beetje oudquote:Op zondag 22 mei 2016 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
miranda cosgrove is ook best lekker geworden
weer?quote:Op zondag 22 mei 2016 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wil je dat ik weer Frozen Rule 34 post?
Bestaat dat nog danquote:
begreep ik nou goed dat hij ook seks heeft in die autoquote:Op zondag 22 mei 2016 03:33 schreef Paxcon het volgende:
Heb weer smakelijk gelachen om die anekdote van de bradge
Man man man
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja toch. Is vast wel een nieuwe Ariana ofzo
volgens mij welquote:Op zondag 22 mei 2016 03:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
begreep ik nou goed dat hij ook seks heeft in die auto
Pics van juliaquote:Op zondag 22 mei 2016 03:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij wel
2x in een kwartier zelfs
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel willen
Wel zo'n naam voor teringknappe meisjes
ja echt schande dat zo'n dik mormel die naam draagtquote:Op zondag 22 mei 2016 03:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jongensnamen die eindigen met een e zijn het mooistquote:Op zondag 22 mei 2016 03:45 schreef Mortaxx het volgende:
Meisjesnaam die eindigen met a zijn het mooist
Jantjequote:Op zondag 22 mei 2016 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jongensnamen die eindigen met een e zijn het mooist
Freddy Fish?quote:Op zondag 22 mei 2016 03:48 schreef Fok-it het volgende:
Ariane Grande lijkt een beetje op het zusje van Freddy he JR
quote:
quote:
Met z`n kut skateboardquote:Op zondag 22 mei 2016 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja
Wat een intens kutpersonage was dat zegBlij dat hij dood ging
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt totaal niet op Ariana Grande joh
Ik wacht op zijn terugkomstquote:Op zondag 22 mei 2016 04:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je herkent ze bijna niet meer
quote:Op zondag 22 mei 2016 04:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En beetje Effy afpakken van
Cook
![]()
[ afbeelding ]
Zij was cute ja.quote:
Keek net even naar die cast.quote:
Zij was wel pwettyquote:
Michellequote:Op zondag 22 mei 2016 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keek net even naar die cast.
Voelde meteen weer die haat opborrelen van die chick van Tonywat een kuthoer was dat zeg
?quote:
Die Jal vond ik opzich nog wel een leuke meid.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Michelle![]()
Seizoen 1 en 2 hadden sowieso kut karakters.
Tony, Sid, Anwar en Oh wow-CassieWaren de enige leuke
Vooral die Michelle, Jal en Maxie waren echt strontvervelend.
Ja ik had het ook niet over Evaquote:
Pandapopsquote:Op zondag 22 mei 2016 04:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Jal vond ik opzich nog wel een leuke meid.
Maar seizoen 2 was wel beter met meer Effy en Cookgod. En dan die tweeling .
Ohja je had ook die Pandora
Dan ga je slapenquote:
Ben er al. Slaapt niet zo comfortabel.quote:
Muah vind ik niet zoveel aan.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:23 schreef Fok-it het volgende:
Boh, Elle Fanning begint ook mooie dame te worden
9 april 1998quote:Op zondag 22 mei 2016 04:23 schreef Fok-it het volgende:
Boh, Elle Fanning begint ook mooie dame te worden
Ze is 18, dan mag hetquote:
Ik snap het niet echtquote:Op zondag 22 mei 2016 04:29 schreef Crack_ het volgende:
I don't even have time enough to find the words I would like to say.
About how I screwed up, was addicted to everything I touched and how it all ended up.
Ik weet dat ik je beter met rust laat. Maar wil toch sorry zeggen.
Sorry.
Dat is de scan van januari.
Zou het nog erger vinden als je denkt dat ik met zulke dingen zou spotten.
het hele stukquote:Op zondag 22 mei 2016 04:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt
Zij hij die laatste 2 zinnen tegen jou?
Maar hoezo volgens mij overleden?quote:
Je schrijft soms nogal warrig, dat weet je hequote:
omdat het op myheritage staat maar weet niet hoe betrouwbaarquote:Op zondag 22 mei 2016 04:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoezo volgens mij overleden?
Waarom denk je het en waarom weet je het niet zeker?
Ja, en je denkt dat ik tegen iemand die dood is zou zeggen dat ik 'm beter met rust kan laten?!quote:Op zondag 22 mei 2016 04:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je schrijft soms nogal warrig, dat weet je he
Ook niet op FB of had hij niet?quote:Op zondag 22 mei 2016 04:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat het op myheritage staat maar weet niet hoe betrouwbaar![]()
geboortedatum en jaar enzo klopt allemaal wel dus weet wel zeker dat hij het is maar verder nergens bericht ofzo.
er is wel beter te vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:29 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Dr zus is dan 4 jaar ouder mja, daar owrd je ook niet vrolijk van
Tsja, tenzij je nog contact hebt met familie of vrienden van hem ofzo moetj e er toch vanuit gaanquote:
Ze heeft een beetje statig hoofdquote:
Haha neequote:Op zondag 22 mei 2016 04:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, tenzij je nog contact hebt met familie of vrienden van hem ofzo moetj e er toch vanuit gaan
Gecondoleerd? Of doet het je niet zoveel?
Oke, duidelijkquote:Op zondag 22 mei 2016 04:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha neeweinig positiefs over te zeggen
ja geeen idee, als iemand die hersenscan efkes kan lezenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, duidelijk
Wat had hij dan trouwens? Tumor ofzo?
Lol wtfquote:Op zondag 22 mei 2016 04:38 schreef Crack_ het volgende:
had jaar daarvoor lul verhaal over dat ik iemand zou hebben gestuurd om 'm te vermoorden. Want gasten waren ingebroken en hadden 'm in elkaar geslagen blabla, geen idee waar die gast mee bezig was.. echt
Overigens had ik relatie van weet ik veel, van mn 15e tot mn 17e ofzo met 'm, en dus echt jaren later is dit..
Hoe kom je bij dat soort figuren zegquote:Op zondag 22 mei 2016 04:38 schreef Crack_ het volgende:
had jaar daarvoor lul verhaal over dat ik iemand zou hebben gestuurd om 'm te vermoorden. Want gasten waren ingebroken en hadden 'm in elkaar geslagen blabla, geen idee waar die gast mee bezig was.. echt
Overigens had ik relatie van weet ik veel, van mn 15e tot mn 17e ofzo met 'm, en dus echt jaren later is dit..
INTERNEEEEETquote:Op zondag 22 mei 2016 04:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dat soort figuren zeg
Nee hoor, hij zit hier gezelligo op de bankquote:Op zondag 22 mei 2016 04:41 schreef Crack_ het volgende:
Zou wel familielid willen vragen of ie is overleden, maar straks is het niet zo![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaquote:Op zondag 22 mei 2016 04:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zit hier gezelligo op de bank'
Dan vraag je het subtielerquote:Op zondag 22 mei 2016 04:41 schreef Crack_ het volgende:
Zou wel familielid willen vragen of ie is overleden, maar straks is het niet zo![]()
![]()
![]()
![]()
ja, dan lijkt het op interesse tonen en dat is iets wat ik absoluut niet wilquote:
Hoe kan je iemand subtiel vragen of familie van diegene dood isquote:
ja, nietquote:Op zondag 22 mei 2016 04:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand subtiel vragen of familie van diegene dood is
Nietquote:Op zondag 22 mei 2016 04:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
"Is jullie zoon al in staat van ontbinding?"quote:Op zondag 22 mei 2016 04:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was de uitvaart bevredigend?quote:Op zondag 22 mei 2016 04:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Is jullie zoon al in staat van ontbinding?"
Grote kans als et een junkie is jaquote:Op zondag 22 mei 2016 04:46 schreef Crack_ het volgende:
zou me ook niet verbazen als die familie heul geen contact meer had enzo. Ja niet dat ze dat nniet zouden weten of ie nog zou leven, maar dan wel extra awkward
heb best een vast ritme, wanneer ik vrij ben gewoon laat naar bed en anders minimaal 8u slaapquote:Op zondag 22 mei 2016 04:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tering mijn ritme is wel weer echt naar de klote
Nu ik al flink wat weken vrij ben is het ritme wel echt gegaan van 5-6 uur naar bed en dan om 15:00 uur opstaanquote:Op zondag 22 mei 2016 04:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb best een vast ritme, wanneer ik vrij ben gewoon laat naar bed en anders minimaal 8u slaap
Ik leef nog hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:46 schreef Crack_ het volgende:
zou me ook niet verbazen als die familie heul geen contact meer had enzo. Ja niet dat ze dat nniet zouden weten of ie nog zou leven, maar dan wel extra awkward
Voordat ik een kind had vond ik de zondag altijd een drama. Slaap je te lang uit op die dag dan merkte je dat meteen qua slaap naar de maandag toe. In negatieve zin.quote:Op zondag 22 mei 2016 07:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vies moe.
Vanavond maar eens proberen op tijd te gaan slapen.
Anders lukt het me niet op tijd op werk te zijn.
Pic van hersenscan, ik begrijp wel of er sprake is van AVM, CVA of vergrote tumoren maar verder is mijn kennis er niet zo groot over.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja geeen idee, als iemand die hersenscan efkes kan lezen![]()
Ik ga geen kind nemen om meer ritme te krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voordat ik een kind had vond ik de zondag altijd een drama. Slaap je te lang uit op die dag dan merkte je dat meteen qua slaap naar de maandag toe. In negatieve zin.
Leuk hoor. Uitslapen is nu maximaal tot 08.00, soms 08.30.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga geen kind nemen om meer ritme te krijgen.
Ik ben nu al iedere dag om half 7 wakker.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk hoor. Uitslapen is nu maximaal tot 08.00, soms 08.30.
Dan kun je babysitten voor de kindjes van Lokje en mijquote:Op zondag 22 mei 2016 09:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik stel kinderen uit tot m'n 27e
Maar als ik ze hoor janken wil ik het levenslang uitstellen.
Dat worden volgens mij zeer rustige en fijne kindertjes met fascinatie voor cijfertjes en miertjes, droomoppaskinderenquote:Op zondag 22 mei 2016 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun je babysitten voor de kindjes van Lokje en mij
Sluit me er tegenwoordig wel goed van af als ik andere kinderen hoor janken. Mijn eigen kind is wel anders.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik stel kinderen uit tot m'n 27e
Maar als ik ze hoor janken wil ik het levenslang uitstellen.
Ik was zeer rustig, Loka zei dat ze wel een vervelend en dwars kind wasquote:Op zondag 22 mei 2016 09:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat worden volgens mij zeer rustige en fijne kindertjes met fascinatie voor cijfertjes en miertjes, droomoppaskinderen
hoe was tc zonder mijquote:Op zondag 22 mei 2016 13:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dag leukste import verweggistaanse van de wereld
OH SPANNENDquote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk gister maar er kwam niks van terecht.
Dus krekje, WANNEER TC ?![]()
![]()
Tjakka waarom heb je een moslim naam ?quote:
meestal nodig in mezelf uit dus voel me dan toch niet zo welkomquote:Op zondag 22 mei 2016 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij komt overal maar bent nergens.
Je lijkt mij wel
Ohhh, nee ik ga wachten tot vanavond hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de gelekte aflevering van GoT gezien.
Even huilen.
Verstandig, is betere kwaliteit.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, nee ik ga wachten tot vanavond hoor
Oke, heb er zin inquote:Op zondag 22 mei 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verstandig, is betere kwaliteit.
Is iig geen slechte aflevering.
Vanavond?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, nee ik ga wachten tot vanavond hoor
ja?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het komt toch pas vannacht officieel uit in goede kwaliteit
quote:
Heb beetje te veel gedronken en was een erg gekke nacht in de stad hahahhahaquote:
gekke dingen gebeurd in club platinium gisterquote:Op zondag 22 mei 2016 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Heb beetje te veel gedronken en was een erg gekke nacht in de stad hahahhaha
echt absurdquote:Op zondag 22 mei 2016 15:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
gekke dingen gebeurd in club platinium gister
Misschien wil hij auditie bij je komen doenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:35 schreef supersof het volgende:
heb ook een nummer in mijn mobiel en hij heet: idols jongen
wat nu
hij zat al in de liveshows zei hij maar ik geloof hem nietquote:Op zondag 22 mei 2016 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wil hij auditie bij je komen doen
heb net aardbeien op lekker hequote:
ik ga ook slapenquote:
Verwijderen, want het is een sukkel. Met zijn middelbare school-strepen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:35 schreef supersof het volgende:
heb ook een nummer in mijn mobiel en hij heet: idols jongen
wat nu
was best grappig tochquote:Op zondag 22 mei 2016 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verwijderen, want het is een sukkel. Met zijn middelbare school-strepen.
Die vriendin van je stond ook met een uitslover te praten, jezus
"Ik ben hartstikke normaal vergeleken met sof"quote:Op zondag 22 mei 2016 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
was best grappig toch
Ja man hij was echt debiel. Heb dr later van hem weggetrokken bah bah
Dit moet nep zijn. Je vriendin in Parijs ten huwelijk vragen en dat het dan een prank is. Dat zou je niet overleven als kerelquote:
lolquote:Op zondag 22 mei 2016 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Achterkant van benen doen pijn, snapte niks van.. maar gisteren hele tijd op bierkratje gezeten![]()
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Ik ben hartstikke normaal vergeleken met sof"
Nee, je bent echt lam
Heb je niet gezien hoe debiel hij is, die prank was wel echt denk ik hoor. Hij had het wel zo bedoeldquote:Op zondag 22 mei 2016 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit moet nep zijn. Je vriendin in Parijs ten huwelijk vragen en dat het dan een prank is. Dat zou je niet overleven als kerel
Waarschijnlijk was het een grapquote:Op zondag 22 mei 2016 17:51 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, was bij appie en er stond doosje frambozen-aardbeien maar kostte 3-4 euro oid. Dus ik vroeg aan gastje van ah 'ja heb je ooit op? vroeg me af of het echt lekker is![]()
'. Zegtie 'nee niet op maar je mag wel eentje proeven van mij hoor'
Ik wist echt niet wat ik hoorde eigenlijk, dat ik gewoon iets uit het doosje zou mogen pakken en het doosje dan weer terug zou mogen zetten!? Er zat namelijk echt nogal weinig in![]()
![]()
?!
Ja wel lief enzo maar wtfje?
Alleen als het écht bijzonder lekker zou zijn, anders koop ik wel gewoon frambozen OF aardbeien. Dan betaalde je evenveel maar kreeg je wel het dubbele zeg maarquote:
Zo lekker, maar ben wel echt dol op zomerfruit. JA WIE NIETquote:
Ik ben meer van aardbei, watermeloen en granaatappel maar ananas is GOORquote:Op zondag 22 mei 2016 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo lekker, maar ben wel echt dol op zomerfruit. JA WIE NIET
Kersennnn, wil kersennnnn
Fuuuck, zo lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 17:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben meer van aardbei, watermeloen en granaatappel maar ananas is GOOR
Wij hebben kersenboompje en er zitten nu minuscule kersjes aan, kan niet wachten om ze te eten
Voor kersen moet je naar Lingewaard en de Betuwe johquote:Op zondag 22 mei 2016 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fuuuck, zo lekker
Denk dat ik dit jaar gewoon naar westland ga rijden, beetje kassen langs. Geen idee of dat werkt maar vaak wel
Watermloen staat bij mij wel op 2 denk ik, op 1 kersen![]()
![]()
Wil weer zo'n grote
Oh die dingen zijn echt heel lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn echt deze doosjes weet je wel. Maar dan framboos-aardbei, deze ananas-aardbei wil ik eigenlijk ook proberen
![]()
Wat betekent : heb je ooit opquote:Op zondag 22 mei 2016 17:51 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, was bij appie en er stond doosje frambozen-aardbeien maar kostte 3-4 euro oid. Dus ik vroeg aan gastje van ah 'ja heb je ooit op? vroeg me af of het echt lekker is![]()
Ik wist echt niet wat ik hoorde eigenlijk, dat ik gewoon iets uit het doosje zou mogen pakken en het doosje dan weer terug zou mogen zetten!? Er zat namelijk echt nogal weinig in![]()
![]()
?!
Oh dit is iets wat ze bij de AH tegenwoordig "service 9+" noemen, wij hebben ook posters hangen met wat je kan doen om extra klantvriendelijk te zijn. Dat soort dingen laten proeven hoort daar bijquote:Op zondag 22 mei 2016 17:51 schreef Crack_ het volgende:
![]()
?!
te gezond voor je?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kreeg gister bij de AH een druif door mijn strot gedouwd door een te vriendelijk AH medewerkster. "JAA IS ECCCHT LEKKER HOOR WITTE PITLOZE DRUIVEN"
Goed om te wetenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dit is iets wat ze bij de AH tegenwoordig "service 9+" noemen, wij hebben ook posters hangen met wat je kan doen om extra klantvriendelijk te zijn. Dat soort dingen laten proeven hoort daar bij
Dingen laten proeven uit verpakkingen die een klant later koopt en dus minder heeft dan waarvoor ie betaald?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dit is iets wat ze bij de AH tegenwoordig "service 9+" noemen, wij hebben ook posters hangen met wat je kan doen om extra klantvriendelijk te zijn. Dat soort dingen laten proeven hoort daar bij
je schrijft het toch gewoon weg als dervingquote:Op zondag 22 mei 2016 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Onze nieuwe food manager doet ook zoiets, die zegt 'ja op het einde moet je alles op eten want dan heb je minder waste' euhhhhhhhhhhhhhhhh er is alsnog helemaal geen tyfus voor betaald en nu hebben we dus een gat met inkomen - uitgaven maar zonder officiële verklaring. Ja, dat is écht de bedoeling.
Het gaat niet om één balletje eten en ik denk niet dat je weet uit hoeveel man 'iedereen' bestaatquote:Op zondag 22 mei 2016 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je schrijft het toch gewoon weg als derving
En alsof er überhaupt een merkbaar verschil komt als iedereen een balletje eet
je schrijft op dat je een kilo weggooit en het wordt opgegeten. Boohooquote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het gaat niet om één balletje eten en ik denk niet dat je weet uit hoeveel man 'iedereen' bestaat![]()
Je mist het punt volledigquote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
Je hier druk om maken.stel je voor dat de hoge heren er achter komen dat je wat eet. Angstcultuur much?
wat maakt dat nu uitquote:Op zondag 22 mei 2016 22:52 schreef Crack_ het volgende:
Het wordt dus EERST opgegeten en daarna opgeschreven, dus nu hebben we een gat.
Dat mensen nu minder gaan opletten op hoeveel waste ze hebben, want je mag het voortaan opeten. Daarom mocht het voorheen ook niet, mensen gingen shit expres bewarenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat maakt dat nu uit
En dat kan je voorkomen door slimmer te schrijven
ja dat is hier ook de reden dat je officieel niet mag etenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat mensen nu minder gaan opletten op hoeveel waste ze hebben, want je mag het voortaan opeten. Daarom mocht het voorheen ook niet, mensen gingen shit expres bewaren
Ja, ben nogal begaan met werkquote:Op zondag 22 mei 2016 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dat is hier ook de reden dat je officieel niet mag eten
Maar Ach maak je hier niet druk om joh.
Louwman en Escherquote:Op zondag 22 mei 2016 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke ben je geweest?
[..]
zou berichtje sturen
mooie stad hèquote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Louwman en Escher![]()
Wilde ook nog gemeentemuseum, GEM en eventueel Museon doen, maar daar had ik geen tijd meer voor omdat ik 2 uur later dan gepland in Den Haag was![]()
Zal een andere keer moeten.
Heb jij tinder voor vrouwen open dan?quote:
Hhihihhoho Louwman echt 5 min lopen van hierquote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Louwman en Escher![]()
Wilde ook nog gemeentemuseum, GEM en eventueel Museon doen, maar daar had ik geen tijd meer voor omdat ik 2 uur later dan gepland in Den Haag was![]()
Zal een andere keer moeten.
rustaaaghquote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen kinders ik heb geen tinder rustaaagh.
Ow dan woon je in de buurt van m'n kitevriendinnetje denk ikquote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij tinder voor vrouwen open dan?
[..]
Hhihihhoho Louwman echt 5 min lopen van hieris mooi he
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan woon je in de buurt van m'n kitevriendinnetje denk ik![]()
En ja erg mooiMooie gebouw, mooie collectie, mooie indeling. Vooral het cafe was erg gaaf
Gevangenpoort is wel leuk, maar heb eigenlijk niet veel gezien zelfquote:Op zondag 22 mei 2016 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had wel een teiltje nodig hoor![]()
Nog meer aanraders in Den Haag?
Ow daar zag ik een billboard van. Is dat niet erg klein enzo?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gevangenpoort is wel leuk, maar heb eigenlijk niet veel gezien zelf
Ja, is wel klein.. maar ja is gewoon gevangenis van vroegahquote:Op zondag 22 mei 2016 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow daar zag ik een billboard van. Is dat niet erg klein enzo?
Zou je meer willen zien?
Ow, en je hebt nooit tijd?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is wel klein.. maar ja is gewoon gevangenis van vroegah
En als ik tijd heb ooit weer
Jawel, maar dan heb ik vaak geen zin in bepaalde dingen.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, en je hebt nooit tijd?![]()
Maar is er bij die poort nog meer te beleven in de buurt?
Liever saai thuis zitten ipv nieuwe mensen ontmoeten icm een museumbezoekquote:Op zondag 22 mei 2016 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar dan heb ik vaak geen zin in bepaalde dingen.
Nouja, het is midden in het centrum dus ja
Dat is absoluut niet wat ik zeiquote:Op zondag 22 mei 2016 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever saai thuis zitten ipv nieuwe mensen ontmoeten icm een museumbezoek![]()
Maar ik ken het daar allemaal niet zo goed in het centrumMeestal rij ik gelijk door naar Scheveningen
Nou gaan we binnenkort dan eens gezellig naar een muf museum?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet wat ik zei
En daar moet je niet zijn met de auto joh, parkeer die lekker buiten centrum en ga met ov
Ja Scheveningen snap ik wel maar als je naar museum gaat toch niet. En weet ik veel, moet je even opzoeken wat fijn is en telefoon, gps klaarrrquote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou gaan we binnenkort dan eens gezellig naar een muf museum?![]()
Waar moet ik niet zijn met de auto?In het centrum pak ik altijd de dichtstbijzijnde parkeergarage omdat ik anders verdwaal, en Scheveningen moet ik m'n spulletjes allemaal meenemen he
wanneer gaan ze wegquote:Op zondag 22 mei 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil pannenkoeken maar er is visite beneden en ik wil niet sociaal doen
Ik ben echt zo'n n00b met OVquote:Op zondag 22 mei 2016 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja Scheveningen snap ik wel maar als je naar museum gaat toch niet. En weet ik veel, moet je even opzoeken wat fijn is en telefoon, gps klaarrr
En nee
Loop naar beneden en zeg dat ze zich nuttig mogen maken door pannekoeken te bakken voor jequote:Op zondag 22 mei 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil pannenkoeken maar er is visite beneden en ik wil niet sociaal doen
Oh, nou volgens mij gaat zowat iedere tram hier richting centrumquote:Op zondag 22 mei 2016 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever saai thuis zitten ipv nieuwe mensen ontmoeten icm een museumbezoek![]()
Maar ik ken het daar allemaal niet zo goed in het centrumMeestal rij ik gelijk door naar Scheveningen
Maar dan moet je toch ook zo'n OV kaart hebben enzo?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou volgens mij gaat zowat iedere tram hier richting centrummoet je wel de tram de goede kant op pakken alleen
heb ik wel, geen idee of t anders kanquote:Op zondag 22 mei 2016 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch ook zo'n OV kaart hebben enzo?
Fantastisch plan ditquote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Loop naar beneden en zeg dat ze zich nuttig mogen maken door pannekoeken te bakken voor je
Hopelijk zsmquote:
Nouja het lijkt me gewoon zo'n gedoe om afhankelijk te zijn.... duurt ook allemaal een stuk langer enzo...quote:
Ik zit vol goede ideeenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fantastisch plan dit
[..]
Hopelijk zsm
Nouja, op zo'n dag heb je toch geen haast?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het lijkt me gewoon zo'n gedoe om afhankelijk te zijn.... duurt ook allemaal een stuk langer enzo...
Nee geen haast, maar het ligt allemaal niet naast de deur, dus een beetje vlot vervoer vind ik wel fijn...quote:Op zondag 22 mei 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, op zo'n dag heb je toch geen haast?En verder, ja ik vind het fijn dat het geld scheelt maar je kan ook gewoon betalen ofc
Ahquote:Op zondag 22 mei 2016 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee geen haast, maar het ligt allemaal niet naast de deur, dus een beetje vlot vervoer vind ik wel fijn...
Slaap lekkerquote:
Antwerpen is ook leukquote:Op zondag 22 mei 2016 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meestal zit ik al minstens een uur in de auto![]()
Alleen Antwerpen is dichtbij...
Kloptquote:
Ben daar weleens doorheen gereden. Zag er niet zo verpauperd uit vond ik. Minder dan de gemiddelde wijk in Rotterdam.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je maar niet verdwaalt in de jodenbuurt in Antwerpen.
Wat is dat pauper daar. En het stinkt wel in die stad trouwens want België
Ja maar Rotterdam is dan ook pure tyfus.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben daar weleens doorheen gereden. Zag er niet zo verpauperd uit vond ik. Minder dan de gemiddelde wijk in Rotterdam.
Wel apart volk dat daar loopt
Idd, dat idee kreeg ik ookquote:Op zondag 22 mei 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Rotterdam is dan ook pure tyfus.
Daar lopen die joden wel echt in traditionele kledij, ik dacht dat ik op een filmset was beland.
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Rotterdam is dan ook pure tyfus.
Daar lopen die joden wel echt in traditionele kledij, ik dacht dat ik op een filmset was beland.
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, dat idee kreeg ik ook![]()
Of ze hebben de lokale lampenkappenwinkel geplunderd, dat kan ook....
Ik kon het ook niet laten om WO II grapjes te maken toen ik daar liepquote:Op zondag 22 mei 2016 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, dat idee kreeg ik ook![]()
Of ze hebben de lokale lampenkappenwinkel geplunderd, dat kan ook....
Dan was zijn UI een stuk mooier geweest inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht even dat Typisch ajaxshirt als UI had. Oke tijd om te slapen omg.
speciaal voor jou even een nieuwe gemaaktquote:Op zondag 22 mei 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht even dat Typisch ajaxshirt als UI had. Oke tijd om te slapen omg.
Jij wisselde eerst toch altijd twee UI's af per dag?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
speciaal voor jou even een nieuwe gemaakt
nee hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wisselde eerst toch altijd twee UI's af per dag?
jaquote:Op maandag 23 mei 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Same.
GoT moet ik echt in goede kwaliteit kijken
wat? Ik heb gewoon HBOquote:Op maandag 23 mei 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh omdat je insinueerde dat je ervoor wakker bleef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |