Nope. Allemaal prima in orde.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Nog klachten over de microfoon overigens?
Gebruik, volume, taalgebruik etc.?
Bij Nerja heb je ook mooie grotten...quote:Op zondag 22 mei 2016 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was positief verrast door St. Michael's Cave.
Benahavis en Mijas. Met dagtrips naar onder andere Ronda, Sevilla, Granada, Marbella, Fuengirola, Malaga en Gibraltar.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het me herinneren, maar waar zat jij toen?
Tijdens jouw showquote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Wat ik gehoord heb, was primaquote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Edit: wegens belabberd taalgebruik. Excuus.
De andere kant van waar wij zitten, hebben we ook een keer rond getrokken.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Benahavis en Mijas. Met dagtrips naar onder andere Ronda, Sevilla, Granada, Marbella, Fuengirola, Malaga en Gibraltar.
Ik postte "Wat ik gehoord was 't prima" en dat vond bij nader inzien toch best wel triest qua taalgebruik.quote:
Is dit ook mijn schuld?quote:
Zal ik ook wel weer hebben als ik de mic weer ga gebruikenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
OK, dank voor de feedback.
Ik vind het zelf lastig te beoordelen en het is nog wat onwennig...
Ow, ik begon net te wennen aan het idee dat Lucky mij (indirect) overal de schuld van geeftquote:Op zondag 22 mei 2016 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dit ook mijn schuld?
* Fogel is gewend om overal de schuld van te krijgen
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
L2B wil dat wij naar hem blijven luisteren en hem niet verlaten...
Mijn taalgebruik?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik postte "Wat ik gehoord was 't prima" en dat vond bij nader inzien toch best wel triest qua taalgebruik.
Nee, het mijnequote:
Uiteraard, en dat valt onder het algemenere 'taalgebruik'.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Verwarrend, maar ik denk dat je je schriftelijk taalgebruik bedoelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |