maar, aangezien je me negeerdequote:
Jij begon over in m'n kussensloop kakkenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:24 schreef Germano het volgende:
Je verdraait alles Chloro. Jammer dat het zo moet.
Komt omdat jij overal op spuugt!quote:Op zondag 22 mei 2016 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij begon over in m'n kussensloop kakken
Ik ook niet, daarom begin ik woensdag pas weer.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb echt geen zin om, morgen te werken.
Ik ook nie, k wil huilequote:Op zondag 22 mei 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
dit, kommagebruikquote:Op zondag 22 mei 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
ja jullie zijn maar rare vieze mensenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:25 schreef Zosk het volgende:
Wel leuk hoe er zo'n normaal gesprek over een vliegopleiding tussendoor gaat
Echt niet, niet overal opquote:
same here.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
hehequote:
nee jij dan beetje bois binnen willen dringen op intieme plekkenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ja echt kki walgelijk vooral chloro en stimo
kweenie waar je het over hebtquote:Op zondag 22 mei 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee jij dan beetje bois binnen willen dringen op intieme plekken
Watquote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef Germano het volgende:
Mensen die je taggen omdat je een meisje hebt verleidt met een kroket.
kom, we melden ons samen ziek en gaan wat leuk doenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
Noem jij je penis 'de hond' jaquote:
Sorry niet gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar, aangezien je me negeerde [ afbeelding ], moet je als je klaar bent dan ook nog een flinke tijd onbetaald vliegen om ervaring op te doen zoals nu vaak t geval is?
Alleen maar normale gesprekken met mij.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:25 schreef Zosk het volgende:
Wel leuk hoe er zo'n normaal gesprek over een vliegopleiding tussendoor gaat
heb voor 2quote:Op zondag 22 mei 2016 21:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kan je wel een ritje met de spaceshuttle aanbieden. Kost 4 euro.
Ah zo.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onbetaald vliegen is vaak het pay2fly. Dit als beginnend piloot bijv. nog geen type rating heeft (dus geen training heeft gehad voor een specifiek toestel) en dat dus nog moet volgen/leren. Dit kost 30k. Wat vliegmaatschappijen dan doen is jou die type rating laten doen, jou in dienst nemen en je type rating terug laten betalen. Zou ik de type rating meteen na mijn vliegopleiding doen zit ik dus niet met die gebakken peren.
Ja, kom je naar mij?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kom, we melden ons samen ziek en gaan wat leuk doen![]()
![]()
Nou er zijn er hier genoeg die wel ff in je bek willen spugen blijkbaarquote:Op zondag 22 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen maar normale gesprekken met mij.
meeste vliegtuigen vliegen toch op autopilot?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry niet gelezen
Onbetaald vliegen is vaak het pay2fly. Dit als beginnend piloot bijv. nog geen type rating heeft (dus geen training heeft gehad voor een specifiek toestel) en dat dus nog moet volgen/leren. Dit kost 30k. Wat vliegmaatschappijen dan doen is jou die type rating laten doen, jou in dienst nemen en je type rating terug laten betalen. Zou ik de type rating meteen na mijn vliegopleiding doen zit ik dus niet met die gebakken peren.
Een senior captain op long haul bij KLM harkt wel aardig wat binnen. Ik begreep bedragen van 2 ton per jaar zoiets.quote:
Mij nog nooit gelukt met eten, überhaupt niet eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dat raar? Iedereen krijg je om met eten.
Het is dus niet zo dat je een x-bedrag betaald om te vliegen. Dan moet je wel kapot dom zijn want om je vliegbrevet te houden hoef je echt geen duizenden vlieguren per jaar te maken.quote:
Ontbijten op bed? Daarna lief tegen elkaar liggen? Daarna film kijken samen met een ben&jerry-heerlijheidje, daarna weer lief tegen elkaar liggen?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sure, ik ga dan wel eerst ff langs de bakker voor een lekker ontbijtjekomt goed jwt
Ikr, tering man.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:29 schreef Chai het volgende:
Jane is een wispelturige slet Crip. Ben nu s2e4
Kippetje man. Des te slechter het is des te eerder ze lachen. Soms op de goede manier en soms niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij nog nooit gelukt met eten, überhaupt niet eigenlijk.
Eigenlijk pas weer sinds begin vorig jaar weer in mij opgekomen. Nadat ik van 3 havo naar 4 vmbo ben gegaan heb ik het eigenlijk laten varen. Onmogelijk leek 't toen. Maar nu ik bijna klaar ben met 't mbo zie ik toch weer kansenquote:
Ja maar jij hebt gewoon mad skills, ik heb veel niet mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Kippetje man. Des te slechter het is des te eerder ze lachen. Soms op de goede manier en soms niet.
zal ik live streamen nuquote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef housesoftheholy het volgende:
wie kijkt hier nog meer mukbang video's
https://www.youtube.com/channel/UCHn2-DNS5t4tEXqBK5bHmTQ/videos
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef Germano het volgende:
Godverdomme, heeft de hond weer binnen gepist.
watquote:
En 2x neuken in 15 minuten.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ontbijten op bed? Daarna lief tegen elkaar liggen? Daarna film kijken samen met een ben&jerry-heerlijheidje, daarna weer lief tegen elkaar liggen?
lief lief who knowsquote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ontbijten op bed? Daarna lief tegen elkaar liggen? Daarna film kijken samen met een ben&jerry-heerlijheidje, daarna weer lief tegen elkaar liggen?
Leuk! Succes.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eigenlijk pas weer sinds begin vorig jaar weer in mij opgekomen. Nadat ik van 3 havo naar 4 vmbo ben gegaan heb ik het eigenlijk laten varen. Onmogelijk leek 't toen. Maar nu ik bijna klaar ben met 't mbo zie ik toch weer kansen
Allemaal.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:29 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
meeste vliegtuigen vliegen toch op autopilot?
Max 150kquote:Op zondag 22 mei 2016 21:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een senior captain op long haul bij KLM harkt wel aardig wat binnen. Ik begreep bedragen van 2 ton per jaar zoiets.
in de douche?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef Germano het volgende:
Ik, ik vind Keemi soms echt saai tho. Mommy Tang vind ik leuker.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef housesoftheholy het volgende:
wie kijkt hier nog meer mukbang video's
https://www.youtube.com/channel/UCHn2-DNS5t4tEXqBK5bHmTQ/videos
Hoe oud is dat beest?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef Germano het volgende:
netjes welquote:
omg ze heeft een ddeokbokki video brbquote:Op zondag 22 mei 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik, ik vind Keemi soms echt saai tho. Mommy Tang vind ik leuker.
Mad skillsquote:Op zondag 22 mei 2016 21:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt gewoon mad skills, ik heb veel niet mee.
ddeokbokki is zo lekker he hngquote:Op zondag 22 mei 2016 21:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
omg ze heeft een ddeokbokki video brb
Weet niet, eerste ronde was denk ik maar enkele minuten.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe kun je nou twee keer neuken in 15 minuten?
dan nog, volgens mij is dat fysiek onmogelijkquote:Op zondag 22 mei 2016 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, eerste ronde was denk ik maar enkele minuten.
Ik had zelf gemaakt laatst, gewoon bij de asian supermarkt de ricecake en ingredienten voor de saus gehaald.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waar koop je dat. ik kan er momenteel alleen over fantaseren
"Hey heb jij ook honger?"quote:
okeoke ;squote:
was het veel werk? ik wil het ook gaan proberenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had zelf gemaakt laatst, gewoon bij de asian supermarkt de ricecake en ingredienten voor de saus gehaald.
hoe heb jij die shit altijd meteen op dag van uploadquote:
Ben gesubbed swaquote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe heb jij die shit altijd meteen op dag van upload
ja t kwartje was al gevallenquote:
Ik ga dit 2 juni proberen tijdens de wow film premièrequote:Op zondag 22 mei 2016 21:36 schreef Germano het volgende:
[..]
"Hey heb jij ook honger?"
Ja.
"Kom mee dan, gaan we even een kroket halen."
Waarom zou dit werken?
"Omdat ze ook mosterd en mayo erop doen."
*Gaat mee*.
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
Ja was grapje, ben stiekem dikke producer van alles jwt.
ckquote:Op zondag 22 mei 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
Ja was grapje, ben stiekem dikke producer van alles jwt.
Nee is echt simpel, je hebt zelfs saus al ready to go bij de toko als je die ingrediënten normaal niet echt gebruikt.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
was het veel werk? ik wil het ook gaan proberen
Prima.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga dit 2 juni proberen tijdens de wow film première
Bitch ik ben famous, verdien die 110k van je in een week.quote:
Zal zorgen dat ik m'n bioscoopbroek aan hebquote:Op zondag 22 mei 2016 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga dit 2 juni proberen tijdens de wow film première
Pas jij wel in een stoeltje of halen ze altijd een armleuning weg voor je?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal zorgen dat ik m'n bioscoopbroek aan heb
Lijkt me een 'strak' plan hehequote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal zorgen dat ik m'n bioscoopbroek aan heb
Reserveer altijd een loveseat voor mezelfquote:Op zondag 22 mei 2016 21:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pas jij wel in een stoeltje of halen ze altijd een armleuning weg voor je?
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pas jij wel in een stoeltje of halen ze altijd een armleuning weg voor je?
Too slow bitchquote:
Wel fijn dat we na al die tijd nog steeds deze band hebbenquote:
Kom afwassen bij mequote:
Ja, oude liefde roest niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel fijn dat we na al die tijd nog steeds deze band hebben
Zal je eens laten zien waar ik goed in benquote:Op zondag 22 mei 2016 21:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja is goed maar kijk wel uit ben er echt goed in.
ik ookquote:
truste en succes met je krantenstrugglequote:Op zondag 22 mei 2016 21:45 schreef xcachet het volgende:
Ik ga slapen. 4:40 wekker.
Respect voor alle krantenbezorgers in de ochtend.
Gelukkig wel een regenjas gefixt voor morgen.
Ik wens jullie allemaal (behalve Chrolo) een fijne avond en nacht.
Om 4:40 draai ik me nog een paar keer om, denk ook dat ik nog wel wat scheten laat dan.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:45 schreef xcachet het volgende:
Deal.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je eens laten zien waar ik goed in ben
Dankje. Ik denk dat ik een nieuw record neer zet qua eindtijd.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
truste en succes met je krantenstruggle
Oké braddiequote:
dat is vroeg! Succes morgen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:45 schreef xcachet het volgende:
quote:
Ja wrom dan zo johquote:
Die shit moet je ook echt gewoon niet lezen. Een en al pure aids.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:49 schreef Kurovski het volgende:
Man man man wat kunnen mensen toch dom lullen in YT commends. NWS is er niks bij.
trusten en werksequote:Op zondag 22 mei 2016 21:45 schreef xcachet het volgende:
Ik nietquote:
ja zelfs vandaag volgens mij al een keerquote:Op zondag 22 mei 2016 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die heb je vaker gepost maar nooit geluisterd want dacht is kut
tegendeel bleek waar
mehquote:Op zondag 22 mei 2016 21:53 schreef Germano het volgende:
Kan er niet naar luisteren. Doe dan maar dit.
Die D moest een Z zijn zeker?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:45 schreef Oberkullie het volgende:
Ben ik eindelijk vrij morgen, komt de GGD tussen 08.00 en 12.00 uur. Zul je zien dat ze om 11.50 een keer komen aanjagen
niks mis meequote:
truste gquote:
Doei loonslaafleefquote:
Dan kun je dit ook wel waarderen op dit moment gok ik.quote:
Bij m'n eigen uploads heb ik comments dus ook gewoon gedisabled.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die shit moet je ook echt gewoon niet lezen. Een en al pure aids.
verstandigquote:Op zondag 22 mei 2016 21:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij m'n eigen uploads heb ik comments dus ook gewoon gedisabled.
nee hoorquote:
yesquote:
hoe schat je je kansen zelf inquote:
25quote:Op zondag 22 mei 2016 22:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Wel zoekende of gewoon even rustig?
Ik kan dit wel waarderenquote:
Hahaha.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
25
en ja wel zoekende, al lang genoeg rustig
maar boeie nu is nog weekend dus chille
das ook nie erg aardig om te zeggen :squote:
sorry ben kutwijf vandaagquote:Op zondag 22 mei 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
das ook nie erg aardig om te zeggen :s
wat is datquote:Op zondag 22 mei 2016 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Crip, kom je een keer mee naar bloomingdale
chille shitquote:
moet dnk ik ongesteld wordenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:06 schreef Drug het volgende:
[..]
wat is er aan de hand crippie? wat zit je dwars?
v0lg je dr0menquote:
quote:
Jij mag niet eens meer uit huismuts.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Crip, kom je een keer mee naar bloomingdale
HALA MADRIDquote:
Zit een kern van waarheid in, maar ik ga wel drankje doen etc hoor. Dat is mijn grens ook wel. Ik mis uitgaan wel, maar let's be real: het is teveel. Tot een uur of 2 is het net te doen. Daarna wil k nr huis. Moet je herkennen.quote:
Gewoon door de ruimte bewegen, dan schuur je alles.quote:
awwwwquote:Op zondag 22 mei 2016 22:11 schreef Drug het volgende:
[..]
hier wat schattigs om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
niet grappig? dan kun je er altijd nog kfc van maken
True tot 2/3 uur max, dan heb ik het echt wel gehad en begin me dan ook te irriteren aan mensen die dan over blijven..quote:Op zondag 22 mei 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in, maar ik ga wel drankje doen etc hoor. Dat is mijn grens ook wel. Ik mis uitgaan wel, maar let's be real: het is teveel. Tot een uur of 2 is het net te doen. Daarna wil k nr huis. Moet je herkennen.
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:11 schreef Drug het volgende:
niet grappig? dan kun je er altijd nog kfc van maken
nicequote:Op zondag 22 mei 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
inb4 14 jarigen die schuren.gif
Ja. Vond t wel geil als er weer een nigger tegen mijn reet ging schuren en ik hem stoer kon weg duwenquote:
ik zou het niet wetenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Vond t wel geil als er weer een nigger tegen mijn reet ging schuren en ik hem stoer kon weg duwen
schuren is uit toch?
Ik was vroeger die dronken malloot die niet naar huis wilde en weg werd gesleurd. Nu kijk ik op ze neer. hihahoquote:Op zondag 22 mei 2016 22:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
True tot 2/3 uur max, dan heb ik het echt wel gehad en begin me dan ook te irriteren aan mensen die dan over blijven..
Ook voor timmer- en klusjesmannenquote:
hihahoquote:
spuit 11 en ook nog matigerquote:
Wat ben je hard voor die jongenquote:
ja nou alsof hij altijd zo aardig isquote:
Neequote:Op zondag 22 mei 2016 22:19 schreef deadprez het volgende:
MUZ / DJ Muziekkeuze basisschool. 3 concerns
is het niet een beetje raar om drank en drugs en 1234 pillen (![]()
) te draaien voor kinderen in groep 8?
er wordt altijd geschuurdquote:Op zondag 22 mei 2016 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Vond t wel geil als er weer een nigger tegen mijn reet ging schuren en ik hem stoer kon weg duwen
schuren is uit toch?
Volgens mij heb ik hem nooit echt onaardig zien doen eigenlijkquote:
ja jaquote:Op zondag 22 mei 2016 22:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem nooit echt onaardig zien doen eigenlijk
why?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:19 schreef deadprez het volgende:
MUZ / DJ Muziekkeuze basisschool. 3 concerns
is het niet een beetje raar om drank en drugs en 1234 pillen (![]()
) te draaien voor kinderen in groep 8?
Jou ook niet hoorquote:
ja weenie, gewoon beetje raarquote:
Bijkomen van het weekend toch. Voorbereiden op de realiteit weer.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo houden wij onze huid rimpelloos en strak
[..]
Leef jij nog hoe gaat het
dat. en dagcremequote:Op zondag 22 mei 2016 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo houden wij onze huid rimpelloos en strak
[..]
Leef jij nog hoe gaat het
Geen ongelukjes gehad hoop ik?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bijkomen van het weekend toch. Voorbereiden op de realiteit weer.
Opso doen meidjes van jouw leeftijd nog schuren? Wat is tegewooedig in zoal?quote:
wat was je laatste ongelukquote:Op zondag 22 mei 2016 22:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
NeeNog steeds herstellende van mijn laatste
jij post hier tegenwoordig echt alleen nog klaagposts of shit over braddiequote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben helemaal naar de tyfus door die bedwantsen omg
precies en kijk wat er van ons terecht is gekomenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie, gewoon beetje raar
maar van de andere kant, eind jaren 90 had je ook allemaal blije happy hardcore die ook op dat soort shit gedraaid werd en ook gewoon over drugs ging
ja nou ja, daaromquote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef Drug het volgende:
[..]
precies en kijk wat er van ons terecht is gekomen
2013 vroegen negers nog of ze konden schuren.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Opso doen meidjes van jouw leeftijd nog schuren? Wat is tegewooedig in zoal?
oh shitquote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Vorig jaar augustus mijn been gebroken op 4 plekken.
cuussss hoe danquote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Achja, als het maar leuk was.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef Drug het volgende:
[..]
precies en kijk wat er van ons terecht is gekomen
In een dronken bui gingen zelfs de 25+'ers met elkaar schurenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Opso doen meidjes van jouw leeftijd nog schuren? Wat is tegewooedig in zoal?
se word ouwerquote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij post hier tegenwoordig echt alleen nog klaagposts of shit over braddie
qftquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bezopen op een scooter.En dan denken dat je Evil Knievel bent.
oh jeetje is dat niet inmiddels meer dan een jaar geledenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
NeeNog steeds herstellende van mijn laatste
stimulantsquote:
Scooter. Pauper.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bezopen op een scooter.En dan denken dat je Evil Knievel bent.
Makkelijk vervoersmiddel in een dorp toch. Zonnebril op, op de Vespa.quote:
nja iedereen doet weleens domme dingen als ie zat isquote:Op zondag 22 mei 2016 22:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ik snap het zelf ook nog steeds niet.
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
quote:
8 maanden nu.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
oh jeetje is dat niet inmiddels meer dan een jaar geleden
waarom zou je op je 33ste niet meer mogen genietenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op je 33ste is het gewoon zielig om nog wekeliks drugs te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |