Wacht wat....? Ga je aan de snoeiharde metalen?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Er komt straks nog wel het één en ander wat je niet verwacht. Dit is Fogel's schuld overigens.
En die kent de stoeterijen daar niet?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Welnee, ik heb niks met paarden.
Mw. MM wel...
Neen, geen ijzerwaren vanavond. Verre van.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht wat....? Ga je aan de snoeiharde metalen?
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik voelde me gedwongen. Crewbash, dit dat.
In Spanje eet ik nog lekkerdere zaken dan BBQ.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook niet als biefstuk voor op de BBQ?
Mw. MM rijdt/reed zelf toch paard?
O, vast wel...quote:Op zondag 22 mei 2016 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En die kent de stoeterijen daar niet?
Ik ben nog nooit in Andalusië geweest, alleen maar aan de kust en in Barcelona. Maar goed gegeten heb ik daar zeer zekerquote:Op zondag 22 mei 2016 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Spanje eet ik nog lekkerdere zaken dan BBQ.
Die bestaan...
Mw. MM heeft een verzorgpaard gehad, ze heeft dressuur gereden en gesprongen.
Momenteel rijdt ze even niet...
Fraaie omgeving.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:10 schreef Fogel het volgende:
Ik ben vorige zomer 3 weken in Andalusië geweest en heb me daar ZEER goed vermaakt. Een van mijn beste vakanties ooit zelfs.
Da's geen Andalusië, dat is om te janken...quote:Op zondag 22 mei 2016 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Andalusië, daar ben ik een keer 24 uur geweest.
Torremolinos om precies te zijn.
Ik zal het haar helpen herinneren, ik heb zelf niks met paarden...quote:Op zondag 22 mei 2016 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zijn echt de moeite waard om te bezoeken wanneer je zeepaardjes genoeg gezien hebt.
Ja eigenlijk wel. Van Andalusië heb ik toen idd niks gezien.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's geen Andalusië, dat is om te janken...
"Ik ben in Dubai geweest want ik moest daar overstappen"... iets in die geest?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Van Andalusië heb ik toen idd niks gezien.
Die cactustuin in Singapore (airport) is anders best aardigquote:Op zondag 22 mei 2016 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Ik ben in Dubai geweest want ik moest daar overstappen"... iets in die geest?
Ben er 1 keer onderweg naar Gibraltar geweest, wat een ellende.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Van Andalusië heb ik toen idd niks gezien.
Eens...quote:Op zondag 22 mei 2016 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die cactustuin in Singapore (airport) is anders best aardig
Ik kan het me herinneren, maar waar zat jij toen?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:10 schreef Fogel het volgende:
Ik ben vorige zomer 3 weken in Andalusië geweest en heb me daar ZEER goed vermaakt. Een van mijn beste vakanties ooit zelfs.
Ik was positief verrast door St. Michael's Cave.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben er 1 keer onderweg naar Gibraltar geweest, wat een ellende.
Zo'n plaats van 'Help, red mijn vakantie!'.
Eigen schuld als je daar gaat bivakkeren...
Nope, gewoon ff op en neer voor 24 uur. Kon ik toen gemakkelijk doen, omdat ik bij easyjet werkte.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Ik ben in Dubai geweest want ik moest daar overstappen"... iets in die geest?
We sliepen een paar uur op het strand. Bivakkeren kun je het niet noemen.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Ben er 1 keer onderweg naar Gibraltar geweest, wat een ellende.
Zo'n plaats van 'Help, red mijn vakantie!'.
Eigen schuld als je daar gaat bivakkeren...
Nope. Allemaal prima in orde.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Nog klachten over de microfoon overigens?
Gebruik, volume, taalgebruik etc.?
Bij Nerja heb je ook mooie grotten...quote:Op zondag 22 mei 2016 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was positief verrast door St. Michael's Cave.
Benahavis en Mijas. Met dagtrips naar onder andere Ronda, Sevilla, Granada, Marbella, Fuengirola, Malaga en Gibraltar.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het me herinneren, maar waar zat jij toen?
Tijdens jouw showquote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Wat ik gehoord heb, was primaquote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Edit: wegens belabberd taalgebruik. Excuus.
De andere kant van waar wij zitten, hebben we ook een keer rond getrokken.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Benahavis en Mijas. Met dagtrips naar onder andere Ronda, Sevilla, Granada, Marbella, Fuengirola, Malaga en Gibraltar.
Ik postte "Wat ik gehoord was 't prima" en dat vond bij nader inzien toch best wel triest qua taalgebruik.quote:
Is dit ook mijn schuld?quote:
Zal ik ook wel weer hebben als ik de mic weer ga gebruikenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
OK, dank voor de feedback.
Ik vind het zelf lastig te beoordelen en het is nog wat onwennig...
Ow, ik begon net te wennen aan het idee dat Lucky mij (indirect) overal de schuld van geeftquote:Op zondag 22 mei 2016 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit ook mijn schuld?
* Fogel is gewend om overal de schuld van te krijgen
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
L2B wil dat wij naar hem blijven luisteren en hem niet verlaten...
Mijn taalgebruik?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik postte "Wat ik gehoord was 't prima" en dat vond bij nader inzien toch best wel triest qua taalgebruik.
Nee, het mijnequote:
Uiteraard, en dat valt onder het algemenere 'taalgebruik'.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Verwarrend, maar ik denk dat je je schriftelijk taalgebruik bedoelt...
Welke uitvoering heeft jouw voorkeur? Ik zeg Jacques.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Hé deze heb ik eerder gehoord vandaag, maar blijft
Serieus als ik één keer een tijdreis zou kunnen meemaken, dan graag naar een live concert van Jacques Brel in Carré
En ondertussen zijn we een half topic verder, en bedoelde jij gewoon te zeggen dat wat jij gehoord hebt van het Mic gebruik van MadMaster, prima in orde wasquote:Op zondag 22 mei 2016 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard, en dat valt onder het algemenere 'taalgebruik'.
Om het maar even duidelijk te maken: ik klaagde over mezelf en niet over jou
Dezequote:Op zondag 22 mei 2016 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welke uitvoering heeft jouw voorkeur? Ik zeg Jacques.
Dat zeg ikquote:Op zondag 22 mei 2016 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ondertussen zijn we een half topic verder, en bedoelde jij gewoon te zeggen dat wat jij gehoord hebt van het Mic gebruik van MadMaster, prima in orde was
Ik dacht even dat SB over mijn accent viel, maar omdat hij niet zo ver van Amsterdam woont moet hij dat toch vaker horen, leek me. Daarom het misverstand ook...quote:Op zondag 22 mei 2016 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ondertussen zijn we een half topic verder, en bedoelde jij gewoon te zeggen dat wat jij gehoord hebt van het Mic gebruik van MadMaster, prima in orde was
Welk accent?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht even dat SB over mijn accent viel, maar omdat hij niet zo ver van Amsterdam woont moet hij dat toch vaker horen, leek me. Daarom het misverstand ook...
Welk accentquote:Op zondag 22 mei 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht even dat SB over mijn accent viel, maar omdat hij niet zo ver van Amsterdam woont moet hij dat toch vaker horen, leek me. Daarom het misverstand ook...
Dat zeg ik.quote:
Ik heb totaal geen probleem met accenten. Mijn moedertaal is (onderdeel van) het Drents.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Als ik mezelf (terug) hoor, hoor ik het wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welk accent
OK, het is gewoon hoorbaar dat je uit Amsterdam komt, maar echt zo plat als waar ik mee opgegroeid ben spreek jij niet eens. En juist leuk, accent op de radio
Ruler met zijn Twents, jij met je mokums, Melting met zijn vlaams
Jammer dat Fogel geen DJ kan worden, die heeft een leuke zachte Gquote:
Gewoon NIET doenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik mezelf (terug) hoor, hoor ik het wel.
Ik probeer het dan te corrigeren, maar bij de 2e uitleg richting Melting merkte ik dat het allemaal wat sneller en dus wat minder gecontroleerd ging...
En? Hoe zag Tilburg eruit op TV?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was ff Tilburg kijken op TV maar ben er weer.
Ik beloof je dat ik niet als Maartje van Weegen ga praten...quote:Op zondag 22 mei 2016 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon NIET doen
Jezelf blijven en gewoon als jezelf blijven praten, dat werkt het beste
Ik kan mij mijn eerste shows nog herinneren, dat ik de mic gebruikte, en in mijn achterhoofd het advies van RobDriessen "Praat als Maartje van Weegen, Praat als Maartje van Weegen". Jeetje verkrampt dat ik was
Het merendeel waren one liners, het verhaaltje dat ik wel vertelde werd door Melting verkeerd begrepen...quote:Op zondag 22 mei 2016 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een aan en afkondiging wil ik nog wel doen maar er tussendoor lullen is niet mijn ding.
Is meestal ook meer dan voldoendequote:Op zondag 22 mei 2016 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een aan en afkondiging wil ik nog wel doen maar er tussendoor lullen is niet mijn ding.
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik niet als Maartje van Weegen ga praten...
Dat was wel jammer jaquote:Op zondag 22 mei 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het merendeel waren one liners, het verhaaltje dat ik wel vertelde werd door Melting verkeerd begrepen...
Heb je al een mic?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Een poging tot kan voor vermakelijke momenten zorgen.
Lucky is gewoon al allerlei bedjes aan het uittesten voor als hij wél met Mic gaat draaienquote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat wel kan is bij dit soort platen er dwars doorheen.
De mic standjes ook?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky is gewoon al allerlei bedjes aan het uittesten voor als hij wél met Mic gaat werken
Over het feit dat het irritant lang is.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat wel kan is bij dit soort platen er dwars doorheen.
Stand 69 is wel prettig toch?quote:
Paar keer roepen dance, go yoho moet wel lukken.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky is gewoon al allerlei bedjes aan het uittesten voor als hij wél met Mic gaat werken
Dankzij jou weet hij nu dat het logo op de mic een betekenis heeftquote:
Eerder lang hetzelfde.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over het feit dat het irritant lang is.
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en heren: ik ga plat.
Ik begreep dat je naar Spanje gaat, MM, dus: veel plezier en drink niet te veel cerveza
Welterusten sb.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en heren: ik ga plat.
Ik begreep dat je naar Spanje gaat, MM, dus: veel plezier en drink niet te veel cerveza
Ja, kijk naar een foto van een eng mens.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand een werkend iets tegen de hik ?
Wat ongekend irritant.
Een potje Belgische mayonaise op je kin laten balanceren.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
Wat ongekend irritant.
Verstandig, doe ik zelf ook vaak met te lange nummers, kijk ik op de Wave waar rustig stuk komt en dan op goed geluk de volgende erin mixen zonder pitch.quote:
Glas water 'achterste voren' drinken. Dat wil zeggen, glas niet drinken aan de 'drink' kant, maar vanaf de 'niet drink' kant waardoor de 'drink' kant dus tegen je kin aan rust.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
Wat ongekend irritant.
Op de kop gaan staan ff tegen de deur.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
Wat ongekend irritant.
Richting Afrika.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoort weer een koerswijziging
Lucky is een beetje van het padje af en in de war geloof ikquote:Op zondag 22 mei 2016 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoort weer een koerswijziging
Zo ongeveer ja. Ik sorteer nooit op pitch, dus het is altijd afwachten.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verstandig, doe ik zelf ook vaak met te lange nummers, kijk ik op de Wave waar rustig stuk komt en dan op goed geluk de volgende erin mixen zonder pitch.
Dankzij Knokkels, ere wie ere toekomt...quote:Op zondag 22 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dankzij jou weet hij nu dat het logo op de mic een betekenis heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |