Wat moet ik met die link dan, Hansquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Marc Nettogenot
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=224141
Maar even afwachten en wat meer informatie verkrijgenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Utrecht er zo'n puinhoop van heeft gemaakt ineens.
Maarja dat kon ik eerst ook niet vermoeden bij Twente(zo'n 6 jaar terug)
Iedereen beleeft het datingsproces anders, dat kan je daarmee laten zien.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja het past niet echt in een topic waar het over daadwerkelijk daten gaat natuurlijk
Die jongen moet samen met syndroom gewoon zijn eigen subforum
Ja, stonden 24 aankopen onder Marciequote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik met die link dan, Hans
Sanagodquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, stonden 24 aankopen onder Marcie
Maar is weggehaald ofzo
Dan had het ongetwijfeld weer in stap 1 gemogen ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen beleeft het datingsproces anders, dat kan je daarmee laten zien.
De helft van die namen ken ik niet eens.quote:
Of Deezertje moet gewoon weer zijn eigen topic krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan had het ongetwijfeld weer in stap 1 gemogen ofzo
Zo goed ben ik ook weer niet ingelezen in R&P
Jeugd jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De helft van die namen ken ik niet eens.
Leyder
Hohner
Bay
Karlsson
Zijn die allemaal alweer weg ofzo of is dat jeugd?
Jeugdaankopen ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De helft van die namen ken ik niet eens.
Leyder
Hohner
Bay
Karlsson
Zijn die allemaal alweer weg ofzo of is dat jeugd?
De zimbabwaanse messi uitsprakenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeugdaankopen ja.
Maar die Karlsson scheen een soort Sigthorsson te zijn volgens mij
Dat was eigenlijk het meest treurige.quote:
Van Eto'o naar Sanogoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het meest treurige.
Hele zomer wist je dat er belangstelling voor Blind was. Toen konden ze Mokotjo halen, maar wilden ze eerst Blind verkopen. Die ging ineens toch weg en toen besloten ze maar uit pure paniek Zimling te huren :")
Die Elabdellaoui speelt gewoon CLquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Noorse Iniesta heeft nog bij jullie gespeeld.
Dagdagquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:38 schreef Tagliano het volgende:
Maar goed, ik ga er gezellig een eind aan breien, trusten
Van geruchten over Eto'o naar contractverlenging voor Sigthorsson.quote:
Die Achahbar gaat ook weg bij Feyenoord las ik vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Elabdellaoui speelt gewoon CLBij ons na 5 potjes alweer weg
Heeft Feyenoord daar wel budget voor dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
Hoop dat wij wel iets goeds halen voor Vilhena.
Ramselaar zou mooi zijn, of Henriksen ofzo
Gelijk heeft hij. Die word toch niet serieus genomen door van Bronckhorst en coquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Achahbar gaat ook weg bij Feyenoord las ik vandaag
Hahahahahahahahahahahahaha godverdommequote:Ja en gezien de eerste dates nooit grandioos zijn wil ik ook niet meteen veel kwijt zijn, anders voel je je bekocht want ik heb niet het gevoel dat zij voor de lunch gaat betalen... (50/50 is weer zo kansloos) en je weet niet of ik zelf ook een tweede date wil. Mocht ze mij tijdens het lopen naar een lunchzaak al tegenvallen gaat het een karig broodje worden want dat gevoel klopt vaak wel..ik heb ooit 1 keer met iemand een uur door de stad gewandeld en heel tactisch weer bij het station geëindigd. Klinkt best zielig, maar ik had geen geld voor haar over omdat ik er al geen heil in zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |