beetje sneuquote:Op maandag 23 mei 2016 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb dat verhaal ondertussen al 30 keer gelezen. Zal wel steeds dezelfde man zijn onder andere naam. Misschien Dimens ofzo, die was vaak mad
Ik ben hierquote:Op maandag 23 mei 2016 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb mijn twee favorietjes gewoon weggepest ofzo? ;s
ze zijn bitchfight aan het houden over wie spelletje met je mag spelenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee gaan jullie maar leuk spelletje spelenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar je hebt laptopje toch ;s
weet ook niet welk spel op mobiel je met drie kan doen als je mee wil doen sry
Ik ben er nog hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heheh, kutjongquote:
Jij vindt het echt een leuke user volgens mij, ofnie?quote:Op maandag 23 mei 2016 00:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij meer succes heeft op het www
Ja denk ik ook wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij meer succes heeft op het www
wauw nou sorry hoor je mag gewoon meedoen zei ik toch ;s ;squote:Op maandag 23 mei 2016 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee gaan jullie maar leuk spelletje spelen
ja hplc is aanhanger van de tonglegacyquote:Op maandag 23 mei 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij vindt het echt een leuke user volgens mij, ofnie?
Heb niets tegen hem. Dat is alles. Soms is hij irritant en soms relaxed, zal ook wel door zijn medische problemen komenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij vindt het echt een leuke user volgens mij, ofnie?
weenie, welke medische problemen veroorzaken narcismequote:Op maandag 23 mei 2016 00:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb niets tegen hem. Dat is alles. Soms is hij irritant en soms relaxed, zal ook wel door zijn medische problemen komen
autismequote:Op maandag 23 mei 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, welke medische problemen veroorzaken narcisme
wat voor medisch probleem?quote:Op maandag 23 mei 2016 00:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb niets tegen hem. Dat is alles. Soms is hij irritant en soms relaxed, zal ook wel door zijn medische problemen komen
hehehquote:
gaat niet zo goed met z'n gezondheid blijkbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |