Ja maar Rotterdam is dan ook pure tyfus.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben daar weleens doorheen gereden. Zag er niet zo verpauperd uit vond ik. Minder dan de gemiddelde wijk in Rotterdam.
Wel apart volk dat daar loopt
Idd, dat idee kreeg ik ookquote:Op zondag 22 mei 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Rotterdam is dan ook pure tyfus.
Daar lopen die joden wel echt in traditionele kledij, ik dacht dat ik op een filmset was beland.
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Rotterdam is dan ook pure tyfus.
Daar lopen die joden wel echt in traditionele kledij, ik dacht dat ik op een filmset was beland.
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, dat idee kreeg ik ook![]()
Of ze hebben de lokale lampenkappenwinkel geplunderd, dat kan ook....
Ik kon het ook niet laten om WO II grapjes te maken toen ik daar liepquote:Op zondag 22 mei 2016 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, dat idee kreeg ik ook![]()
Of ze hebben de lokale lampenkappenwinkel geplunderd, dat kan ook....
Dan was zijn UI een stuk mooier geweest inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht even dat Typisch ajaxshirt als UI had. Oke tijd om te slapen omg.
speciaal voor jou even een nieuwe gemaaktquote:Op zondag 22 mei 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht even dat Typisch ajaxshirt als UI had. Oke tijd om te slapen omg.
Jij wisselde eerst toch altijd twee UI's af per dag?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
speciaal voor jou even een nieuwe gemaakt
nee hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wisselde eerst toch altijd twee UI's af per dag?
jaquote:Op maandag 23 mei 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Same.
GoT moet ik echt in goede kwaliteit kijken
wat? Ik heb gewoon HBOquote:Op maandag 23 mei 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh omdat je insinueerde dat je ervoor wakker bleef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |