quote:Op maandag 23 mei 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar zou ik wel mee willen daten ja
(als zij de drankjes maar betaald #deezertjestyle)
Weet ik.quote:
Totdat je hoort dat je voor de herkansingen moet gaanquote:Op maandag 23 mei 2016 09:28 schreef Fokker101 het volgende:
Ik ben vrij fuck jullie tot september examens are done.
Boeiequote:Op maandag 23 mei 2016 09:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Totdat je hoort dat je voor de herkansingen moet gaan
eh ja..quote:Op maandag 23 mei 2016 10:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hoi wie is dat lelijke meisje hier boven
Zou d'r doen hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 10:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hoi wie is dat lelijke meisje hier boven
wow watquote:Op maandag 23 mei 2016 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Oke, denk dat die ex dus echt dood is. Staat namelijk ook crematie datum bij
Ex van toen ik 15 - 17 was is schijnbaar al twee jaar dood. Denk hersentumor omdat ik twee maanden voor zn overleden berichtje kreeg met 'sorry blablabla' en foto met hersenscan met vlekkies.quote:
Huh, hoe weet je dan nu pas dat hij dood is? Kom je iets tegen?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ex van toen ik 15 - 17 was is schijnbaar al twee jaar dood. Denk hersentumor omdat ik twee maanden voor zn overleden berichtje kreeg met 'sorry blablabla' en foto met hersenscan met vlekkies.
Best wel heel gek..
Ja, zocht m op in google en toen zag ik overleden.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh, hoe weet je dan nu pas dat hij dood is? Kom je iets tegen?
lastig zo'n rouwprocesquote:Op maandag 23 mei 2016 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat echt veels te ver![]()
Gewoon gek idee
Niet echt eigen leeftijd, 29. Alsnog wel heel jongquote:Op maandag 23 mei 2016 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het sowieso echt raar om van mensen van je eigen leeftijd te horen dat ze overleden zijn, ook al heb je ze al jaren niet gezien.
Kan je als vrouw nummer vragen via tinder?quote:
ja, why notquote:Op maandag 23 mei 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je als vrouw nummer vragen via tinder?
Wel veel verschil als je 15 was.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:54 schreef Crack_ het volgende:
misschien wel 21 want zat 8 jaar leeftijdsverschil tussen
Jup, maar hij was ook sinds 13e gestopt met school. En verslaafd, ja daarom. Alles was kut.quote:
vinden mannen het dan niet saaiquote:
Oh, ja weet nietquote:Op maandag 23 mei 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
vinden mannen het dan niet saai
ik heb het wel vaker gedaan hoor, maar vind deze echt leuk en wil niet verpesten
Ja gisteren al, omdat hij gelekt was en we ongeduldig waren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het wel kan. Saai vinden ze het sowieso niet, als je je maar niet erg opdringt is het geen probleem.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het wel vaker gedaan hoor, maar vind deze echt leuk en wil niet verpesten
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gisteren al, omdat hij gelekt was en we ongeduldig waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gisteren al, omdat hij gelekt was en we ongeduldig waren.dood van Summer vast echt raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de kingsmoot was in het boek echt veel beter
Verder hele goede ep. Fijn dat het langere scènes waren ipv steeds 1,5 minuut
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat kan nietquote:Op maandag 23 mei 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben dol op mensen die het initiatief nemenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
dat hebben bottoms wel vakerquote:Op maandag 23 mei 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben dol op mensen die het initiatief nemen
hoezo saaiquote:Op maandag 23 mei 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dat ze niet meer hoeven te jagenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kingsmoot was wel een beetje kneuzig.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dood van Summer vast echt raar
En de kingsmoot was in het boek echt veel beter
Verder hele goede ep. Fijn dat het langere scènes waren ipv steeds 1,5 minuut
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:06 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Oh, op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa oke, snap hem nu. Jeetje zeg
Baby darling doll face honey
Jij weet wel van wantenquote:Op maandag 23 mei 2016 23:11 schreef supersof het volgende:
Oke ik vraag het wel als hij op mijn andere bericht heeft gereageerd
Hoe bedoel je?quote:
zelfs ik ben meer mans dan deezertjequote:
Ohquote:
Wanneer ga je mijn wingwoman zijnquote:
ik ga woensdagavond zeker even voor topics checken, met popcorn naast mequote:
ik denk dat die chick toch gaat afzeggen op het laatste moment ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ga woensdagavond zeker even voor topics checken, met popcorn naast me
ik hoop dat hij een ontzettend goede troll isquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Faxie het volgende:
R&P / Wat mag je 'eisen' bij het daten?
Ow dat zal wel een leuke date worden
Zo'n muziekprogramma toch?quote:
Een user in R&P met een compleet onrealistisch wereldbeeld die super wanhopig is en over super veel dingetjes topics opent.quote:
Dat is geen wiequote:
hm okequote:Op maandag 23 mei 2016 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een user in R&P met een compleet onrealistisch wereldbeeld die super wanhopig is en over super veel dingetjes topics opent.
Hij is nu wel op dat punt gekomen dat het niet minder triest is als het niet echt is, denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoop dat hij een ontzettend goede troll is
Denk niet dat ik dat goed kanquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer ga je mijn wingwoman zijn
Oh dan doe ik gewoon streepjes aanquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan doe ik gewoon streepjes aan
Ik mocht hem niet. Maar hij was mij ook aan het wegwerkenquote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mocht hem niet. Maar hij was mij ook aan het wegwerken
Als man weet je het als een andere man je weg wil hebben als ie met een meisje staat te pratenquote:
Ik zou zweren dat er 'wat' stond.quote:
Oh hoe deed hij dan tegen jou?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als man weet je het als een andere man je weg wil hebben als ie met een meisje staat te praten
Nou toen ik over dat biertje begon werd ie wel geirriteerd. Maarja, achquote:
Ik ben er gelukkig al heel lang niet geweest.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is een hele harem huisidioten daar.
Welk biertjequote:Op maandag 23 mei 2016 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou toen ik over dat biertje begon werd ie wel geirriteerd. Maarja, achDie guy van je vriendin was vele malen erger, leek de hele tijd alsof hij een bieber-face wilde opzetten
Die met die lieve glimlachquote:Op maandag 23 mei 2016 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou toen ik over dat biertje begon werd ie wel geirriteerd. Maarja, achDie guy van je vriendin was vele malen erger, leek de hele tijd alsof hij een bieber-face wilde opzetten
Dat ie in zijn handen had en niet open kreeg, die gaf hij me toen. Kwam allemaal kortaf over op een "rot op" manier. Logisch, hij was druk bezig met jouquote:
ohhh, nou hij reageert nu niet meer op whatsapp dus zal wel hahahaquote:Op maandag 23 mei 2016 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ie in zijn handen had en niet open kreeg, die gaf hij me toen. Kwam allemaal kortaf over op een "rot op" manier. Logisch, hij was druk bezig met jou
Herinner je je kunstwerk in de plantenbak nog?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhh, nou hij reageert nu niet meer op whatsapp dus zal wel hahaha
jaquote:Op maandag 23 mei 2016 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Herinner je je kunstwerk in de plantenbak nog?
weet je dat dit best wel slechte tactiekquote:Op maandag 23 mei 2016 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als man weet je het als een andere man je weg wil hebben als ie met een meisje staat te praten
heb/ben je gehosseld?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhh, nou hij reageert nu niet meer op whatsapp dus zal wel hahaha
ja, is dit raar?quote:
Ik heb ook met een leuk meisje staan praten hoorquote:
ja ik las net dat je met sof op stap wasquote:Op maandag 23 mei 2016 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook met een leuk meisje staan praten hoor
nee niet sofquote:Op maandag 23 mei 2016 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja ik las net dat je met sof op stap was
hihi
slijmbalquote:
ik had ook geen intenties joh, helemaal mijn type niet. Wel toffe meid verderquote:Op maandag 23 mei 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
slijmbal
ze heeft al bijna een vriend dus jmmr
bijnaquote:Op maandag 23 mei 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
slijmbal
hoezo is dat jammerquote:Op maandag 23 mei 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
slijmbal
haha ja ik dacht alquote:Op maandag 23 mei 2016 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik had ook geen intenties joh, helemaal mijn type niet. Wel toffe meid verder
wat vind jij ervan als meisje nummer vraagt aan jongen via tinderquote:
Insomnia en slapen, hahaha.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo ook slapen, (niet samen met jc)
slaap lekker jc 🐕quote:
wat doe je er anders?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wat vind jij ervan als meisje nummer vraagt aan jongen via tinder
lekker man, pak zequote:Op maandag 23 mei 2016 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed zit in Taxi ga naar Cocktailparty in Tramps
elanquote:
doe je zelfquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker hoor en dan zit in aan de slavenarbeid
Jaa hahaquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa hahagelukkig wel. Hoe is het daar?
uiteraardquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind jij dat je er alles aan gedaan hebt om niet in die situatie te belanden dan?
Chilllll, veel plezier nog dan. Ik ga slapenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig
Leuk wel. Vandaag buggy gehuurd parasailing op strandje nu even naar club nog.
Thx slaap lekker. Kusquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Chilllll, veel plezier nog dan. Ik ga slapen
trustenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Chilllll, veel plezier nog dan. Ik ga slapen
Wat danquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik had vandaag baan gehad als ik auto had gehad 2 bad 2 bad
Serivicecentrale bij de NS, in Utrecht. Maar toen ze me belde deelde ze mee dat ze 24/7 werkte en dat je vooral in begin op elk gewenst moment in de nacht aanwezig moest zijn. En zonder eigen vervoer wilde ze je niet op gesprek laten komen. Nu had ik natuurlijk dan alsnog niet met zekerheid die baangehad maar tochquote:
Jammerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serivicecentrale bij de NS, in Utrecht. Maar toen ze me belde deelde ze mee dat ze 24/7 werkte en dat je vooral in begin op elk gewenst moment in de nacht aanwezig moest zijn. En zonder eigen vervoer wilde ze je niet op gesprek laten komen. Nu had ik natuurlijk dan alsnog niet met zekerheid die baangehad maar toch![]()
Wel jammer, leek me wel tof
Jup.Laatste trein half 1 naar Utrecht geloof ik. Beetje jammer als je om 5 uur moet beginnen.quote:
Hebben ze zoiets niet in arnhem hebben toch ook best drukke stationquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup.Laatste trein half 1 naar Utrecht geloof ik. Beetje jammer als je om 5 uur moet beginnen.
Al had ik het niet erg gevonden als ik nog 2 uur moest wachten ofzo, maar goed. Dat vinden hun teveel gedoe als ze waarschijnlijk genoeg sollicitanten hebben uit Utrecht zelf
Is niet op het station hequote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben ze zoiets niet in arnhem hebben toch ook best drukke station
oh dacht op de stationquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niet op het station heIs klantenservice van de NS
Daar zit ook een service inderdaad. Maar die zit niet in arnhemquote:
O had gedacht ook wel op arnhem ook wel groot station met internationale treinenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Of
[..]
Daar zit ook een service inderdaad. Maar die zit niet in arnhem
wat een falersquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn er ook geen poten getikt
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet maar gaan slapen maar Ben niet moe
Ja inderdaad. Denk alleen grote steden in Randstad? Heb het verder nergens gezien ooitquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O had gedacht ook wel op arnhem ook wel groot station met internationale treinen
Wanneer ga je weer terug naar UK?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Het wordt tijd dat mn ouders airco door het hele huis aanleggen.
Alsnog best duur zeg, airco.quote:
Je hbet niet voor niks zoveel kinderbijslagquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsnog best duur zeg, airco.
2 kinderkamers hebben het nu.
gewoon op een van die kamers gaan chillenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsnog best duur zeg, airco.
2 kinderkamers hebben het nu.
Ja, doe ik overdag.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon op een van die kamers gaan chillen
Niet huilen, jij zir over 3 weken op Thais strandjequote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nu is het lekker warm moet ik weer naar de vieze kou
ga al bijnaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet huilen, jij zir over 3 weken op Thais strandje
Lekker hoorquote:
geen idee nogquote:
Wist niet dat jijvan last minute decisions wasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee nog
eerst ff beetje BKK en maleisie checken
moet soms hequote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat jijvan last minute decisions was
Ook allemaal prima volgens mij, zolang je niet naar Phuket gaat. En dat olie vervuilde eilandquote:
kan ook pattaya gaan tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook allemaal prima volgens mij, zolang je niet naar Phuket gaat. En dat olie vervuilde eiland
Dat verschil niet bijzonder veel toch waar je zit?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ook pattaya gaan toch
(lol fa2)
nee, moet goed weer zijn
Klopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat verschil niet bijzonder veel toch waar je zit?
daar kun je een SOA krijgen door te zwemmen Las ik laatstquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ook pattaya gaan toch
(lol fa2)
nee, moet goed weer zijn
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Maar zien dan wel.
Misschien willen we tegen die tijd iets meer maleisie zien, wie weet.
hoe heet datquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook Maleisievoor strand hoef je niet per se in Thailand te blijven
Perhentianquote:
nha trang lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar kun je een SOA krijgen door te zwemmen Las ik laatst
Kloptquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zat te kijken wat bij cameron highlands was.
Mensen adverteren daar met lekkere scones voor die plek
Ik ga lekker naar maleisie voor iets wat ik al 2-3 keer in de week eet.quote:
Het is wel leuk om te zien verderquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar maleisie voor iets wat ik al 2-3 keer in de week eet.
hun zijn gek he
Batu Cavesquote:
oja, dat heb ik wel gezien alquote:
Kan ik niet zeggen want ik kwam vanuit Singapore dus ik vond het schijtgoedkoopquote:
Als het ongeveer gelijk is is het goedquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen want ik kwam vanuit Singapore dus ik vond het schijtgoedkoop
Wel redelijk ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het ongeveer gelijk is is het goed
Niet langer dan 2 dagen. Tenzij je de drukte ontwijkt uit de stad en ook wilt gaan trailen daarquote:
2 dagen dusquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet langer dan 2 dagen. Tenzij je de drukte ontwijkt uit de stad en ook wilt gaan trailen daar
Denk dat je het misschien ook beetje saai vindquote:
Komt goed. Bijna weekend.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Viesjaloers op alle mensen die nu nog slapen
Ga terug slapen danquote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Viesjaloers op alle mensen die nu nog slapen
Dan komt ze vanavond waarschijnlijk weer niet goed in slaap. Is ze morgen nog verrotter.quote:
Ohquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gelukkig morgen vrij ja
[..]
Ben in lab
Dat is Opso' probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan komt ze vanavond waarschijnlijk weer niet goed in slaap. Is ze morgen nog verrotter.
Niets engs aan.quote:
Goedzo Fyliequote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:43 schreef Fylax het volgende:
Heb een 9,6 voor Engels leesvaardigheid.1 foutje
Thanks. Vind het wel kut van die ene fout want als ik het nu terugzie had ik die wel goed kunnen hebbenquote:
Ach, je mag ook trots zijn op die 9,6 hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Thanks. Vind het wel kut van die ene fout want als ik het nu terugzie had ik die wel goed kunnen hebben
Ja truequote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ach, je mag ook trots zijn op die 9,6 hoor
Stop met deze act.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
Oh verkeerde account. Help hoe haal ik dit weg
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn kat liep over het toetsenbord.
Vlieeeegt voorbijquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer een dag overleefd.
Nog 3 tot het weekend.
Vind het wel jammer dat ze bijna al mijn uren in de laatste 3 dagen hebben gepropt. Maandag 2, dinsdag 2 en de rest 6-7 per dag.quote:
Ja, dat is ook wel jammerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat ze bijna al mijn uren in de laatste 3 dagen hebben gepropt. Maandag 2, dinsdag 2 en de rest 6-7 per dag.
Hoe vond je de laatste ep?
Nog een traantje gelaten?
Tot einde van het jaar helaas.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel jammer
Voor hoelang is dat zo?
Ik vond het een hele goede ep, geen traantjes gelaten. Wel verwarring enzo met Brannie hoor
Nouja, wel belangrijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot einde van het jaar helaas.
Loka was ook erg verward
Had zelf zoiets al voorspeld. Al is het natuurlijk niet volledig duidelijk wat er nou precies gebeurde. Of hij nou uit het verleden hem bezat, of dat hij Mera uit de toekomst in zijn hoofd zette, of dat hij de beelden uit de toekomst in zijn hoofd zette of iets.
Al maakt dat natuurlijk niet uit. Het enige wat het moest laten zien is dat je het verleden niet kunt veranderen, omdat sommige dingen moeten gebeuren, en dat dat bezit nemen van iets of iemand anders moreel verwerpelijk is.
Het gebeurt niet in de toekomst, het gebeurt in het verleden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, wel belangrijk
Hoe kan dit zo vroeg bij jonge Hodor gebeuren zo ver in toekomst ja nee snap nie. Hoe wisten ze toen al dat ze Hodor zo nodig hadden
watte?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Dit is gewoon dat ene parallelle universum waarin Bran blijft leven toch.
Ja en die man wist dit allemaal al? Dat Hodor op dat moment zo zou gaan worden enzo? Want dat snap ik niet, iemand moet dat weten tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gebeurt niet in de toekomst, het gebeurt in het verleden.
Omdat de White Walkers er aan komen, laat de 3 eyed crow Bran nog een laatste ding zien dat hij moet weten/doen.
In een eerdere terugblik hadden we gezien dat hij zich kenbaar kon maken aan zijn vader. Dus toen het bericht uit het heden kwam dat Hodor de deur dicht moest houden, liet Bran hem dat in het verleden weten.
Dat heeft de jonge Hodor zijn hersenen aangetast, waardoor Hodor uiteindelijk Hodor werd, zodat hij in de toekomst Bran kon helpen. Als Bran dat niet had gedaan, was er geen Hodor en had hij nooit naar die grot kunnen komen en nooit de nieuwe 3 eyed crow kunnen worden.
Ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en die man wist dit allemaal al? Dat Hodor op dat moment zo zou gaan worden enzo? Want dat snap ik niet, iemand moet dat weten toch
Oke, ja dat deel snapte ik nog niet, rest welquote:
Als hij dit wist, kan ie ook meer weten over verdere toekomst tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
Zou three eyed raven ook in de toekomst hebben kunnen kijken denken jullie?
Aangezien het blijkbaar meer time travel dan terugkijken van herinneringen is.
Nou ja, dit had hij ook in het verleden kunnen zien, als Bran uit de toekomst waar te nemen zou zijn geweest in het verleden en hij wellicht al hun gezamenlijke tripjes al eerder beleefd had.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als hij dit wist, kan ie ook meer weten over verdere toekomst toch
Dit gaat mij veels te ver, wil niet eens mn best doen om het te begrijpen nuquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, dit had hij ook in het verleden kunnen zien, als Bran uit de toekomst waar te nemen zou zijn geweest in het verleden en hij wellicht al hun gezamenlijke tripjes al eerder beleefd had.
Ja, het budget voor CGI zal wel aan al die wights en draken op gaan dit jaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, ja dat deel snapte ik nog niet, rest wel![]()
En jammer van Summer trouwens
In de trailer zagen we dat Bran en Meraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed dat ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Whehe, je was niet de enige die een wtf-momentje had hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit gaat mij veels te ver, wil niet eens mn best doen om het te begrijpen nu![]()
sorry
Maar als je er over nadenkt is het best logisch te verklaren
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |