Gewoon vet jaloers jijquote:
ja dat is jouw probleemquote:Op maandag 23 mei 2016 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kom 99% van de tijd echt alleen in de KLB SC dus ik heb geen idee wie 80% van de KLBers zijn
jaquote:
arm meisjequote:Op maandag 23 mei 2016 01:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shield was top.
DaisyZe mag bij mij komen voor troost
Haten mag pas als je het zelf ook hebt gekocht en het niks isquote:Op maandag 23 mei 2016 00:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar een xbox kopen uit je eigen is veel erger
jonge kijk die controllers alleen alquote:Op maandag 23 mei 2016 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haten mag pas als je het zelf ook hebt gekocht en het niks is
jonguh er is maar 1 exclusive die me interesseert en die komt gwn eind van het jaar naar PS4 en multiplatform games zijn 95% van de tijd slechter dan PS4quote:Op maandag 23 mei 2016 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haten mag pas als je het zelf ook hebt gekocht en het niks is
Heb met beide geen moeite, snap dat gezeur nooit.quote:
is gwn kutquote:Op maandag 23 mei 2016 01:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb met beide geen moeite, snap dat gezeur nooit.
Nooit geluisterd, rip drummerquote:
Omdat je van die kleine vrouwenhandjes hebt zekerquote:
ohquote:
nee indeling is gwn matigquote:Op maandag 23 mei 2016 01:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je van die kleine vrouwenhandjes hebt zeker
Dat is het gewoonquote:Op maandag 23 mei 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
jullie missen die boi gewoon zo dat jullie hem overal zien
moet jij wetenquote:Op maandag 23 mei 2016 01:09 schreef Ashqelon het volgende:
smartphone die het gewoon doet vervangen of niet?
altijd, en als je die nieuwe hebt ook meteen vervangenquote:Op maandag 23 mei 2016 01:09 schreef Ashqelon het volgende:
smartphone die het gewoon doet vervangen of niet?
Loop iets van 6 afleveringen achter ofzo, maar jaquote:Op maandag 23 mei 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey hansaplast kijk jij the flash nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |