Goed plan, maar ik moet nog paar verslagen online inleverenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig als je stopt met internetten
Gewoon niet doen, kan het jou schelen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goed plan, maar ik moet nog paar verslagen online inleveren
En bovendien woon ik in Nederlandquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik overleef de Nederlandse winter nog maar net, dan moet ik bontjas over bontjas aandoen.
Gelukkig zit Nederland ook vol met blonde goden
jij bent al geclaimd.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En bovendien woon ik in Nederland![]()
Fijn je weer eens te zien.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik reageerde hier in de hoop dat dat zou afgaan
Ja, ik was er gisteren. Er waren te veel mensen en dan komt mijn fok autisme boven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Oh is de Primark al open? Bij Westerhaven?
Ja, gekkenhuis bij de paskamers, toen ik even langswipte was het wel wat rustigquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Oh is de Primark al open? Bij Westerhaven?
Voor sommige mensen maak ik altijd tijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn je weer eens te zien.
Ik weet dat je een drukke jongeman bent die zijn tijd moet verdelen, maar toch.
Waarom zou je vrijwillig naar de Primark gaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik was er gisteren. Er waren te veel mensen en dan komt mijn fok autisme boven.
Logisch, als jij op de weg bent vlucht iedereen massaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, gekkenhuis bij de paskamers, toen ik even langswipte was het wel wat rustig
Om geld te spenderen, duhquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig naar de Primark gaan?
Iemand (het kan nog alle kanten op wie dit is) wil mij in een bepaalde look hebben bij haar gala.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig naar de Primark gaan?
Gelukkig heb ik een Johannes-clausule in mijn samenlevingscontract met lokje op laten nemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn polygaam
(hopelijk snapt Kaneel de hint)
Ik had mijn stem verloren doordat ik daarvoor nog langs kermis ging en te hard ging gillen in een achtbaan en booster, dus ik was heel lief en stil.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Logisch, als jij op de weg bent vlucht iedereen massaal.
Is het wie ik denk dat zij het is?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand (het kan nog alle kanten op wie dit is) wil mij in een bepaalde look hebben bij haar gala.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iemand ging in de primark met mij in gesprek en die zij dat ze al 6 keer in de primark was geweest.
Terwijl dat ding dinsdag pas open is gegaan.
Absoluut.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Is het wie ik denk dat zij het is?
Geld spenderen kan ook in de Herestraatquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Om geld te spenderen, duh
Maar volgende week stufi dus, alle chicks gaan naar de primark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |