Dit was volgens mij pas de eerste aflevering... van een hele reeks waarin de dames dus wekelijks terugkomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
De Beste Zangers, hoeveel afleveringen komen er nu nog?
Was dit een eerste of laatste of komt er nog meer?
It Takes 2 is afgelopen deze serie. Waylon zal zich voornamelijk richten op zijn uitverkochte AHOY concert in het najaar denk ik.quote:Er komt niet toevallig iets met WAYLON nog?
Oh nee zeg, had dat niet even ver voor het ESF uitgezonden kunnen worden?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was volgens mij pas de eerste aflevering... van een hele reeks waarin de dames dus wekelijks terugkomen.
Sharon zien we de komende weken daar ook elke week dusquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee zeg, had dat niet even ver voor het ESF uitgezonden kunnen worden?
Nu krijg ik het gevoel dat ik moet gaan jubelen voor Sharon, maar ook dat wil niet. Ook al vind ik die ook beter dan Osjien.
Sharon heb ik alleen Mariah Carey zien doen en dat vond ik beter te hachelen dan Clown met Osjien, met de gebruikelijke samenzang, harmonie, handgebaartjes en blikken in de camera of ze in beeld zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Sharon zien we de komende weken daar ook elke week dus
Die vond ik haar Whitney riedeltje echt niet al te best doen hoor
Je kan dat programma ook gewoon negeren he? Just sayingquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee zeg, had dat niet even ver voor het ESF uitgezonden kunnen worden?
Nu krijg ik het gevoel dat ik moet gaan jubelen voor Sharon, maar ook dat wil ik niet. Ook al vind ik die ook beter dan Osjien.
En de sluiting, volgens mij.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor. Maar het is de zangeres van het originele nummer dus dat ze zongen.
Trad o.a. ook op in de opening van de Olympische Spelen.
Waar-is-de-zon-Willeke? Team 1994?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sharon heb ik alleen Mariah Carey zien doen en dat vond ik beter te hachelen dan Clown met Osjien, met de gebruikelijke samenzang, harmonie, handgebaartjes en blikken in de camera of ze in beeld zijn.![]()
Doe me dan Sharon maar, die gewoon zegt wat ze denkt. En, en... Nou ja.
Team Willeke?![]()
Oh dat doe ik zeker, maar... nu de rest van NL nog.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kan dat programma ook gewoon negeren he? Just saying
Ik zie Rene van Kooten op de bank zitten, bedoel je die?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ff iets anders, wie is die jongen die ook in dat programma ging zingen? Kop komt me bekend voor, maar is het echt een zanger?
Even op Google gekeken, ja die!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zie Rene van Kooten op de bank zitten, bedoe je die?
Nog Jezus geweest bij The Passionquote:
Geen idee, maar het lijkt me een prima alternatief voor wanneer alle goede mogelijke vertegenwoordigers verhinderd zijn en die 3 geverfde haarballen op de trein naar Oekraine willen stappen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ff iets anders, wie is die jongen die ook in dat programma ging zingen? Kop komt me bekend voor, maar is het echt een zanger?
Whehehe.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt me een prima alternatief voor wanneer alle goede mogelijke vertegenwoordigers verhinderd zijn en die 3 geverfde haarballen op de trein naar Oekraine willen stappen.
Ah, dus ze tweet dit optreden waarschijnlijk niet echt omdat ze het goed vind, maar om de wereld even te herinneren aan haar en haar nummer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor. Maar het is de zangeres van het originele nummer dus dat ze zongen.
Trad o.a. ook op in de opening van de Olympische Spelen.
Oh ja, die bedoel ikquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sharon heb ik alleen Mariah Carey zien doen
Het gaat er niet om of WIJ het negeren, maar dat dit programma ongeveer het enige is dat in de zomer wordt uitgezonden en we dus elke week in de media geconfronteerd gaan worden met die drie wichtenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kan dat programma ook gewoon negeren he? Just saying
Hmmmm, ik heb niet het idee dat zij dat echt nodig heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dus ze tweet dit optreden waarschijnlijk niet echt omdat ze het goed vind, maar om de wereld even te herinneren aan haar en haar nummer.
"Kijk mensen, mijn nummer wordt gezongen in een ander land, dus ík ben geweldig! Ziet iedereen dit?"
Nu maar hopen dat Linda's zomerweek ook om die tijd geprogrammeerd staat.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, die bedoel ik
[..]
Het gaat er niet om of WIJ het negeren, maar dat dit programma ongeveer het enige is dat in de zomer wordt uitgezonden en we dus elke week in de media geconfronteerd gaan worden met die drie wichten
Die Russische dame vorig jaar had ook een tolk naast haar zitten bij elk interview, anders kwam er ook niks zinnigs uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien spreken ze niet eens Engels. Dan is het ende klaar hastekee, zonder interviews kun je niet overleven daar.
Waylon zit bovenop zijn Engels
Met een beetje pech zie je volgend jaar april/mei een paar weken lang bijna niets anders meer dan O'g3ne zodra je de tv aan zet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, die bedoel ik
[..]
Het gaat er niet om of WIJ het negeren, maar dat dit programma ongeveer het enige is dat in de zomer wordt uitgezonden en we dus elke week in de media geconfronteerd gaan worden met die drie wichten
Neuh, best oké.quote:
Oke oke, niet heel slecht, maar wmb bijna (!) net zo fake als Kwik, Kwek en Kwak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |