quote:Op maandag 23 mei 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar zou ik wel mee willen daten ja
(als zij de drankjes maar betaald #deezertjestyle)
Weet ik.quote:
Totdat je hoort dat je voor de herkansingen moet gaanquote:Op maandag 23 mei 2016 09:28 schreef Fokker101 het volgende:
Ik ben vrij fuck jullie tot september examens are done.
Boeiequote:Op maandag 23 mei 2016 09:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Totdat je hoort dat je voor de herkansingen moet gaan
eh ja..quote:Op maandag 23 mei 2016 10:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hoi wie is dat lelijke meisje hier boven
Zou d'r doen hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 10:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hoi wie is dat lelijke meisje hier boven
wow watquote:Op maandag 23 mei 2016 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Oke, denk dat die ex dus echt dood is. Staat namelijk ook crematie datum bij
Ex van toen ik 15 - 17 was is schijnbaar al twee jaar dood. Denk hersentumor omdat ik twee maanden voor zn overleden berichtje kreeg met 'sorry blablabla' en foto met hersenscan met vlekkies.quote:
Huh, hoe weet je dan nu pas dat hij dood is? Kom je iets tegen?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ex van toen ik 15 - 17 was is schijnbaar al twee jaar dood. Denk hersentumor omdat ik twee maanden voor zn overleden berichtje kreeg met 'sorry blablabla' en foto met hersenscan met vlekkies.
Best wel heel gek..
Ja, zocht m op in google en toen zag ik overleden.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh, hoe weet je dan nu pas dat hij dood is? Kom je iets tegen?
lastig zo'n rouwprocesquote:Op maandag 23 mei 2016 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat echt veels te ver![]()
Gewoon gek idee
Niet echt eigen leeftijd, 29. Alsnog wel heel jongquote:Op maandag 23 mei 2016 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het sowieso echt raar om van mensen van je eigen leeftijd te horen dat ze overleden zijn, ook al heb je ze al jaren niet gezien.
Kan je als vrouw nummer vragen via tinder?quote:
ja, why notquote:Op maandag 23 mei 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je als vrouw nummer vragen via tinder?
Wel veel verschil als je 15 was.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:54 schreef Crack_ het volgende:
misschien wel 21 want zat 8 jaar leeftijdsverschil tussen
Jup, maar hij was ook sinds 13e gestopt met school. En verslaafd, ja daarom. Alles was kut.quote:
vinden mannen het dan niet saaiquote:
Oh, ja weet nietquote:Op maandag 23 mei 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
vinden mannen het dan niet saai
ik heb het wel vaker gedaan hoor, maar vind deze echt leuk en wil niet verpesten
Ja gisteren al, omdat hij gelekt was en we ongeduldig waren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het wel kan. Saai vinden ze het sowieso niet, als je je maar niet erg opdringt is het geen probleem.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het wel vaker gedaan hoor, maar vind deze echt leuk en wil niet verpesten
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gisteren al, omdat hij gelekt was en we ongeduldig waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gisteren al, omdat hij gelekt was en we ongeduldig waren.dood van Summer vast echt raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de kingsmoot was in het boek echt veel beter
Verder hele goede ep. Fijn dat het langere scènes waren ipv steeds 1,5 minuut
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat kan nietquote:Op maandag 23 mei 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben dol op mensen die het initiatief nemenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
dat hebben bottoms wel vakerquote:Op maandag 23 mei 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben dol op mensen die het initiatief nemen
hoezo saaiquote:Op maandag 23 mei 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dat ze niet meer hoeven te jagenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kingsmoot was wel een beetje kneuzig.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dood van Summer vast echt raar
En de kingsmoot was in het boek echt veel beter
Verder hele goede ep. Fijn dat het langere scènes waren ipv steeds 1,5 minuut
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:06 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Oh, op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa oke, snap hem nu. Jeetje zeg
Baby darling doll face honey
Jij weet wel van wantenquote:Op maandag 23 mei 2016 23:11 schreef supersof het volgende:
Oke ik vraag het wel als hij op mijn andere bericht heeft gereageerd
Hoe bedoel je?quote:
zelfs ik ben meer mans dan deezertjequote:
Ohquote:
Wanneer ga je mijn wingwoman zijnquote:
ik ga woensdagavond zeker even voor topics checken, met popcorn naast mequote:
ik denk dat die chick toch gaat afzeggen op het laatste moment ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ga woensdagavond zeker even voor topics checken, met popcorn naast me
ik hoop dat hij een ontzettend goede troll isquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Faxie het volgende:
R&P / Wat mag je 'eisen' bij het daten?
Ow dat zal wel een leuke date worden
Zo'n muziekprogramma toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |