quote:
nou wat een lolquote:Op maandag 23 mei 2016 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zodat hij kan trollen zodat niemand weet wie het is
Ben gwn aan het testen of je wel chrolo-proof bentquote:Op maandag 23 mei 2016 00:55 schreef HPLC het volgende:
Constant mij pesten, ben er helemaal klaar mee
Denk echt bij zoveel kloons dat hij het isquote:Op maandag 23 mei 2016 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar zie kwark daar sws niet voor aan, weet niet waarom jullie hem verdenken of verdachten
O, shit gefaaldquote:Op maandag 23 mei 2016 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben gwn aan het testen of je wel chrolo-proof bent
misschien gewoon 2nutz die de perfecte alibi heeft omdat iedereen denkt dat hij alleen tijdens het werken FOK!tquote:Op maandag 23 mei 2016 00:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk echt bij zoveel kloons dat hij het isWeet zelf niet eens waarom
quote:Op maandag 23 mei 2016 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien gewoon 2nutz die de perfecte alibi heeft omdat iedereen denkt dat hij alleen tijdens het werken FOK!t
ja nou FOK! trekt niet echt normale mensen aan dus zou op zich wel kunnenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
vk vond het merendeel van FOK! ook gewoon kut geworden, beetje onlogisch dat ie dan op een ander account terugkomt om vervolgens niet hier maar elders te gaan posten
Perfecte dekmantel weerquote:Op maandag 23 mei 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
vk vond het merendeel van FOK! ook gewoon kut geworden, beetje onlogisch dat ie dan op een ander account terugkomt om vervolgens niet hier maar elders te gaan posten
Ja jmmr je was verder perfectquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 00:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja nou FOK! trekt niet echt normale mensen aan dus zou op zich wel kunnen
jullie missen die boi gewoon zo dat jullie hem overal zienquote:
nikmans is ene baas wat ga je hem dissenquote:Op maandag 23 mei 2016 01:01 schreef Der_Mann het volgende:
heb iemand in dat pokemontopic flink gedisst
ik kom 99% van de tijd echt alleen in de KLB SC dus ik heb geen idee wie 80% van de KLBers zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 01:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nikmans is ene baas wat ga je hem dissen
Gewoon vet jaloers jijquote:
ja dat is jouw probleemquote:Op maandag 23 mei 2016 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kom 99% van de tijd echt alleen in de KLB SC dus ik heb geen idee wie 80% van de KLBers zijn
jaquote:
arm meisjequote:Op maandag 23 mei 2016 01:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shield was top.
DaisyZe mag bij mij komen voor troost
Haten mag pas als je het zelf ook hebt gekocht en het niks isquote:Op maandag 23 mei 2016 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar een xbox kopen uit je eigen is veel erger
jonge kijk die controllers alleen alquote:Op maandag 23 mei 2016 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haten mag pas als je het zelf ook hebt gekocht en het niks is
jonguh er is maar 1 exclusive die me interesseert en die komt gwn eind van het jaar naar PS4 en multiplatform games zijn 95% van de tijd slechter dan PS4quote:Op maandag 23 mei 2016 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haten mag pas als je het zelf ook hebt gekocht en het niks is
Heb met beide geen moeite, snap dat gezeur nooit.quote:
is gwn kutquote:Op maandag 23 mei 2016 01:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb met beide geen moeite, snap dat gezeur nooit.
Nooit geluisterd, rip drummerquote:
Omdat je van die kleine vrouwenhandjes hebt zekerquote:
ohquote:
nee indeling is gwn matigquote:Op maandag 23 mei 2016 01:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je van die kleine vrouwenhandjes hebt zeker
Dat is het gewoonquote:Op maandag 23 mei 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
jullie missen die boi gewoon zo dat jullie hem overal zien
moet jij wetenquote:Op maandag 23 mei 2016 01:09 schreef Ashqelon het volgende:
smartphone die het gewoon doet vervangen of niet?
altijd, en als je die nieuwe hebt ook meteen vervangenquote:Op maandag 23 mei 2016 01:09 schreef Ashqelon het volgende:
smartphone die het gewoon doet vervangen of niet?
Loop iets van 6 afleveringen achter ofzo, maar jaquote:Op maandag 23 mei 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey hansaplast kijk jij the flash nog
ik heb maar 4 afleveringen gezien van dit seizoen, wilde eerst verder met Arrow maar heb overal gehoord dat dit seizoen echt extreem tyfuskut is dus doei maar is Flash nog wel beetje goedquote:Op maandag 23 mei 2016 01:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Loop iets van 6 afleveringen achter ofzo, maar ja
waarom zou ik onderzetters gebruikenquote:
Ietsjes minder dan s1, maar wel erg leuk met die andere dimensies.quote:Op maandag 23 mei 2016 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb maar 4 afleveringen gezien van dit seizoen, wilde eerst verder met Arrow maar heb overal gehoord dat dit seizoen echt extreem tyfuskut is dus doei maar is Flash nog wel beetje goed
wat gaf je dat ideequote:Op maandag 23 mei 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat je tenminste nog een beetje beschaafdheid in je had, mijn excuses
dan ga ik daar mee verder terwijl ik neuk in fire emblemquote:Op maandag 23 mei 2016 01:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ietsjes minder dan s1, maar wel erg leuk met die andere dimensies.Zou gewoon verder kijken
noem je me nou nielsquote:Op maandag 23 mei 2016 01:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je lijkt me iemand die vaak valt en veel schaafwonden heeft
Ja, in het begin is het wat matig, maar Snart en Heatwave maken veel goed. Verhaal wordt wat beter, maar heb de laatste paar ook niet gezien.quote:Op maandag 23 mei 2016 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan ga ik daar mee verder terwijl ik neuk in fire emblem
kijk je ook legends of onderweg naar morgen
jij snapt wel meer nietquote:Op maandag 23 mei 2016 01:14 schreef Ashqelon het volgende:
dermann snap echt niet dat je toff tvseries bekijkt en sopranos niet.
waar heb ik dit allemaal aan verdiendquote:
wil nog even verder kijken tot al die acteurs uit the wire er zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 01:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helft van de tijd, andere helft is het kut
kun je dat leven gekregen hebben gedeelte ook vaker hier uitstralen door minder te komen?quote:Op maandag 23 mei 2016 01:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, in het begin is het wat matig, maar Snart en Heatwave maken veel goed. Verhaal wordt wat beter, maar heb de laatste paar ook niet gezien.
Heb leven gekregen![]()
verdien je tenminste nog eens ietsquote:Op maandag 23 mei 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar heb ik dit allemaal aan verdiend
niet volgens gus, wellicht wel volgens slippin jimbo.quote:Op maandag 23 mei 2016 01:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hele dag leunen, pilsen, stranden bezoeken en de buuv een veeg geven. Dat is de leef
Heb dat toch ook gedaan ;squote:Op maandag 23 mei 2016 01:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je dat leven gekregen hebben gedeelte ook vaker hier uitstralen door minder te komen?
weenie maar ik verdien meer dan jij momenteelquote:
vooruit dan maar weerquote:Op maandag 23 mei 2016 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben wel negatief bezig zie ik, mijn excuses
slaap lekkerquote:
HOU JE GORE TYFUSBEK MAN IDIOOTquote:Op maandag 23 mei 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie maar ik verdien meer dan jij momenteel
wow:squote:
gast..quote:Op maandag 23 mei 2016 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lijkt me moeilijk om een nacht niet te verpesten als je jij bent
hoiquote:
dat magquote:
arme hansquote:Op maandag 23 mei 2016 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is opeens waar je het te ver vindt gaan?
Mij niet hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
die deadprez zit iedereen hier te beledigen zonder reden
quote:Op maandag 23 mei 2016 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou oppassen, die deadprez zit iedereen hier te beledigen zonder reden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |