Het is dus niet zo dat je een x-bedrag betaald om te vliegen. Dan moet je wel kapot dom zijn want om je vliegbrevet te houden hoef je echt geen duizenden vlieguren per jaar te maken.quote:
Ontbijten op bed? Daarna lief tegen elkaar liggen? Daarna film kijken samen met een ben&jerry-heerlijheidje, daarna weer lief tegen elkaar liggen?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sure, ik ga dan wel eerst ff langs de bakker voor een lekker ontbijtjekomt goed jwt
Ikr, tering man.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:29 schreef Chai het volgende:
Jane is een wispelturige slet Crip. Ben nu s2e4
Kippetje man. Des te slechter het is des te eerder ze lachen. Soms op de goede manier en soms niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij nog nooit gelukt met eten, überhaupt niet eigenlijk.
Eigenlijk pas weer sinds begin vorig jaar weer in mij opgekomen. Nadat ik van 3 havo naar 4 vmbo ben gegaan heb ik het eigenlijk laten varen. Onmogelijk leek 't toen. Maar nu ik bijna klaar ben met 't mbo zie ik toch weer kansenquote:
Ja maar jij hebt gewoon mad skills, ik heb veel niet mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Kippetje man. Des te slechter het is des te eerder ze lachen. Soms op de goede manier en soms niet.
zal ik live streamen nuquote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef housesoftheholy het volgende:
wie kijkt hier nog meer mukbang video's
https://www.youtube.com/channel/UCHn2-DNS5t4tEXqBK5bHmTQ/videos
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef Germano het volgende:
Godverdomme, heeft de hond weer binnen gepist.
watquote:
En 2x neuken in 15 minuten.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ontbijten op bed? Daarna lief tegen elkaar liggen? Daarna film kijken samen met een ben&jerry-heerlijheidje, daarna weer lief tegen elkaar liggen?
lief lief who knowsquote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ontbijten op bed? Daarna lief tegen elkaar liggen? Daarna film kijken samen met een ben&jerry-heerlijheidje, daarna weer lief tegen elkaar liggen?
Leuk! Succes.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eigenlijk pas weer sinds begin vorig jaar weer in mij opgekomen. Nadat ik van 3 havo naar 4 vmbo ben gegaan heb ik het eigenlijk laten varen. Onmogelijk leek 't toen. Maar nu ik bijna klaar ben met 't mbo zie ik toch weer kansen
Allemaal.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:29 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
meeste vliegtuigen vliegen toch op autopilot?
Max 150kquote:Op zondag 22 mei 2016 21:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een senior captain op long haul bij KLM harkt wel aardig wat binnen. Ik begreep bedragen van 2 ton per jaar zoiets.
in de douche?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef Germano het volgende:
Ik, ik vind Keemi soms echt saai tho. Mommy Tang vind ik leuker.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef housesoftheholy het volgende:
wie kijkt hier nog meer mukbang video's
https://www.youtube.com/channel/UCHn2-DNS5t4tEXqBK5bHmTQ/videos
Hoe oud is dat beest?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef Germano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |