Ik heb geen idee, ik ken het hele mens niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmmm, ik heb niet het idee dat zij dat echt nodig heeft.
Maar dat kan ik verkeerd inschatten
Maar ze is echt niet op haar bekkie gevallen in interviews, ook in die voorstukjes bij ESF, die roept niet wat men wil horen (imo). Osjien wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke oke, niet heel slecht, maar wmb bijna (!) net zo fake als Kwik, Kwek en Kwak.
Zouden ze expres slecht gespeeld hebben om ons de hele zomer Osjen door de strot te kunnen duwen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Linda's zomerweek ook om die tijd geprogrammeerd staat.
En dan graag een Yolanthe op de vrijdag ofzo.
Het EK, jammer dat we niet mee doen (op de vrijdag).
quote:
Dat laatste is waar.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, die handjes is wel een beetje irritant. Beetje te burgertrutterig ook.
Maar heb ze nog nooit op een valse noot kunnen betrappen.
t'Is niet dat ze er zelf over begonnen zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
Ze kunnen heel mooi zingen. Maar ik vind hun gedweep met het ESF gewoon vervelend. Zeurende kinderen moet je geen aandacht geven.
Wow, gewoon wow. Je zal me dit niet vaak horen zeggen, maar... de versie van Gerard Joling was echt veel beter.quote:
Ja. Dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
Ze kunnen heel mooi zingen. Maar ik vind hun gedweep met het ESF gewoon vervelend. Zeurende kinderen moet je geen aandacht geven.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
t'Is niet dat ze er zelf over begonnen zijn.
Ja, wat , 't is toch zo. Begon bij radio 2 en toen ging ';t rollen in de media.quote:
Ze roepen het zelf al jaren te pas en te onpasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, wat , 't is toch zo. Begon bij radio 2 en toen ging ';t rollen in de media.
Het doet me zo denken aan die artiesten op het Nationaal Songfestival zoals we dat in de 90's en 00's kenden (in de jaren dat er diverse artiesten met elkaar de strijd aangingen).quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat optreden met die handjes en die blikken is nog méér fake dan het gezicht van Geer!
Als je dat weet, ben je gewoon groot fan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze roepen het zelf al jaren te pas en te onpas
Het is een soort trauma van me.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je dat weet, ben je gewoon groot fan.
Ga t niet kijken, maar beginnen ze er zelf over of wordt t gevraagd? want in die scene krijgt iedereen die vraag elk jaar. Kunnen ze weinig ana doen hequote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:13 schreef Greys het volgende:
Kijk hier riepen ze het al
2014
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)rovisie-songfestival
Ze hebben ook al meegedaan aan het Junior Songfestival he.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ga t niet kijken, maar beginnen ze er zelf over of wordt t gevraagd? want in die scene krijgt iedereen die vraag elk jaar. Kunnen ze weinig ana doen he
Ik moest serieus nadenken wie je hiermee bedoelde.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maargoed, hier is toch niemand echt van die psychotische heroïnejunk van een Bijkerk af te slaan geloof ik.
Ik ben het daar niet mee eens. Los van elkaar komt een regelmatig een niet zo lekkere noot uit. In harmonie is het zuiver, maar zelfs de Osjientjes kunnen niet altijd met drie tegelijk zingen...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste is waar.
(Zie, zo ben ik dan óók wel weer.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |