Lucky is gewoon al allerlei bedjes aan het uittesten voor als hij wél met Mic gaat draaienquote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat wel kan is bij dit soort platen er dwars doorheen.
De mic standjes ook?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky is gewoon al allerlei bedjes aan het uittesten voor als hij wél met Mic gaat werken
Over het feit dat het irritant lang is.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat wel kan is bij dit soort platen er dwars doorheen.
Stand 69 is wel prettig toch?quote:
Paar keer roepen dance, go yoho moet wel lukken.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky is gewoon al allerlei bedjes aan het uittesten voor als hij wél met Mic gaat werken
Dankzij jou weet hij nu dat het logo op de mic een betekenis heeftquote:
Eerder lang hetzelfde.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over het feit dat het irritant lang is.
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en heren: ik ga plat.
Ik begreep dat je naar Spanje gaat, MM, dus: veel plezier en drink niet te veel cerveza
Welterusten sb.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Dames en heren: ik ga plat.
Ik begreep dat je naar Spanje gaat, MM, dus: veel plezier en drink niet te veel cerveza
Ja, kijk naar een foto van een eng mens.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand een werkend iets tegen de hik ?
Wat ongekend irritant.
Een potje Belgische mayonaise op je kin laten balanceren.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
Wat ongekend irritant.
Verstandig, doe ik zelf ook vaak met te lange nummers, kijk ik op de Wave waar rustig stuk komt en dan op goed geluk de volgende erin mixen zonder pitch.quote:
Glas water 'achterste voren' drinken. Dat wil zeggen, glas niet drinken aan de 'drink' kant, maar vanaf de 'niet drink' kant waardoor de 'drink' kant dus tegen je kin aan rust.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
Wat ongekend irritant.
Op de kop gaan staan ff tegen de deur.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
Wat ongekend irritant.
Richting Afrika.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoort weer een koerswijziging
Lucky is een beetje van het padje af en in de war geloof ikquote:Op zondag 22 mei 2016 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoort weer een koerswijziging
Zo ongeveer ja. Ik sorteer nooit op pitch, dus het is altijd afwachten.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verstandig, doe ik zelf ook vaak met te lange nummers, kijk ik op de Wave waar rustig stuk komt en dan op goed geluk de volgende erin mixen zonder pitch.
Dankzij Knokkels, ere wie ere toekomt...quote:Op zondag 22 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dankzij jou weet hij nu dat het logo op de mic een betekenis heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |