Louwman en Escherquote:Op zondag 22 mei 2016 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke ben je geweest?
[..]
zou berichtje sturen
mooie stad hèquote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Louwman en Escher![]()
Wilde ook nog gemeentemuseum, GEM en eventueel Museon doen, maar daar had ik geen tijd meer voor omdat ik 2 uur later dan gepland in Den Haag was![]()
Zal een andere keer moeten.
Heb jij tinder voor vrouwen open dan?quote:
Hhihihhoho Louwman echt 5 min lopen van hierquote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Louwman en Escher![]()
Wilde ook nog gemeentemuseum, GEM en eventueel Museon doen, maar daar had ik geen tijd meer voor omdat ik 2 uur later dan gepland in Den Haag was![]()
Zal een andere keer moeten.
rustaaaghquote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen kinders ik heb geen tinder rustaaagh.
Ow dan woon je in de buurt van m'n kitevriendinnetje denk ikquote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij tinder voor vrouwen open dan?
[..]
Hhihihhoho Louwman echt 5 min lopen van hieris mooi he
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan woon je in de buurt van m'n kitevriendinnetje denk ik![]()
En ja erg mooiMooie gebouw, mooie collectie, mooie indeling. Vooral het cafe was erg gaaf
Gevangenpoort is wel leuk, maar heb eigenlijk niet veel gezien zelfquote:Op zondag 22 mei 2016 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had wel een teiltje nodig hoor![]()
Nog meer aanraders in Den Haag?
Ow daar zag ik een billboard van. Is dat niet erg klein enzo?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gevangenpoort is wel leuk, maar heb eigenlijk niet veel gezien zelf
Ja, is wel klein.. maar ja is gewoon gevangenis van vroegahquote:Op zondag 22 mei 2016 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow daar zag ik een billboard van. Is dat niet erg klein enzo?
Zou je meer willen zien?
Ow, en je hebt nooit tijd?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is wel klein.. maar ja is gewoon gevangenis van vroegah
En als ik tijd heb ooit weer
Jawel, maar dan heb ik vaak geen zin in bepaalde dingen.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, en je hebt nooit tijd?![]()
Maar is er bij die poort nog meer te beleven in de buurt?
Liever saai thuis zitten ipv nieuwe mensen ontmoeten icm een museumbezoekquote:Op zondag 22 mei 2016 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar dan heb ik vaak geen zin in bepaalde dingen.
Nouja, het is midden in het centrum dus ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |