beetje sneuquote:Op maandag 23 mei 2016 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb dat verhaal ondertussen al 30 keer gelezen. Zal wel steeds dezelfde man zijn onder andere naam. Misschien Dimens ofzo, die was vaak mad
Ik ben hierquote:Op maandag 23 mei 2016 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb mijn twee favorietjes gewoon weggepest ofzo? ;s
ze zijn bitchfight aan het houden over wie spelletje met je mag spelenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee gaan jullie maar leuk spelletje spelenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar je hebt laptopje toch ;s
weet ook niet welk spel op mobiel je met drie kan doen als je mee wil doen sry
Ik ben er nog hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heheh, kutjongquote:
Jij vindt het echt een leuke user volgens mij, ofnie?quote:Op maandag 23 mei 2016 00:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij meer succes heeft op het www
Ja denk ik ook wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij meer succes heeft op het www
wauw nou sorry hoor je mag gewoon meedoen zei ik toch ;s ;squote:Op maandag 23 mei 2016 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee gaan jullie maar leuk spelletje spelen
ja hplc is aanhanger van de tonglegacyquote:Op maandag 23 mei 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij vindt het echt een leuke user volgens mij, ofnie?
Heb niets tegen hem. Dat is alles. Soms is hij irritant en soms relaxed, zal ook wel door zijn medische problemen komenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij vindt het echt een leuke user volgens mij, ofnie?
weenie, welke medische problemen veroorzaken narcismequote:Op maandag 23 mei 2016 00:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb niets tegen hem. Dat is alles. Soms is hij irritant en soms relaxed, zal ook wel door zijn medische problemen komen
autismequote:Op maandag 23 mei 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, welke medische problemen veroorzaken narcisme
wat voor medisch probleem?quote:Op maandag 23 mei 2016 00:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb niets tegen hem. Dat is alles. Soms is hij irritant en soms relaxed, zal ook wel door zijn medische problemen komen
hehehquote:
gaat niet zo goed met z'n gezondheid blijkbaarquote:
vast wel, gezondheid heeft best wel met je gemoedstoestand te maken hoowrquote:Op maandag 23 mei 2016 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat niet zo goed met z'n gezondheid blijkbaar
is ook sneu voor hem, maar denk eiglk niet dat z'n gedrag van de laatste tijd daar echt veel mee te maken heeft
bf2quote:Op maandag 23 mei 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom houden we niet gwn een KLB SC LAN party met unreal tournament en quake enzo
ja mja truequote:Op maandag 23 mei 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vast wel, gezondheid heeft best wel met je gemoedstoestand te maken hoowr
Nah, denk het ook niet hoor. Denk meer gewoon eenzaamheid en dat FOK! echt gewoon een van de weinige dingen in zijn sociale leven is. Is ook echt de reden waarom ik hoop dat ik nooit word afgekeurd.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat niet zo goed met z'n gezondheid blijkbaar
is ook sneu voor hem, maar denk eiglk niet dat z'n gedrag van de laatste tijd daar echt veel mee te maken heeft
Ik stem voorquote:Op maandag 23 mei 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom houden we niet gwn een KLB SC LAN party met unreal tournament en quake enzo
chloro moet gewoon haar laptop pakkenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel maar chloor vindt ons stom ofzo
jaquote:Op maandag 23 mei 2016 00:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
chloro moet gewoon haar laptop pakken
heb je room gemaakt?
Jep, ik denk het ook. Het werkt alleen compleet averechts, steeds meer mensen inclusief crew kotsen hem uit.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nah, denk het ook niet hoor. Denk meer gewoon eenzaamheid en dat FOK! echt gewoon een van de weinige dingen in zijn sociale leven is. Is ook echt de reden waarom ik hoop dat ik nooit word afgekeurd.
ik carry jequote:Op maandag 23 mei 2016 00:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever een spel waar ik beetje goed in ben
Nee ik moet zo slapenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
chloro moet gewoon haar laptop pakken
heb je room gemaakt?
ik heb geen psquote:Op maandag 23 mei 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat hoeft ook nietquote:
dan moeten we geen deadprez in ons team hebben want zelfs een team met wereldniveau spelers zou met hem verliezenquote:
is wel waarquote:Op maandag 23 mei 2016 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan moeten we geen deadprez in ons team hebben want zelfs een team met wereldniveau spelers zou met hem verliezen
ik carry zelfs dpquote:Op maandag 23 mei 2016 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan moeten we geen deadprez in ons team hebben want zelfs een team met wereldniveau spelers zou met hem verliezen
jij hebt mij nog nooit een shooter zien spelenquote:
Weet ik, maar dit was op mij persoonlijk bedoeld. Denk dat ik ook zo zou worden. Merkte het al toen ik vorig jaar half jaartje thuis zat op zoek naar een baanquote:Op maandag 23 mei 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep, ik denk het ook. Het werkt alleen compleet averechts, steeds meer mensen inclusief crew kotsen hem uit.
En wat je met je leven verder doet als je afgekeurd wordt is natuurlijk je eigen keuze hè, tis niet alsof je meteen kluizenaar moet worden
oow oke ja denk dat niet komtquote:Op maandag 23 mei 2016 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lan party is allemaal in een kamer met PC's lokaal verbonden
jij mij ook nietquote:Op maandag 23 mei 2016 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hebt mij nog nooit een shooter zien spelen
Ja moet niks, doe niet zo lullig hele tijd tegen mijquote:
is dit een stiekeme waarschuwing naar mijquote:Op maandag 23 mei 2016 00:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit was op mij persoonlijk bedoeld. Denk dat ik ook zo zou worden. Merkte het al toen ik vorig jaar half jaartje thuis zat op zoek naar een baan
Wow hoezo doe ik nou weer lullig dan? ;squote:Op maandag 23 mei 2016 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja moet niks, doe niet zo lullig hele tijd tegen mij
Hm oké. Ach, je hoeft vast niet afgekeurd te wordenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit was op mij persoonlijk bedoeld. Denk dat ik ook zo zou worden. Merkte het al toen ik vorig jaar half jaartje thuis zat op zoek naar een baan
ben je pro jaquote:
eh neequote:Op maandag 23 mei 2016 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit een stiekeme waarschuwing naar mij
Denk het ook nietquote:Op maandag 23 mei 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm oké. Ach, je hoeft vast niet afgekeurd te worden
hoezo, je bent hier altijd al een serieuze grap geweestquote:Op maandag 23 mei 2016 00:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godver, 1 keer in mijn leven serieus hier en dan weer dit
haha zelden zo'n pret gehadquote:Op maandag 23 mei 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het log uit op FOK! spel, de eerste die uitlogt wint!!! we beginnen nu!!! xddd
hahahquote:Op maandag 23 mei 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo, je bent hier altijd al een serieuze grap geweest
quote:Op maandag 23 mei 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo, je bent hier altijd al een serieuze grap geweest
quote:
Wrm wil je niet met mij spelenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het log uit op FOK! spel, de eerste die uitlogt wint!!! we beginnen nu!!! xddd
kun je je dat niet zelf bedenkenquote:
niks mis mee tochquote:
Nee ben echt vet goed in spelletjesquote:
Is niet besmettelijkquote:Op maandag 23 mei 2016 00:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben bang dat ik je vieze xbox bacteriën overneem
nerdjjquote:
wabliefquote:Op maandag 23 mei 2016 00:51 schreef deadprez het volgende:
hans die steven_ho_even is vanillekwark helemaal niet vgm
Wat lurk je in pokemontopicquote:Op maandag 23 mei 2016 00:51 schreef deadprez het volgende:
hans die steven_ho_even is vanillekwark helemaal niet vgm
gefeliciteerd, je bent bejaarder dan Frankquote:Op maandag 23 mei 2016 00:51 schreef HPLC het volgende:
Heb al 5 maanden niet gegamed, wie wil me aanraken? ;s
gewoonquote:
Hij is sowieso gamebaasquote:Op maandag 23 mei 2016 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je bent bejaarder dan Frank
weenie maar hij typt echt compleet anders dan vkquote:
of gewoon een random userquote:
Compleet anders typen, ik zou dat echt totaal niet kunnen.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie maar hij typt echt compleet anders dan vk
ben je beetje paranoïde :squote:
fklafjlajfdlajtaorj l lajojalfk dquote:Op maandag 23 mei 2016 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Compleet anders typen, ik zou dat echt totaal niet kunnen.
waarom zou hij dat doen?quote:Op maandag 23 mei 2016 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Compleet anders typen, ik zou dat echt totaal niet kunnen.
Mschnquote:Op maandag 23 mei 2016 00:51 schreef HPLC het volgende:
Heb al 5 maanden niet gegamed, wie wil me aanraken? ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |