slecht skateweer?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lukte niet, dus maar even m'n fiets opghaald.
Beetje zwakbegaafdheid misschien?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er nou precies allemaal aan de hand is in dat filmpje
Mens is gewoon helemaal in de stress, maar ik snap niet zo goed waarom. Moet ook wel zeggen dat die omstanders op een behoorlijk neerbuigend toontje tegen haar praten.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje zwakbegaafdheid misschien?
Dat stemmetje
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:28 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik had laatst kwark die smaakte naar kots. Had groot ingeslagen, liters kwark in huis met kottsmaak.
[ afbeelding ]
HAHAHAAHHA GODVERquote:Op zondag 22 mei 2016 11:29 schreef Drug het volgende:
[..]
De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw, of vraag een nieuw wachtwoord via de passmailer.
Ik ben nog onder invloed van gisteren dus skaten is niet zo'n goed plan.quote:
ahaha tochquote:Op zondag 22 mei 2016 11:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan?
[..]
HAHAHAAHHA GODVER
O dat moest dat gifje uitbeeldenquote:Op zondag 22 mei 2016 11:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan?
[..]
HAHAHAAHHA GODVER
Als hij nou gewoon die bus instapt en normaal vraagt waarom hij hem gisterenavond liet zitten, dan zou het gesprek heel anders verlopen. Als je gelijk begint met kankerflikker etc dan schiet je jezelf in de voeten.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mens is gewoon helemaal in de stress, maar ik snap niet zo goed waarom. Moet ook wel zeggen dat die omstanders op een behoorlijk neerbuigend toontje tegen haar praten.
wat had je op?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben nog onder invloed van gisteren dus skaten is niet zo'n goed plan.
valt meequote:Op zondag 22 mei 2016 11:33 schreef deadprez het volgende:
onder invloed skaten is juist hartstikke leuk man
skateboarden dan wel
jij vindt niks leukquote:
Mooi zo.quote:
onterechtquote:Op zondag 22 mei 2016 11:40 schreef deadprez het volgende:
Ah die TS heeft ook al een ban.
Dat hebben ze snel afgehandeld.
ben je weer ongesteldquote:Op zondag 22 mei 2016 11:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jmmr dat iedere kneus mod mag zijn
ben je weer in zo'n bui jaquote:
net was het nog onterechtquote:Op zondag 22 mei 2016 11:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hso, is gwn terecht maar mwn kan andete meningwn weer eens njwt aan
plsquote:Op zondag 22 mei 2016 11:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het os terecht dat il het onterecht vind, snap jr wel toch
TRquote:Op zondag 22 mei 2016 11:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niemand geeft een kanker sorry maat
ja doe maarquote:
Doe 'ns niet ajbquote:Op zondag 22 mei 2016 11:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
TR gezet, onterecht mensen hun mening willen belemmeren.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als iemand anders kanker zegt flipt hij hem helemaal de pan uit.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als iemand anders kanker zegt flipt hij hem helemaal de pan uit.
Wat heb jij vanmorgen gesliktquote:Op zondag 22 mei 2016 11:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
och hebben we frass weer, zegt niets behalve.[naam]god en tr ga lekker naar vbl ofzo
Nou er kwam net een mooie schuit voorbij en wilde even checken waar 'ie heengaat.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het zeer vervelend voor je Niels, ik hoop dat je deze moeilijke tijden door kan komen
meestal wel tochquote:Op zondag 22 mei 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
hzaw je gedraagt je echt als een teringkneus momenteel
wrs een aanslagquote:Op zondag 22 mei 2016 11:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou er kwam net een mooie schuit voorbij en wilde even checken waar 'ie heengaat.
jouw hautaine linkse opstelling tegenover andersdenkenden vind ik net zo ergquote:Op zondag 22 mei 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
hzaw je gedraagt je echt als een teringkneus momenteel
valt wel meequote:
okquote:Op zondag 22 mei 2016 11:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw hautaine linkse opstelling tegenover andersdenkenden vind ik net zo erg
just stahp plsquote:Op zondag 22 mei 2016 11:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw hautaine linkse opstelling tegenover andersdenkenden vind ik net zo erg
kkquote:Op zondag 22 mei 2016 11:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja nogal logisch dat de minderheid die hij constant verdedigs hem nu komt verdedigen
je bent nog dommer bezig dan jimmydean, en dat zegt echt veel dude.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja nogal logisch dat de minderheid die hij constant verdedigs hem nu komt verdedigen
Vind ik fijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm scheld je gelijk daarmee?
Dat is oud nieuws.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Een Maleisische studente heeft in Australië zo'n 4,6 miljoen dollar (circa 2,9 miljoen euro) uitgegeven nadat ze ontdekte dat ze onbeperkt rood kon staan bij haar bank. De 21-jarige Christine Jia Xin Lee dacht naar eigen zeggen dat het geld afkomstig was van haar rijke ouders.
De studente gebruikte het geld onder meer om kleren, schoenen en handtassen aan te schaffen, zo berichtte The Sydney Morning Herald zondag. De bank bevroor haar rekening vorig jaar, nadat de vrouw in een dag tijd 1,15 miljoen dollar had weggesluisd. Toen pas bleek dat ze door een fout van de bank onbeperkt geld kon opnemen.
niet om het een of het ander maar jimmy is stuk intelligenter dan jijquote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent nog dommer bezig dan jimmydean, en dat zegt echt veel dude.
lol ok jimmyquote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet om het een of het ander maar jimmy is stuk intelligenter dan jij
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
hoi Der_Mann fijn dat je er bent
bedankt, fijn om er weer te zijn
quote:
hey poepiequote:Op zondag 22 mei 2016 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
hoi Der_Mann fijn dat je er bent
bedankt, fijn om er weer te zijn
plsquote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb nog een jaar om zwanger te raken.
Wie biedt zich aan.
je vriend wellichtquote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wie biedt zich aan.
Wat is dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wie biedt zich aan.
en vragen of chloro hem wilt vasthoudenquote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef deadprez het volgende:
en dan dadelijk gaat ie weer een paar uurtjes emo doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |