vast wel, gezondheid heeft best wel met je gemoedstoestand te maken hoowrquote:Op maandag 23 mei 2016 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat niet zo goed met z'n gezondheid blijkbaar
is ook sneu voor hem, maar denk eiglk niet dat z'n gedrag van de laatste tijd daar echt veel mee te maken heeft
bf2quote:Op maandag 23 mei 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom houden we niet gwn een KLB SC LAN party met unreal tournament en quake enzo
ja mja truequote:Op maandag 23 mei 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vast wel, gezondheid heeft best wel met je gemoedstoestand te maken hoowr
Nah, denk het ook niet hoor. Denk meer gewoon eenzaamheid en dat FOK! echt gewoon een van de weinige dingen in zijn sociale leven is. Is ook echt de reden waarom ik hoop dat ik nooit word afgekeurd.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat niet zo goed met z'n gezondheid blijkbaar
is ook sneu voor hem, maar denk eiglk niet dat z'n gedrag van de laatste tijd daar echt veel mee te maken heeft
Ik stem voorquote:Op maandag 23 mei 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom houden we niet gwn een KLB SC LAN party met unreal tournament en quake enzo
chloro moet gewoon haar laptop pakkenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel maar chloor vindt ons stom ofzo
jaquote:Op maandag 23 mei 2016 00:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
chloro moet gewoon haar laptop pakken
heb je room gemaakt?
Jep, ik denk het ook. Het werkt alleen compleet averechts, steeds meer mensen inclusief crew kotsen hem uit.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nah, denk het ook niet hoor. Denk meer gewoon eenzaamheid en dat FOK! echt gewoon een van de weinige dingen in zijn sociale leven is. Is ook echt de reden waarom ik hoop dat ik nooit word afgekeurd.
ik carry jequote:Op maandag 23 mei 2016 00:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever een spel waar ik beetje goed in ben
Nee ik moet zo slapenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
chloro moet gewoon haar laptop pakken
heb je room gemaakt?
ik heb geen psquote:Op maandag 23 mei 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat hoeft ook nietquote:
dan moeten we geen deadprez in ons team hebben want zelfs een team met wereldniveau spelers zou met hem verliezenquote:
is wel waarquote:Op maandag 23 mei 2016 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan moeten we geen deadprez in ons team hebben want zelfs een team met wereldniveau spelers zou met hem verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |