Dat is geen wiequote:
hm okequote:Op maandag 23 mei 2016 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een user in R&P met een compleet onrealistisch wereldbeeld die super wanhopig is en over super veel dingetjes topics opent.
Hij is nu wel op dat punt gekomen dat het niet minder triest is als het niet echt is, denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoop dat hij een ontzettend goede troll is
Denk niet dat ik dat goed kanquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer ga je mijn wingwoman zijn
Oh dan doe ik gewoon streepjes aanquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan doe ik gewoon streepjes aan
Ik mocht hem niet. Maar hij was mij ook aan het wegwerkenquote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mocht hem niet. Maar hij was mij ook aan het wegwerken
Als man weet je het als een andere man je weg wil hebben als ie met een meisje staat te pratenquote:
Ik zou zweren dat er 'wat' stond.quote:
Oh hoe deed hij dan tegen jou?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als man weet je het als een andere man je weg wil hebben als ie met een meisje staat te praten
Nou toen ik over dat biertje begon werd ie wel geirriteerd. Maarja, achquote:
Ik ben er gelukkig al heel lang niet geweest.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is een hele harem huisidioten daar.
Welk biertjequote:Op maandag 23 mei 2016 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou toen ik over dat biertje begon werd ie wel geirriteerd. Maarja, achDie guy van je vriendin was vele malen erger, leek de hele tijd alsof hij een bieber-face wilde opzetten
Die met die lieve glimlachquote:Op maandag 23 mei 2016 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou toen ik over dat biertje begon werd ie wel geirriteerd. Maarja, achDie guy van je vriendin was vele malen erger, leek de hele tijd alsof hij een bieber-face wilde opzetten
Dat ie in zijn handen had en niet open kreeg, die gaf hij me toen. Kwam allemaal kortaf over op een "rot op" manier. Logisch, hij was druk bezig met jouquote:
ohhh, nou hij reageert nu niet meer op whatsapp dus zal wel hahahaquote:Op maandag 23 mei 2016 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ie in zijn handen had en niet open kreeg, die gaf hij me toen. Kwam allemaal kortaf over op een "rot op" manier. Logisch, hij was druk bezig met jou
Herinner je je kunstwerk in de plantenbak nog?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhh, nou hij reageert nu niet meer op whatsapp dus zal wel hahaha
jaquote:Op maandag 23 mei 2016 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Herinner je je kunstwerk in de plantenbak nog?
weet je dat dit best wel slechte tactiekquote:Op maandag 23 mei 2016 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als man weet je het als een andere man je weg wil hebben als ie met een meisje staat te praten
heb/ben je gehosseld?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhh, nou hij reageert nu niet meer op whatsapp dus zal wel hahaha
ja, is dit raar?quote:
Ik heb ook met een leuk meisje staan praten hoorquote:
ja ik las net dat je met sof op stap wasquote:Op maandag 23 mei 2016 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook met een leuk meisje staan praten hoor
nee niet sofquote:Op maandag 23 mei 2016 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja ik las net dat je met sof op stap was
hihi
slijmbalquote:
ik had ook geen intenties joh, helemaal mijn type niet. Wel toffe meid verderquote:Op maandag 23 mei 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
slijmbal
ze heeft al bijna een vriend dus jmmr
bijnaquote:Op maandag 23 mei 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
slijmbal
hoezo is dat jammerquote:Op maandag 23 mei 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
slijmbal
haha ja ik dacht alquote:Op maandag 23 mei 2016 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik had ook geen intenties joh, helemaal mijn type niet. Wel toffe meid verder
wat vind jij ervan als meisje nummer vraagt aan jongen via tinderquote:
Insomnia en slapen, hahaha.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo ook slapen, (niet samen met jc)
slaap lekker jc 🐕quote:
wat doe je er anders?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wat vind jij ervan als meisje nummer vraagt aan jongen via tinder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |