wtf waarom nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Utrecht krijgt geen Europese licentie
30.000 eurootjesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf waarom niet
dus Heracles sowieso EL in
Wel jammerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
30.000 eurootjes
Nee niet per definitie
Die zouden het op basis van voetbal wel verdienen jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer
Gunde het Utrecht wel dit seizoen
Ik heb het net gelezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
30.000 eurootjes
Nee niet per definitie
Beste keuze om Europa in te sturen ja, na de ploegen die al geplaatst zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer
Gunde het Utrecht wel dit seizoen
Burt staat hierbuiten he, is de licentiecommissie en die is onafhankelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen.
KNVB weer met hun kutregeltjesWanneer gaat die Van Oostveen eens mountainbiken in Noord-Korea
En laat hem het Feyenoord-bestuur meenemenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen.
KNVB weer met hun kutregeltjesWanneer gaat die Van Oostveen eens mountainbiken in Noord-Korea
Nee die zijn er srs niet geloof ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef Tagliano het volgende:
Er zijn ook pics van rusnak met ontbloot bovenlijf hoor pax
Althans dat zal toch wel
Zolang Gio er zit vind ik het allemaal bestquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En laat hem het Feyenoord-bestuur meenemen
Ik ken er bij Ajax ook nog wel een paar die mee mogen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En laat hem het Feyenoord-bestuur meenemen
Ik ga speciaal voor jou op diepgravend onderzoek uitquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee die zijn er srs niet geloof ik
althans niet na voetbal ofzo
Word echt lachwekkend nu met Vilhenaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang Gio er zit vind ik het allemaal best
Kuijt lekker met de stopwatch het veld in draven, genot
Dat ze het maar oplossen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Burt staat hierbuiten he, is de licentiecommissie en die is onafhankelijk
Succes!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou op diepgravend onderzoek uit
Niet per se, kan ook een clubje minder zijn. Tenzij Heracles PO wint natuurlijk, dan sowiesoquote:
De KNVB moet toch gewoon een bepaald aantal ploegen Europa in sturen als ze die plaatsen hebben?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet per se, kan ook een clubje minder zijn. Tenzij Heracles PO wint natuurlijk, dan sowieso
Ik vind dit maar een raar voetbaljaarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet per se, kan ook een clubje minder zijn. Tenzij Heracles PO wint natuurlijk, dan sowieso
En dat gaan we dan toch weer allemaal kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:21 schreef Paxcon het volgende:
Die mogen dan over een maand opdraven tegen de lammen en blinden uit Hongarije?
slaap lekker opsiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ga slapen welterusten allemaal
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat gaan we dan toch weer allemaal kijken
Utrecht-Differdange
Groningen-Aberdeen
En dan krijgen we ook nog Ajax in de vCL die eruit gaan tegen een Dinamo Boekarest ofzo
Frankrijk-Belgie voorspelde ik als finale maar kan door loting dus al niet meerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op zaterdag 21 mei 2016 03:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, ik las dat bij de Telegraafquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De KNVB moet toch gewoon een bepaald aantal ploegen Europa in sturen als ze die plaatsen hebben?
Eenschquote:
Trustenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ga slapen welterusten allemaal
Die loting is nu best wel vaag met ook de beste nrs 3 die doorgaanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frankrijk-Belgie voorspelde ik als finale maar kan door loting dus al niet meer
Antigenot
Die treffen elkaar op zn best in de halve finales
Lijkt me niet dat ze dan dat ticket weggeven. Zouden de Eredivisieclubs wel in opstand komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee, ik las dat bij de Telegraaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Zie Polen wel ver komenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die loting is nu best wel vaag met ook de beste nrs 3 die doorgaan![]()
Ik hoop op een verrassing.
[..]
Lijkt me niet dat ze dan dat ticket weggeven. Zouden de Eredivisieclubs wel in opstand komen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:26 schreef Tagliano het volgende:
Verdomd pax, iets beters dan dit krijg ik niet eens voor elkaar. Mijn zoekskills vallen me tegenJa jammer is dat he... En z'n kapsel is ook erg matig hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij ook. Ik heb geen idee aan wie anders dan Heracles dat ook toe zou komen. Die zijn zesde, finalist PO met Utrecht en aan de verliezend bekerfinalist kun je het ook niet gevenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die loting is nu best wel vaag met ook de beste nrs 3 die doorgaan![]()
Ik hoop op een verrassing.
[..]
Lijkt me niet dat ze dan dat ticket weggeven. Zouden de Eredivisieclubs wel in opstand komen.
Het mooiste was nog toen hij ging beargumenteren dat het volkomen normaal is om heel Facebook af te struinen na een matchquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godverdomme die Deezertje maakt ook echt een opmerking over geld
Of ze lossen het gewoon op bij die KNVBquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik heb geen idee aan wie anders dan Heracles dat ook toe zou komen. Die zijn zesde, finalist PO met Utrecht en aan de verliezend bekerfinalist kun je het ook niet geven
Dat is de beste oplossing op zich. Anderzijds moet je ergens een grens stellen maar ik weet er niet genoeg van om te zeggen of dit nou redelijk isquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze lossen het gewoon op bij die KNVB
Marc Nettogenotquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Marc Milik al gaat verkopen voor het EK waarschijnlijk
Wat flauw zeg om dat te verwijderen. Is toch hartstikke veel vermaakquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het mooiste was nog toen hij ging beargumenteren dat het volkomen normaal is om heel Facebook af te struinen na een match
Helaas is die post verwijderd
Kan me niet voorstellen dat Utrecht er zo'n puinhoop van heeft gemaakt ineens.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is de beste oplossing op zich. Anderzijds moet je ergens een grens stellen maar ik weet er niet genoeg van om te zeggen of dit nou redelijk is
Mja het past niet echt in een topic waar het over daadwerkelijk daten gaat natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat flauw zeg om dat te verwijderen. Is toch hartstikke veel vermaak
Wat moet ik met die link dan, Hansquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Marc Nettogenot
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=224141
Maar even afwachten en wat meer informatie verkrijgenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Utrecht er zo'n puinhoop van heeft gemaakt ineens.
Maarja dat kon ik eerst ook niet vermoeden bij Twente(zo'n 6 jaar terug)
Iedereen beleeft het datingsproces anders, dat kan je daarmee laten zien.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja het past niet echt in een topic waar het over daadwerkelijk daten gaat natuurlijk
Die jongen moet samen met syndroom gewoon zijn eigen subforum
Ja, stonden 24 aankopen onder Marciequote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik met die link dan, Hans
Sanagodquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, stonden 24 aankopen onder Marcie
Maar is weggehaald ofzo
Dan had het ongetwijfeld weer in stap 1 gemogen ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen beleeft het datingsproces anders, dat kan je daarmee laten zien.
De helft van die namen ken ik niet eens.quote:
Of Deezertje moet gewoon weer zijn eigen topic krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan had het ongetwijfeld weer in stap 1 gemogen ofzo
Zo goed ben ik ook weer niet ingelezen in R&P
Jeugd jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De helft van die namen ken ik niet eens.
Leyder
Hohner
Bay
Karlsson
Zijn die allemaal alweer weg ofzo of is dat jeugd?
Jeugdaankopen ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De helft van die namen ken ik niet eens.
Leyder
Hohner
Bay
Karlsson
Zijn die allemaal alweer weg ofzo of is dat jeugd?
De zimbabwaanse messi uitsprakenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeugdaankopen ja.
Maar die Karlsson scheen een soort Sigthorsson te zijn volgens mij
Dat was eigenlijk het meest treurige.quote:
Van Eto'o naar Sanogoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het meest treurige.
Hele zomer wist je dat er belangstelling voor Blind was. Toen konden ze Mokotjo halen, maar wilden ze eerst Blind verkopen. Die ging ineens toch weg en toen besloten ze maar uit pure paniek Zimling te huren :")
Die Elabdellaoui speelt gewoon CLquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Noorse Iniesta heeft nog bij jullie gespeeld.
Dagdagquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:38 schreef Tagliano het volgende:
Maar goed, ik ga er gezellig een eind aan breien, trusten
Van geruchten over Eto'o naar contractverlenging voor Sigthorsson.quote:
Die Achahbar gaat ook weg bij Feyenoord las ik vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Elabdellaoui speelt gewoon CLBij ons na 5 potjes alweer weg
Heeft Feyenoord daar wel budget voor dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
Hoop dat wij wel iets goeds halen voor Vilhena.
Ramselaar zou mooi zijn, of Henriksen ofzo
Gelijk heeft hij. Die word toch niet serieus genomen door van Bronckhorst en coquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Achahbar gaat ook weg bij Feyenoord las ik vandaag
Hahahahahahahahahahahahaha godverdommequote:Ja en gezien de eerste dates nooit grandioos zijn wil ik ook niet meteen veel kwijt zijn, anders voel je je bekocht want ik heb niet het gevoel dat zij voor de lunch gaat betalen... (50/50 is weer zo kansloos) en je weet niet of ik zelf ook een tweede date wil. Mocht ze mij tijdens het lopen naar een lunchzaak al tegenvallen gaat het een karig broodje worden want dat gevoel klopt vaak wel..ik heb ooit 1 keer met iemand een uur door de stad gewandeld en heel tactisch weer bij het station geëindigd. Klinkt best zielig, maar ik had geen geld voor haar over omdat ik er al geen heil in zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |