wtf waarom nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Utrecht krijgt geen Europese licentie
30.000 eurootjesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf waarom niet
dus Heracles sowieso EL in
Wel jammerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
30.000 eurootjes
Nee niet per definitie
Die zouden het op basis van voetbal wel verdienen jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer
Gunde het Utrecht wel dit seizoen
Ik heb het net gelezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
30.000 eurootjes
Nee niet per definitie
Beste keuze om Europa in te sturen ja, na de ploegen die al geplaatst zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer
Gunde het Utrecht wel dit seizoen
Burt staat hierbuiten he, is de licentiecommissie en die is onafhankelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen.
KNVB weer met hun kutregeltjesWanneer gaat die Van Oostveen eens mountainbiken in Noord-Korea
En laat hem het Feyenoord-bestuur meenemenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen.
KNVB weer met hun kutregeltjesWanneer gaat die Van Oostveen eens mountainbiken in Noord-Korea
Nee die zijn er srs niet geloof ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef Tagliano het volgende:
Er zijn ook pics van rusnak met ontbloot bovenlijf hoor pax
Althans dat zal toch wel
Zolang Gio er zit vind ik het allemaal bestquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En laat hem het Feyenoord-bestuur meenemen
Ik ken er bij Ajax ook nog wel een paar die mee mogen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En laat hem het Feyenoord-bestuur meenemen
Ik ga speciaal voor jou op diepgravend onderzoek uitquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee die zijn er srs niet geloof ik
althans niet na voetbal ofzo
Word echt lachwekkend nu met Vilhenaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang Gio er zit vind ik het allemaal best
Kuijt lekker met de stopwatch het veld in draven, genot
Dat ze het maar oplossen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Burt staat hierbuiten he, is de licentiecommissie en die is onafhankelijk
Succes!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou op diepgravend onderzoek uit
Niet per se, kan ook een clubje minder zijn. Tenzij Heracles PO wint natuurlijk, dan sowiesoquote:
De KNVB moet toch gewoon een bepaald aantal ploegen Europa in sturen als ze die plaatsen hebben?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet per se, kan ook een clubje minder zijn. Tenzij Heracles PO wint natuurlijk, dan sowieso
Ik vind dit maar een raar voetbaljaarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet per se, kan ook een clubje minder zijn. Tenzij Heracles PO wint natuurlijk, dan sowieso
En dat gaan we dan toch weer allemaal kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:21 schreef Paxcon het volgende:
Die mogen dan over een maand opdraven tegen de lammen en blinden uit Hongarije?
slaap lekker opsiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ga slapen welterusten allemaal
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat gaan we dan toch weer allemaal kijken
Utrecht-Differdange
Groningen-Aberdeen
En dan krijgen we ook nog Ajax in de vCL die eruit gaan tegen een Dinamo Boekarest ofzo
Frankrijk-Belgie voorspelde ik als finale maar kan door loting dus al niet meerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op zaterdag 21 mei 2016 03:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, ik las dat bij de Telegraafquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De KNVB moet toch gewoon een bepaald aantal ploegen Europa in sturen als ze die plaatsen hebben?
Eenschquote:
Trustenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ga slapen welterusten allemaal
Die loting is nu best wel vaag met ook de beste nrs 3 die doorgaanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frankrijk-Belgie voorspelde ik als finale maar kan door loting dus al niet meer
Antigenot
Die treffen elkaar op zn best in de halve finales
Lijkt me niet dat ze dan dat ticket weggeven. Zouden de Eredivisieclubs wel in opstand komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee, ik las dat bij de Telegraaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Zie Polen wel ver komenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die loting is nu best wel vaag met ook de beste nrs 3 die doorgaan![]()
Ik hoop op een verrassing.
[..]
Lijkt me niet dat ze dan dat ticket weggeven. Zouden de Eredivisieclubs wel in opstand komen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:26 schreef Tagliano het volgende:
Verdomd pax, iets beters dan dit krijg ik niet eens voor elkaar. Mijn zoekskills vallen me tegenJa jammer is dat he... En z'n kapsel is ook erg matig hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij ook. Ik heb geen idee aan wie anders dan Heracles dat ook toe zou komen. Die zijn zesde, finalist PO met Utrecht en aan de verliezend bekerfinalist kun je het ook niet gevenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die loting is nu best wel vaag met ook de beste nrs 3 die doorgaan![]()
Ik hoop op een verrassing.
[..]
Lijkt me niet dat ze dan dat ticket weggeven. Zouden de Eredivisieclubs wel in opstand komen.
Het mooiste was nog toen hij ging beargumenteren dat het volkomen normaal is om heel Facebook af te struinen na een matchquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godverdomme die Deezertje maakt ook echt een opmerking over geld
Of ze lossen het gewoon op bij die KNVBquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik heb geen idee aan wie anders dan Heracles dat ook toe zou komen. Die zijn zesde, finalist PO met Utrecht en aan de verliezend bekerfinalist kun je het ook niet geven
Dat is de beste oplossing op zich. Anderzijds moet je ergens een grens stellen maar ik weet er niet genoeg van om te zeggen of dit nou redelijk isquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze lossen het gewoon op bij die KNVB
Marc Nettogenotquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Marc Milik al gaat verkopen voor het EK waarschijnlijk
Wat flauw zeg om dat te verwijderen. Is toch hartstikke veel vermaakquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het mooiste was nog toen hij ging beargumenteren dat het volkomen normaal is om heel Facebook af te struinen na een match
Helaas is die post verwijderd
Kan me niet voorstellen dat Utrecht er zo'n puinhoop van heeft gemaakt ineens.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is de beste oplossing op zich. Anderzijds moet je ergens een grens stellen maar ik weet er niet genoeg van om te zeggen of dit nou redelijk is
Mja het past niet echt in een topic waar het over daadwerkelijk daten gaat natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat flauw zeg om dat te verwijderen. Is toch hartstikke veel vermaak
Wat moet ik met die link dan, Hansquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Marc Nettogenot
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=224141
Maar even afwachten en wat meer informatie verkrijgenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Utrecht er zo'n puinhoop van heeft gemaakt ineens.
Maarja dat kon ik eerst ook niet vermoeden bij Twente(zo'n 6 jaar terug)
Iedereen beleeft het datingsproces anders, dat kan je daarmee laten zien.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja het past niet echt in een topic waar het over daadwerkelijk daten gaat natuurlijk
Die jongen moet samen met syndroom gewoon zijn eigen subforum
Ja, stonden 24 aankopen onder Marciequote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik met die link dan, Hans
Sanagodquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, stonden 24 aankopen onder Marcie
Maar is weggehaald ofzo
Dan had het ongetwijfeld weer in stap 1 gemogen ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen beleeft het datingsproces anders, dat kan je daarmee laten zien.
De helft van die namen ken ik niet eens.quote:
Of Deezertje moet gewoon weer zijn eigen topic krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan had het ongetwijfeld weer in stap 1 gemogen ofzo
Zo goed ben ik ook weer niet ingelezen in R&P
Jeugd jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De helft van die namen ken ik niet eens.
Leyder
Hohner
Bay
Karlsson
Zijn die allemaal alweer weg ofzo of is dat jeugd?
Jeugdaankopen ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De helft van die namen ken ik niet eens.
Leyder
Hohner
Bay
Karlsson
Zijn die allemaal alweer weg ofzo of is dat jeugd?
De zimbabwaanse messi uitsprakenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeugdaankopen ja.
Maar die Karlsson scheen een soort Sigthorsson te zijn volgens mij
Dat was eigenlijk het meest treurige.quote:
Van Eto'o naar Sanogoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het meest treurige.
Hele zomer wist je dat er belangstelling voor Blind was. Toen konden ze Mokotjo halen, maar wilden ze eerst Blind verkopen. Die ging ineens toch weg en toen besloten ze maar uit pure paniek Zimling te huren :")
Die Elabdellaoui speelt gewoon CLquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Noorse Iniesta heeft nog bij jullie gespeeld.
Dagdagquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:38 schreef Tagliano het volgende:
Maar goed, ik ga er gezellig een eind aan breien, trusten
Van geruchten over Eto'o naar contractverlenging voor Sigthorsson.quote:
Die Achahbar gaat ook weg bij Feyenoord las ik vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Elabdellaoui speelt gewoon CLBij ons na 5 potjes alweer weg
Heeft Feyenoord daar wel budget voor dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
Hoop dat wij wel iets goeds halen voor Vilhena.
Ramselaar zou mooi zijn, of Henriksen ofzo
Gelijk heeft hij. Die word toch niet serieus genomen door van Bronckhorst en coquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Achahbar gaat ook weg bij Feyenoord las ik vandaag
Hahahahahahahahahahahahaha godverdommequote:Ja en gezien de eerste dates nooit grandioos zijn wil ik ook niet meteen veel kwijt zijn, anders voel je je bekocht want ik heb niet het gevoel dat zij voor de lunch gaat betalen... (50/50 is weer zo kansloos) en je weet niet of ik zelf ook een tweede date wil. Mocht ze mij tijdens het lopen naar een lunchzaak al tegenvallen gaat het een karig broodje worden want dat gevoel klopt vaak wel..ik heb ooit 1 keer met iemand een uur door de stad gewandeld en heel tactisch weer bij het station geëindigd. Klinkt best zielig, maar ik had geen geld voor haar over omdat ik er al geen heil in zag.
Kunnen wel weer iets meer uitgeven hequote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord daar wel budget voor dan?
Die Ramselaar moet iets van 7 miljoen kosten dacht ik
Die keuzes van die trainers zijn vaak echt niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij. Die word toch niet serieus genomen door van Bronckhorst en co
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahaha godverdomme
Het zou me niks verbazen als die competitie daar al sterker is dan de Eredivisie andersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen wel weer iets meer uitgeven heEn denk ook niet dat ze dat risico nemen maarja
Las in topic dat ze interesse hadden in een Chileense spits voor miljoentje, die 25 was en maar 14 goals erin kreeg daarMan man, moet je toch niet willen allemaal
Heh, die kwam van Leverkusen ofzo tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die competitie daar al sterker is dan de Eredivisie anders
Younes zat op de bank in de 2. Bundesliga en is een uitblinker in de Eredivisie
Gladbach.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, die kwam van Leverkusen ofzo toch
Gelukkig hebben wij Flappiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoop echt dat hij naar Zwolle gaat en er 15 inramt daar
Lachwekkende kutclub, bestuur om te huilen, scouting om te huilen
Flappie?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij Flappie
"er was een beetje kanker geconstateerd"
Ohquote:
Dat soort supporterssites staan vol met debielen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:49 schreef Fok-it het volgende:
feyenoord1980 19:53 vr. 20 mei Ruilen voor Vincent Janssen?
Hahah
Mensen op FR12
Die gast is echt een mongool jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al tipte Shreyas laatst in het Ajax-topic dat Ajax Mané maar weg moet plukken bij Southampton.
Dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Financieel zouden ze het nog prima kunnen veroorloven verderquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort supporterssites staan vol met debielen.
Ik kijk wel eens op Ajax Netwerk en als je daar mensen hun wensenlijstje voor aankopen zietAjax die in een zomer even 60 miljoen uitgeeft en de hele selectie vervangt ja hoor.
Als ze voor 100 miljoen verkopen ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Financieel zouden ze het nog prima kunnen veroorloven verder
Nee joh. 30quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze voor 100 miljoen verkopen ja.
Maar dan nog zie ik Marc liever geen 60 miljoen uitgeven
Ik ben niet zo goed met zaken als wat ze nu precies echt kunnen uitgeven, want je zit natuurlijk ook met afschrijvingen over die jaren. En de vorige keer dat Ajax 30 miljoen uitgaf in een zomer gingen ze bijna failliet (met van Basten toen)quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. 30
dan besteed je 30 miljoen aan transfers. Ze hebben toch 100 miljoen in kas?
Verzeker je jezelf wel van paar kampioenschappen en wellicht Europees success
Gaven ze toen 30mil uit ja?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met zaken als wat ze nu precies echt kunnen uitgeven, want je zit natuurlijk ook met afschrijvingen over die jaren. En de vorige keer dat Ajax 30 miljoen uitgaf in een zomer gingen ze bijna failliet (met van Basten toen)
En ligt er dus nog steeds aan wie je koopt. En naar mijn mening heeft Ajax nu ook weer niet zo heel veel nodig qua aankopen. Bosz ipv de Boer zal al flink schelen qua amusement
Sulejmani 16miljoen, Cvitanich 8, Oleguer 4miljoen, Wielaert 3miljoen, Aissati 3 miljoenquote:
Lol, die zijn volgens mij alle 5 niet zo geslaagd hequote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sulejmani 16miljoen, Cvitanich 8, Oleguer 4miljoen, Wielaert 3miljoen, Aissati 3 miljoen
En dan ben ik er misschien nog wat vergeten
Oleguer-Wielaert als centrumquote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, die zijn volgens mij alle 5 niet zo geslaagd he
Mooi man.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oleguer-Wielaert als centrumZo gelachen toen. 30 keer naar elkaar overspelen en toen probeerde Oleguer de bal het middenveld in te spelen. Balbezit tegenstander.
En het jaar daarvoor hadden ze die Luque nog gehaald die vies veel verdiende en ook niks liet zien, behalve een keer een vechtpartij met Suarez tijdens de Klassieker. Werden ze allebei gewisseld
Doet me altijd denken aan een anekdote van Gijp over een training van Gullit bij Feyenoord met Bosschaart ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi man.
Maar niemand kan op tegen Ruud Gullits aankopen
Kon net zo goed vervangen worden door eerste de beste bierelftal jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan een anekdote van Gijp over een training van Gullit bij Feyenoord met Bosschaart ofzo.
"Hé Pascal" *Gullit schuddend met zijn hoofd*
Zo dodelijk
trustenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kon net zo goed vervangen worden door eerste de beste bierelftal ja
Anyway, nog even wat uurtjes de ogen dicht
Slaap lekker
wielaertquote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sulejmani 16miljoen, Cvitanich 8, Oleguer 4miljoen, Wielaert 3miljoen, Aissati 3 miljoen
En dan ben ik er misschien nog wat vergeten
Wat een boze opgekropte reactie dit zeg, wat is er aan het handje kind?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Heeft opso nog de hoofddoek van crips slettenkop afgetrokken
Hier zijn gangetjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Goed hoor. Vanmiddag weer vliegenDaar?
Dankje. Heb wel zin om naar huis te gaan, ik mis m'n katquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier zijn gangetje
Goede terugreis!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dankje. Heb wel zin om naar huis te gaan, ik mis m'n kat
Dat klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij zou ook geen 9 dagen zonder je dochtertje kunnen
Mortax haar eigen onroerend goed als nieuw markeren als gelezen markeren als gelezen markeren en het was de suiker toe te passen en meten van het jaar is er ook nog een paar keer mee te maken van een aantal jaren in het centrum en het was de eerste plaats van een andere keer per week.quote:
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Mortax haar eigen onroerend goed als nieuw markeren als gelezen markeren als gelezen markeren en het was de suiker toe te passen en meten van het jaar is er ook nog een paar keer mee te maken van een aantal jaren in het centrum en het was de eerste plaats van een andere keer per week.
arme meidquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb ZO RAAR gedroomd. Weet niet meer wat het was maar moest mijzelf knijpen om zeker te weten dat ik wakker was
ik ga er meteen mee aan de slagquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Mortax haar eigen onroerend goed als nieuw markeren als gelezen markeren als gelezen markeren en het was de suiker toe te passen en meten van het jaar is er ook nog een paar keer mee te maken van een aantal jaren in het centrum en het was de eerste plaats van een andere keer per week.
Ja hoe moet ik je helpen dan stomme fietsenaanrijderquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja help mij, relnicht.
Hoe is het daarzo in Noorwegen
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik je helpen dan stomme fietsenaanrijder
Het begint koud en regenachtig te worden.
Vanmiddag weer naar huis.
Vanavond ben ik weer herenigd met bellagodinquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Hier is het lekker warm, groningen heeft je gemist. Ik wil wel bellapics
sked zelfs een beetje een Messiaanse speech van Obama heeft een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.quote:
uhh ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reagerenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:21 schreef supersof het volgende:
[..]
sked zelfs een beetje een Messiaanse speech van Obama heeft een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
al mag johannes mij niet meer zo gok ik
quote:
Nog niet warmwarm maar het is 17 graden, max 22quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Vanavond ben ik weer herenigd met bellagodin
Is t echt warm daar ja?
Oh, laat maar dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Nog niet warmwarm maar het is 17 graden, max 22
Dat is ongeveer zelfde als hierquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Nog niet warmwarm maar het is 17 graden, max 22
Doet me goed om te horen. Het zal me ook benieuwen hoeveel ze is aangekomen na al die snoepjes van jullie.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben afgelopen week goede vrienden geworden met Bella de kat kan ik wel zeggen
Nee, vanavond pas. Ik vlieg om half 5.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey, alweer bijna terug in Nederland?
Sommige exclusieve bieren uit de VS zijn ook alleen in blikjes dus dat hoeft niks te zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee, vanavond pas. Ik vlieg om half 5.
Ben je ook zo reuzebenieuwd naar de speciaal biertjes? Ik wilde eerst local bier uit Oslo meenemen, maar dat hadden ze alleen in blikjes
Ik zei gister dat ik PSVCL wilde likken ipv lokken, awkward toetsenbordfoutjes ditquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hier stond eerst 'JAAAHANNES'.
Dan neem je een bontjas mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging voor buitenlandstage op adviesgesprek en Scandinavische landen werden vet goed aangeraden maar het is vieskoud daar 's winters
Jup, minimaal een meter sneeuw in Oslo, daarboven nog meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging voor buitenlandstage op adviesgesprek en Scandinavische landen werden vet goed aangeraden maar het is vieskoud daar 's winters
Dat is een user die ik niet zou willen lokken of likkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei gister dat ik PSVCL wilde likken ipv lokken, awkward toetsenbordfoutjes dit
In de val lokken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een user die ik niet zou willen lokken of likken
Misschien is het verstandig als je stopt met internettenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei gister dat ik PSVCL wilde likken ipv lokken, awkward toetsenbordfoutjes dit
Ik overleef de Nederlandse winter nog maar net, dan moet ik bontjas over bontjas aandoen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan neem je een bontjas mee.
Alles voor de blonde goden merk ik
Goed plan, maar ik moet nog paar verslagen online inleverenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig als je stopt met internetten
Gewoon niet doen, kan het jou schelen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goed plan, maar ik moet nog paar verslagen online inleveren
En bovendien woon ik in Nederlandquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik overleef de Nederlandse winter nog maar net, dan moet ik bontjas over bontjas aandoen.
Gelukkig zit Nederland ook vol met blonde goden
jij bent al geclaimd.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En bovendien woon ik in Nederland![]()
Fijn je weer eens te zien.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik reageerde hier in de hoop dat dat zou afgaan
Ja, ik was er gisteren. Er waren te veel mensen en dan komt mijn fok autisme boven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Oh is de Primark al open? Bij Westerhaven?
Ja, gekkenhuis bij de paskamers, toen ik even langswipte was het wel wat rustigquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Oh is de Primark al open? Bij Westerhaven?
Voor sommige mensen maak ik altijd tijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn je weer eens te zien.
Ik weet dat je een drukke jongeman bent die zijn tijd moet verdelen, maar toch.
Waarom zou je vrijwillig naar de Primark gaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik was er gisteren. Er waren te veel mensen en dan komt mijn fok autisme boven.
Logisch, als jij op de weg bent vlucht iedereen massaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, gekkenhuis bij de paskamers, toen ik even langswipte was het wel wat rustig
Om geld te spenderen, duhquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig naar de Primark gaan?
Iemand (het kan nog alle kanten op wie dit is) wil mij in een bepaalde look hebben bij haar gala.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig naar de Primark gaan?
Gelukkig heb ik een Johannes-clausule in mijn samenlevingscontract met lokje op laten nemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn polygaam
(hopelijk snapt Kaneel de hint)
Ik had mijn stem verloren doordat ik daarvoor nog langs kermis ging en te hard ging gillen in een achtbaan en booster, dus ik was heel lief en stil.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Logisch, als jij op de weg bent vlucht iedereen massaal.
Is het wie ik denk dat zij het is?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand (het kan nog alle kanten op wie dit is) wil mij in een bepaalde look hebben bij haar gala.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iemand ging in de primark met mij in gesprek en die zij dat ze al 6 keer in de primark was geweest.
Terwijl dat ding dinsdag pas open is gegaan.
Absoluut.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Is het wie ik denk dat zij het is?
Geld spenderen kan ook in de Herestraatquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Om geld te spenderen, duh
Maar volgende week stufi dus, alle chicks gaan naar de primark
Ga ik ook doen volgende week, ik zag te veel leuke jurkjes. 😍 en schoenen en alles ik wil ze ammelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Geld spenderen kan ook in de Herestraat
Gewoon een rijke vent aan de haak slaan, met jouw zwart haar moet dat wel lukken. 😊😊😊😊quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga ik ook doen volgende week, ik zag te veel leuke jurkjes. 😍 en schoenen en alles ik wil ze ammelrip money.
'zij'quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij bedoelde ze echt de Groningse primark.
En ze had kritiek op mij, ik nam foto's van wat tasjes en toen zij ze dat dat niet in elke winkel zomaar mag ofzo. Maar dat het in de primark wel mag. En toen dacht ik: uh, oké.
Pics.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Min of meer. Zo heeft de primark geen bretels.
Ik wil niet afhankelijk worden van een levend wezen wat geen twee gelijke chromosomen heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gewoon een rijke vent aan de haak slaan, met jouw zwart haar moet dat wel lukken. 😊😊😊😊
Laten we samen je kledingkast uitpluizen binnenkort, homo's hebben toevallig een goede smaak.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja advies advies, volgende week verloving van vriendins zus waar ik goed mee ben. Zal ik een as black as my soul zwarte bodycon dragen of een lieflijk passiefagressief roodgekleurde nauwsluitend jurk.
Of maxidress.
Oh god zoveel keus.
Ik neem aan dat je op het 23ste paar doelt?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil niet afhankelijk worden van een levend wezen wat geen twee gelijke chromosomen heeft.![]()
![]()
haha Opso blijft voor altijd alleen of is een lesbiennequote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil niet afhankelijk worden van een levend wezen wat geen twee gelijke chromosomen heeft.![]()
![]()
Ja, anders heb je een trisomie of monosomie he, dat wil je ook niet hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op het 23ste paar doelt?
Op haar 30e offer ik me wel op en geef haar de mixed babies waar ze zo vaak om heeft gebedeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
haha Opso blijft voor altijd alleen of is een lesbienne
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op haar 30e offer ik me wel op en geef haar de mixed babies waar ze zo vaak om heeft gebedeld.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op haar 30e offer ik me wel op en geef haar de mixed babies waar ze zo vaak om heeft gebedeld.
Dat vond ik al een logische reden om niet afhankelijk van ze te willen zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, anders heb je een trisomie of monosomie he, dat wil je ook niet hebben
Ja, en dan zit jij de rest van je leven veel te veel alimentatie te betalenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en dan zit jij de rest van je leven veel te veel alimentatie te betalen
Ik blijf toch liever in Nederlandquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:49 schreef Sked het volgende:
Waarschijnlijk ook nog terwijl Opso met de kinderen allang naar Turkije is vertrokken
blijf je ook liever in Groningen of liever de randstad?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik blijf toch liever in Nederland
Groningenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
blijf je ook liever in Groningen of liever de randstad?
hoi zullen we weer vrienden wordenquote:
ga je me weer uren negerenquote:
grappigquote:
nu voor jouquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Soviets are red,
Europeans blue.
No difference between Unions -
They're both after you.
Speciaal voor Inso.
niet echt origineel ditquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
nu voor jou
rozen zijn rood
Ik heet geen sjon
dit gedicht slaat nergens op
opblaasmagnetron
ik heb dit nog nooit gehoordquote:
Amsterdammers zijn zo ongeveer het meest wereldvreemde volk wat er bestaatquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik kom niet uit de Randstad, maar woon er inmiddels wel al 5 jaar
Toch vind ik Gelderland gewoon chillerChillere mensen, meer natuur, minder hectisch
Al hebben er wel veel mensen daar een vreemd en naief wereldbeeld
Gelderlandquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik kom niet uit de Randstad, maar woon er inmiddels wel al 5 jaar
Toch vind ik Gelderland gewoon chillerChillere mensen, meer natuur, minder hectisch
Al hebben er wel veel mensen daar een vreemd en naief wereldbeeld
Ik woon in Rotterdamquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Amsterdammers zijn zo ongeveer het meest wereldvreemde volk wat er bestaat
Jatochquote:
Zal niet zo veel schelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam
[..]
JatochVeluwe
Oke, dat is wel erg onorgineel jaquote:
Veluwe is prachtig jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam
[..]
JatochVeluwe
ik welquote:
Sowieso is de luchtkwaliteit al 10x beter in Arnhem en Nimma, dan in Roffaquote:
wat is het eigenlijkquote:
Denk je dat je later weer terug komt?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso is de luchtkwaliteit al 10x beter in Arnhem en Nimma, dan in Roffa
Of apenkop shotjes bij de negende cirkelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
voortaan gewoon bier drinken bij de tintelier
johannesgodquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
voortaan gewoon bier drinken bij de tintelier
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:48 schreef Opsonisatie het volgende:
PAXCON PRINGLES IS VOLGENDE WEEK IN DE BONUS
Wil je mijn pringlesbus zienquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:48 schreef Opsonisatie het volgende:
PAXCON PRINGLES IS VOLGENDE WEEK IN DE BONUS
Misschien als ik 100 ben ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk je dat je later weer terug komt?
Op schiphol staat er toch 1? En anders wegen ze het wel bij de incheck. Ben je alleen al te laat. Lolquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Waarom hebben ze op het vliegveld nooit van die weegschalen om te kijken hoe zwaar je koffer is![]()
Volgens mij zit ik boven 23 kilo
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op schiphol staat er toch 1? En anders wegen ze het wel bij de incheck. Ben je alleen al te laat. Lol
Dat wordt bij betalen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jatoen ik hierheen ging had ik 18 kilo en nu heb ik iets van hout, 2 flessen bier, kaas, kaasschaaf etc. in de koffer
Ben benieuwd.
Hoelang duurt een vlucht van Oslo naar Amsterdam eigenlijk? 2,5 uur ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jatoen ik hierheen ging had ik 18 kilo en nu heb ik iets van hout, 2 flessen bier, kaas, kaasschaaf etc. in de koffer
Ben benieuwd.
1,5quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang duurt een vlucht van Oslo naar Amsterdam eigenlijk? 2,5 uur ofzo?
spannend hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]![]()
Ik sta nu in de rij. Nog 2 wachtenden.
ah oke. Dus je eet lekker thuis vanavond.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
1,5
Ik vlieg van Sandefjord
Ik moet nog met de trein naar Groningen he.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah oke. Dus je eet lekker thuis vanavond.
Handig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik moet nog met de trein naar Groningen he.
M'n fiets staat ergens in de stad, dus dat eerst ophalen, en m'n koffer is stuk en m'n pinpas is kwijt, dus moet ook een taxi zien te vinden.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik moet nog met de trein naar Groningen he.
M'n fiets staat ergens in de stad, dus dat eerst ophalen, en m'n koffer is stuk en m'n pinpas is kwijt, dus moet ook een taxi zien te vinden.
Gewoon geld opnemen met creditcard, taxi halen, mij laten afzetten bij de fiets, taxi met koffer naar huis, zsm naar huis fietsen ivm tellerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]in dat geval wens ik je succes
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
ik neem aan dat dat blokje rechtsonder niet betekent dat je 150kg mag meenemen??
Is het niet praktischer om die fiets een andere keer op te pikken?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gewoon geld opnemen met creditcard, taxi halen, mij laten afzetten bij de fiets, taxi met koffer naar huis, zsm naar huis fietsen ivm teller
Komt goed
Dat wat Sked zegt ja...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gewoon geld opnemen met creditcard, taxi halen, mij laten afzetten bij de fiets, taxi met koffer naar huis, zsm naar huis fietsen ivm teller
Komt goed
Moet ik lopenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Is het niet praktischer om die fiets een andere keer op te pikken?
Beterquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik vroeg: 'It's okay?', zij knikte ja dus nee
Pak je 'n keertje de bus ofzo als je toch naar de stad moet. Is een kleine moeite en scheelt je vandaag een hoop gedoe.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoe kom ik bij mij fiets als ik het de andere keer ga ophalen?
Meh. Ik denk erover na.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Pak je 'n keertje de bus ofzo als je toch naar de stad moet. Is een kleine moeite en scheelt je vandaag een hoop gedoe.
Ohquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Slechts een tip. Zelf zou ik gewoon iemand bellen om me van Schiphol te halen
Ik wil je ook wel ophalen, maar ben niet verantwoordelijk voor eventuele ongelukkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh
Joooooohaaaaannnessss, waar ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel ophalen, maar ben niet verantwoordelijk voor eventuele ongelukkenIk heb een autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat voor m'n deur
![]()
Sleutels zijn onder deurmat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb een autostaat voor m'n deur
Vieze flikkersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Enne Opso, ik geloof er geen flikker van dat je het echt had gedaan als je een auto had, je zegt altijd meets af
Johannes kan dit bevestigen
tvpquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vieze flikkers
Oke binnenkort Noorderplantsoen chillings.
Gezelligquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vieze flikkers
Oke binnenkort Noorderplantsoen chillings.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit is een onderlinge chillsessie met mij, johannes en etsu
Neem maar mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, ik eis stokbrood met kruidenboter
Zoiets. Met een bak koffiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bella moet dan ook mee
Ben je nu bij de gate ofzo?
dat gebeurde net en wij zijn niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kunnen we meet opzetten met de cool kids
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat gebeurde net en wij zijn niet uitgenodigd
sinds wanneer laten wij ons daardoor tegen houdenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat gebeurde net en wij zijn niet uitgenodigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |