Ook niet op FB of had hij niet?quote:Op zondag 22 mei 2016 04:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat het op myheritage staat maar weet niet hoe betrouwbaar![]()
geboortedatum en jaar enzo klopt allemaal wel dus weet wel zeker dat hij het is maar verder nergens bericht ofzo.
er is wel beter te vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:29 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Dr zus is dan 4 jaar ouder mja, daar owrd je ook niet vrolijk van
Tsja, tenzij je nog contact hebt met familie of vrienden van hem ofzo moetj e er toch vanuit gaanquote:
Ze heeft een beetje statig hoofdquote:
Haha neequote:Op zondag 22 mei 2016 04:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, tenzij je nog contact hebt met familie of vrienden van hem ofzo moetj e er toch vanuit gaan
Gecondoleerd? Of doet het je niet zoveel?
Oke, duidelijkquote:Op zondag 22 mei 2016 04:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha neeweinig positiefs over te zeggen
ja geeen idee, als iemand die hersenscan efkes kan lezenquote:Op zondag 22 mei 2016 04:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, duidelijk
Wat had hij dan trouwens? Tumor ofzo?
Lol wtfquote:Op zondag 22 mei 2016 04:38 schreef Crack_ het volgende:
had jaar daarvoor lul verhaal over dat ik iemand zou hebben gestuurd om 'm te vermoorden. Want gasten waren ingebroken en hadden 'm in elkaar geslagen blabla, geen idee waar die gast mee bezig was.. echt
Overigens had ik relatie van weet ik veel, van mn 15e tot mn 17e ofzo met 'm, en dus echt jaren later is dit..
Hoe kom je bij dat soort figuren zegquote:Op zondag 22 mei 2016 04:38 schreef Crack_ het volgende:
had jaar daarvoor lul verhaal over dat ik iemand zou hebben gestuurd om 'm te vermoorden. Want gasten waren ingebroken en hadden 'm in elkaar geslagen blabla, geen idee waar die gast mee bezig was.. echt
Overigens had ik relatie van weet ik veel, van mn 15e tot mn 17e ofzo met 'm, en dus echt jaren later is dit..
INTERNEEEEETquote:Op zondag 22 mei 2016 04:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dat soort figuren zeg
Nee hoor, hij zit hier gezelligo op de bankquote:Op zondag 22 mei 2016 04:41 schreef Crack_ het volgende:
Zou wel familielid willen vragen of ie is overleden, maar straks is het niet zo![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaquote:Op zondag 22 mei 2016 04:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zit hier gezelligo op de bank'
Dan vraag je het subtielerquote:Op zondag 22 mei 2016 04:41 schreef Crack_ het volgende:
Zou wel familielid willen vragen of ie is overleden, maar straks is het niet zo![]()
![]()
![]()
![]()
ja, dan lijkt het op interesse tonen en dat is iets wat ik absoluut niet wilquote:
Hoe kan je iemand subtiel vragen of familie van diegene dood isquote:
ja, nietquote:Op zondag 22 mei 2016 04:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand subtiel vragen of familie van diegene dood is
Nietquote:Op zondag 22 mei 2016 04:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
"Is jullie zoon al in staat van ontbinding?"quote:Op zondag 22 mei 2016 04:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was de uitvaart bevredigend?quote:Op zondag 22 mei 2016 04:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Is jullie zoon al in staat van ontbinding?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |