Oh ja!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh. Trouwens, Miss Montreal is ook al wel regelmatig genoemd hier, kan die er ook nog bij?
Ik denk dat hij ook flinke medewerking kreeg van tros/avro. Met die kroeg en mooie youtube filmpjes. Het is niet voor niets dat het ESF een nieuw enthousiasme oplevert.....quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Houden we WAYLON ook nog in het volgende topic als TT?
Ik begin wel even te beseffen dat we volgend jaar vast niet zulke leuke positieve interviews en foto's en voorbereidingen als met Douwe krijgen, maar over een jaar ben ik daar wel weer ingerold
Ja maar gewoon wat hij allemaal zelf deed, zo 'simpel' als die foto's en dingen die hij deed toen hij daar was. Momentje op het paard, billen buiten, dat soort toeristische shizzlequote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:02 schreef Wup2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook flinke medewerking kreeg van tros/avro. Met die kroeg en mooie youtube filmpjes. Het is niet voor niets dat het ESF een nieuw enthousiasme oplevert.....
Alrighty!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:09 schreef Greys het volgende:
OP staat klaar met de polls, dus knetter deze gerust vol
Die zou nog winnen als hij het telefoonboek voorlasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:13 schreef ijs_beer het volgende:
Of Herman van Veen... maar die wordt vast niet begrepen.
ja hij deed dat erg goed, gaf iig. de indruk er flink plezier in te hebben. Maar dat komt dus ook omdat de tros heft ingezien dat een ducusoap afdwingen niet helemaal de juiste manier is maar ze gewoon hun eigen weg moeten laten uitstippelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ja maar gewoon wat hij allemaal zelf deed, zo 'simpel' als die foto's en dingen die hij deed toen hij daar was. Momentje op het paard, billen buiten, dat soort toeristische shizzle
Net of je je broer onderweg volgt op reis.
mja in duet met Frits Spitsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zou nog winnen als hij het telefoonboek voorlas
Ik hoop ook echt dat dat AVROTROS team dat dit jaar #TEAMDOUWE op Facebook en Twitter deed, dat bij de volgende kandidaat weer minstens zo enthousiast doet. Want dat deden ze goed! Ik ga er tenminste zomaar vanuit dat dat AVTROTROS wasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:02 schreef Wup2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook flinke medewerking kreeg van tros/avro. Met die kroeg en mooie youtube filmpjes. Het is niet voor niets dat het ESF een nieuw enthousiasme oplevert.....
Hij had natuurlijk ook de mazzel dat hij daar met zijn band was die tevens zijn allerbeste vrienden zijn. Dan krijg je al sneller dat er leuke uitstapjes worden gemaakt, dat ze elkaar filmen en fotograferen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:17 schreef Wup2 het volgende:
[..]
ja hij deed dat erg goed, gaf iig. de indruk er flink plezier in te hebben. Maar dat komt dus ook omdat de tros heft ingezien dat een ducusoap afdwingen niet helemaal de juiste manier is maar ze gewoon hun eigen weg moeten laten uitstippelen.
Zijn postcard filmpje was ook gewoon gejat van een rollings stones video .
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:13 schreef ijs_beer het volgende:
Of Herman van Veen... maar die wordt vast niet begrepen.
History is zó wonderschoonquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat even te kijken hoe hoog zijn album in de lijsten staat.
Ik moet het nog helemaal luisteren.
Ja. Dan liever in het Fransquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ik ben voor.
Is wel een van de weinige waarvan ik zou zeggen: als hij maar niet in het Engels gaat zingen.![]()
I agree!quote:
Welke deed hij laatst bij Humberto?quote:
Paar stukjes dan, grootste deel in het Nederlands.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |