Kunnen wel weer iets meer uitgeven hequote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord daar wel budget voor dan?
Die Ramselaar moet iets van 7 miljoen kosten dacht ik
Die keuzes van die trainers zijn vaak echt niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij. Die word toch niet serieus genomen door van Bronckhorst en co
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahaha godverdomme
Het zou me niks verbazen als die competitie daar al sterker is dan de Eredivisie andersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen wel weer iets meer uitgeven heEn denk ook niet dat ze dat risico nemen maarja
Las in topic dat ze interesse hadden in een Chileense spits voor miljoentje, die 25 was en maar 14 goals erin kreeg daarMan man, moet je toch niet willen allemaal
Heh, die kwam van Leverkusen ofzo tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die competitie daar al sterker is dan de Eredivisie anders
Younes zat op de bank in de 2. Bundesliga en is een uitblinker in de Eredivisie
Gladbach.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, die kwam van Leverkusen ofzo toch
Gelukkig hebben wij Flappiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoop echt dat hij naar Zwolle gaat en er 15 inramt daar
Lachwekkende kutclub, bestuur om te huilen, scouting om te huilen
Flappie?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij Flappie
"er was een beetje kanker geconstateerd"
Ohquote:
Dat soort supporterssites staan vol met debielen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:49 schreef Fok-it het volgende:
feyenoord1980 19:53 vr. 20 mei Ruilen voor Vincent Janssen?
Hahah
Mensen op FR12
Die gast is echt een mongool jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al tipte Shreyas laatst in het Ajax-topic dat Ajax Mané maar weg moet plukken bij Southampton.
Dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Financieel zouden ze het nog prima kunnen veroorloven verderquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort supporterssites staan vol met debielen.
Ik kijk wel eens op Ajax Netwerk en als je daar mensen hun wensenlijstje voor aankopen zietAjax die in een zomer even 60 miljoen uitgeeft en de hele selectie vervangt ja hoor.
Als ze voor 100 miljoen verkopen ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Financieel zouden ze het nog prima kunnen veroorloven verder
Nee joh. 30quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze voor 100 miljoen verkopen ja.
Maar dan nog zie ik Marc liever geen 60 miljoen uitgeven
Ik ben niet zo goed met zaken als wat ze nu precies echt kunnen uitgeven, want je zit natuurlijk ook met afschrijvingen over die jaren. En de vorige keer dat Ajax 30 miljoen uitgaf in een zomer gingen ze bijna failliet (met van Basten toen)quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. 30
dan besteed je 30 miljoen aan transfers. Ze hebben toch 100 miljoen in kas?
Verzeker je jezelf wel van paar kampioenschappen en wellicht Europees success
Gaven ze toen 30mil uit ja?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met zaken als wat ze nu precies echt kunnen uitgeven, want je zit natuurlijk ook met afschrijvingen over die jaren. En de vorige keer dat Ajax 30 miljoen uitgaf in een zomer gingen ze bijna failliet (met van Basten toen)
En ligt er dus nog steeds aan wie je koopt. En naar mijn mening heeft Ajax nu ook weer niet zo heel veel nodig qua aankopen. Bosz ipv de Boer zal al flink schelen qua amusement
Sulejmani 16miljoen, Cvitanich 8, Oleguer 4miljoen, Wielaert 3miljoen, Aissati 3 miljoenquote:
Lol, die zijn volgens mij alle 5 niet zo geslaagd hequote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sulejmani 16miljoen, Cvitanich 8, Oleguer 4miljoen, Wielaert 3miljoen, Aissati 3 miljoen
En dan ben ik er misschien nog wat vergeten
Oleguer-Wielaert als centrumquote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, die zijn volgens mij alle 5 niet zo geslaagd he
Mooi man.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oleguer-Wielaert als centrumZo gelachen toen. 30 keer naar elkaar overspelen en toen probeerde Oleguer de bal het middenveld in te spelen. Balbezit tegenstander.
En het jaar daarvoor hadden ze die Luque nog gehaald die vies veel verdiende en ook niks liet zien, behalve een keer een vechtpartij met Suarez tijdens de Klassieker. Werden ze allebei gewisseld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |