quote:Op zondag 22 mei 2016 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Ik ben hartstikke normaal vergeleken met sof"
Nee, je bent echt lam
Heb je niet gezien hoe debiel hij is, die prank was wel echt denk ik hoor. Hij had het wel zo bedoeldquote:Op zondag 22 mei 2016 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit moet nep zijn. Je vriendin in Parijs ten huwelijk vragen en dat het dan een prank is. Dat zou je niet overleven als kerel
Waarschijnlijk was het een grapquote:Op zondag 22 mei 2016 17:51 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, was bij appie en er stond doosje frambozen-aardbeien maar kostte 3-4 euro oid. Dus ik vroeg aan gastje van ah 'ja heb je ooit op? vroeg me af of het echt lekker is![]()
'. Zegtie 'nee niet op maar je mag wel eentje proeven van mij hoor'
Ik wist echt niet wat ik hoorde eigenlijk, dat ik gewoon iets uit het doosje zou mogen pakken en het doosje dan weer terug zou mogen zetten!? Er zat namelijk echt nogal weinig in![]()
![]()
?!
Ja wel lief enzo maar wtfje?
Alleen als het écht bijzonder lekker zou zijn, anders koop ik wel gewoon frambozen OF aardbeien. Dan betaalde je evenveel maar kreeg je wel het dubbele zeg maarquote:
Zo lekker, maar ben wel echt dol op zomerfruit. JA WIE NIETquote:
Ik ben meer van aardbei, watermeloen en granaatappel maar ananas is GOORquote:Op zondag 22 mei 2016 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo lekker, maar ben wel echt dol op zomerfruit. JA WIE NIET
Kersennnn, wil kersennnnn
Fuuuck, zo lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 17:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben meer van aardbei, watermeloen en granaatappel maar ananas is GOOR
Wij hebben kersenboompje en er zitten nu minuscule kersjes aan, kan niet wachten om ze te eten
Voor kersen moet je naar Lingewaard en de Betuwe johquote:Op zondag 22 mei 2016 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fuuuck, zo lekker
Denk dat ik dit jaar gewoon naar westland ga rijden, beetje kassen langs. Geen idee of dat werkt maar vaak wel
Watermloen staat bij mij wel op 2 denk ik, op 1 kersen![]()
![]()
Wil weer zo'n grote
Oh die dingen zijn echt heel lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn echt deze doosjes weet je wel. Maar dan framboos-aardbei, deze ananas-aardbei wil ik eigenlijk ook proberen
![]()
Wat betekent : heb je ooit opquote:Op zondag 22 mei 2016 17:51 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, was bij appie en er stond doosje frambozen-aardbeien maar kostte 3-4 euro oid. Dus ik vroeg aan gastje van ah 'ja heb je ooit op? vroeg me af of het echt lekker is![]()
Ik wist echt niet wat ik hoorde eigenlijk, dat ik gewoon iets uit het doosje zou mogen pakken en het doosje dan weer terug zou mogen zetten!? Er zat namelijk echt nogal weinig in![]()
![]()
?!
Oh dit is iets wat ze bij de AH tegenwoordig "service 9+" noemen, wij hebben ook posters hangen met wat je kan doen om extra klantvriendelijk te zijn. Dat soort dingen laten proeven hoort daar bijquote:Op zondag 22 mei 2016 17:51 schreef Crack_ het volgende:
![]()
?!
te gezond voor je?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kreeg gister bij de AH een druif door mijn strot gedouwd door een te vriendelijk AH medewerkster. "JAA IS ECCCHT LEKKER HOOR WITTE PITLOZE DRUIVEN"
Goed om te wetenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dit is iets wat ze bij de AH tegenwoordig "service 9+" noemen, wij hebben ook posters hangen met wat je kan doen om extra klantvriendelijk te zijn. Dat soort dingen laten proeven hoort daar bij
Dingen laten proeven uit verpakkingen die een klant later koopt en dus minder heeft dan waarvoor ie betaald?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dit is iets wat ze bij de AH tegenwoordig "service 9+" noemen, wij hebben ook posters hangen met wat je kan doen om extra klantvriendelijk te zijn. Dat soort dingen laten proeven hoort daar bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |