nee jij dan beetje bois binnen willen dringen op intieme plekkenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ja echt kki walgelijk vooral chloro en stimo
kweenie waar je het over hebtquote:Op zondag 22 mei 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee jij dan beetje bois binnen willen dringen op intieme plekken
Watquote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef Germano het volgende:
Mensen die je taggen omdat je een meisje hebt verleidt met een kroket.
kom, we melden ons samen ziek en gaan wat leuk doenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb echt geen zin om, morgen te werken.
Noem jij je penis 'de hond' jaquote:
Sorry niet gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar, aangezien je me negeerde [ afbeelding ], moet je als je klaar bent dan ook nog een flinke tijd onbetaald vliegen om ervaring op te doen zoals nu vaak t geval is?
Alleen maar normale gesprekken met mij.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:25 schreef Zosk het volgende:
Wel leuk hoe er zo'n normaal gesprek over een vliegopleiding tussendoor gaat
heb voor 2quote:Op zondag 22 mei 2016 21:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kan je wel een ritje met de spaceshuttle aanbieden. Kost 4 euro.
Ah zo.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onbetaald vliegen is vaak het pay2fly. Dit als beginnend piloot bijv. nog geen type rating heeft (dus geen training heeft gehad voor een specifiek toestel) en dat dus nog moet volgen/leren. Dit kost 30k. Wat vliegmaatschappijen dan doen is jou die type rating laten doen, jou in dienst nemen en je type rating terug laten betalen. Zou ik de type rating meteen na mijn vliegopleiding doen zit ik dus niet met die gebakken peren.
Ja, kom je naar mij?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kom, we melden ons samen ziek en gaan wat leuk doen![]()
![]()
Nou er zijn er hier genoeg die wel ff in je bek willen spugen blijkbaarquote:Op zondag 22 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen maar normale gesprekken met mij.
meeste vliegtuigen vliegen toch op autopilot?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry niet gelezen
Onbetaald vliegen is vaak het pay2fly. Dit als beginnend piloot bijv. nog geen type rating heeft (dus geen training heeft gehad voor een specifiek toestel) en dat dus nog moet volgen/leren. Dit kost 30k. Wat vliegmaatschappijen dan doen is jou die type rating laten doen, jou in dienst nemen en je type rating terug laten betalen. Zou ik de type rating meteen na mijn vliegopleiding doen zit ik dus niet met die gebakken peren.
Een senior captain op long haul bij KLM harkt wel aardig wat binnen. Ik begreep bedragen van 2 ton per jaar zoiets.quote:
Mij nog nooit gelukt met eten, überhaupt niet eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dat raar? Iedereen krijg je om met eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |