gemiddelde van mij is deze maand met +5 gestegenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
Wel grappig, nu krijg ik weer een week elke keer dat ik op Tong reageer de reactie met dagcijfers en gejank over kutposts
godtering ik zit op 130 nuquote:Op maandag 23 mei 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gemiddelde van mij is deze maand met +5 gestegen
maar je hebt laptopje toch ;squote:
Waar dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
Wel grappig, nu krijg ik weer een week elke keer dat ik op Tong reageer de reactie met dagcijfers en gejank over kutposts
pas je op dat je geen kou vat?quote:Op maandag 23 mei 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
als chloro niet bot zou doen zou ze chloro nie zijn
ja ik doe hem wel weer dichtquote:Op maandag 23 mei 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pas je op dat je geen kou vat?
Moest lachen om die grapquote:Op maandag 23 mei 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
GC / De Grieken schijnen naar Sylvana op zoek te zijn.....
bijvoorbeeld
was wel echt mooi laatst in dat topic met dat ene mens van de fp-redactie, heb hard gelachenquote:
Je stelt me teleur, Hans.quote:
post ook gewoon goede muziek hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:
vet, still waiting van sum 41 remix in die mix
weetiktochquote:Op maandag 23 mei 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
post ook gewoon goede muziek hoor
ojaquote:Op maandag 23 mei 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
was wel echt mooi laatst in dat topic met dat ene mens van de fp-redactie, heb hard gelachen
ahwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |