quote:
nou wat een lolquote:Op maandag 23 mei 2016 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zodat hij kan trollen zodat niemand weet wie het is
Ben gwn aan het testen of je wel chrolo-proof bentquote:Op maandag 23 mei 2016 00:55 schreef HPLC het volgende:
Constant mij pesten, ben er helemaal klaar mee
Denk echt bij zoveel kloons dat hij het isquote:Op maandag 23 mei 2016 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar zie kwark daar sws niet voor aan, weet niet waarom jullie hem verdenken of verdachten
O, shit gefaaldquote:Op maandag 23 mei 2016 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben gwn aan het testen of je wel chrolo-proof bent
misschien gewoon 2nutz die de perfecte alibi heeft omdat iedereen denkt dat hij alleen tijdens het werken FOK!tquote:Op maandag 23 mei 2016 00:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk echt bij zoveel kloons dat hij het isWeet zelf niet eens waarom
quote:Op maandag 23 mei 2016 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien gewoon 2nutz die de perfecte alibi heeft omdat iedereen denkt dat hij alleen tijdens het werken FOK!t
ja nou FOK! trekt niet echt normale mensen aan dus zou op zich wel kunnenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
vk vond het merendeel van FOK! ook gewoon kut geworden, beetje onlogisch dat ie dan op een ander account terugkomt om vervolgens niet hier maar elders te gaan posten
Perfecte dekmantel weerquote:Op maandag 23 mei 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
vk vond het merendeel van FOK! ook gewoon kut geworden, beetje onlogisch dat ie dan op een ander account terugkomt om vervolgens niet hier maar elders te gaan posten
Ja jmmr je was verder perfectquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 00:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja nou FOK! trekt niet echt normale mensen aan dus zou op zich wel kunnen
jullie missen die boi gewoon zo dat jullie hem overal zienquote:
nikmans is ene baas wat ga je hem dissenquote:Op maandag 23 mei 2016 01:01 schreef Der_Mann het volgende:
heb iemand in dat pokemontopic flink gedisst
ik kom 99% van de tijd echt alleen in de KLB SC dus ik heb geen idee wie 80% van de KLBers zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 01:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nikmans is ene baas wat ga je hem dissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |