Ik houd de eer aan mijzelf, dus ergens ben ik nog verbaasd dat ze vrolijk doorappt. Elke vraag van haar is zo vooraf bedacht en ik weet al precies wat voor antwoord ze hoopt te horenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom blijf je doorgaan met appen met deze meid ? Zeker dat sprankje hoop dat je haar kan ballen zonder gezeik achteraf
Laat varen, laat varen.
Ik heb woensdag date 1 met dame 1 (de relaxte)quote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef Daantke het volgende:
Regel eerst nou maar dat er daadwerkelijk een date isEn denk er niet te veel over na van tevoren
Maar ze snapt toch wel dat ze zichzelf hier niet populair mee maakt? Ze kraakt me haast af.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef Spanky78 het volgende:
Begrijpelijk. Ik zou toch voor de date gaan... Wie weet is ze wel een tijger in bed...
Maarehmm... Relaxtheid is altijd beter.. Je zou er maar mee moeten samenwonen.. Zon stresskip.
Hetnkan ook zijn dat ze juist heel onzeker is. Dus als je haar in het echt ontmoet is ze misschien wel heel tof en leuk. Niet te snel oordelen
Je bent bekend met het principe hard-to-get?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze snapt toch wel dat ze zichzelf hier niet populair mee maakt? Ze kraakt me haast af.
Ja, maar dat heb ik sowieso nooit gesnapt. Contact moet juist losjes zijn en als het voor een eerste date al zo beroerd/hijgerig is dan haak zelfs ik af. Ik gaf haar een kans, maar er zijn geen luchtige onderwerpen te bespeuren bij haar.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je bent bekend met het principe hard-to-get?
Ben je 't afkraken niet waard dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze snapt toch wel dat ze zichzelf hier niet populair mee maakt? Ze kraakt me haast af.
Niemand toch? Zelfrespect enzo. Als ik mijzelf prima kan redden zonder rijbewijs bijvoorbeeld is dat niet mijn probleem, maar dat van haar (misschien hoopte ze wel dat ik haar overal heen zou brengen?).quote:
Geen controlfreak, echter snapt ze jouw keuzes niet, omdat zij anders in elkaar steekt.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
'maar het is jouw keuze'... Komt op mij over als een controlfreak.
Het is de combi van geen rijbewijs, en ook niet aan het solliciteren en ook niet... en ook niet.. en ga zo maar even door.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
Ze valt bijvoorbeeld over dat ik op mijn leeftijd geen rijbewijs heb, maar zelf heeft ze deze ook niet.
Dan ben ik benieuwd wat jouw eisen zijn aan een meisjequote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet
Dit is meer projectie dan hard-to-get lijkt mij.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je bent bekend met het principe hard-to-get?
Klinkt een beetje zoals jij doet, als het klikt en je overanalyseerd of je wel of niet alsnog wat moet sturen / het gesprek aan de gang moet houden.quote:
Misschien zijn het voor haar wel luchtige onderwerpen. Alleen jij ziet dit niet zo niet, omdat je het allemaal niet op orde hebtquote:
Zelf woont ze ook nog thuis, en ik kan mijzelf wel enigszins vinden in haar kritiek ook, en ik werk er ook wel aan... maar dit is gewoon geen lekkere opener om mee op date te gaan. Ze zou het ook anders kunnen verwoorden of pas later kunnen zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
Het gaat bij dat rijbewijs niet om het rijbewijs an sich maar aan het gebrek aan achievement wat daaruit blijkt. Ze vindt dat je baan moet zoeken omdat ze iemand wil die verder wil komen in het leven. Ze vindt het waarschijnlijk ook niets dat je nog thuis woont omdat dit een gebrek aan onafhankelijkheid laat zien.
Het is geen onterechte kritiek
Je bent een man en hoort voorop te lopen. Dat is ook wat veel vrouwen van je verwachten...quote:Op maandag 23 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zelf woont ze ook nog thuis, en ik kan mijzelf wel enigszins vinden in haar kritiek ook, en ik werk er ook wel aan... maar dit is gewoon geen lekkere opener om mee op date te gaan. Ze zou het ook anders kunnen verwoorden of pas later kunnen zeggen.
Als ze op zoek is naar een man die het wel allemaal op een rijtje heeft? Omdat ze dat aantrekkelijk vindt, en zich daaraan kan optrekken en gewoon gesprekken mee kan voerenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
Zelf woont ze ook nog thuis, en ik kan mijzelf wel enigszins vinden in haar kritiek ook, en ik werk er ook wel aan... maar dit is gewoon geen lekkere opener om mee op date te gaan. Ze zou het ook anders kunnen verwoorden of pas later kunnen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |