Haha, jezus JRquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anus zit toch helemaal achterin die bil en de kut zit bijna op de onderkant buik?
heb je haar nummer voor me?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
die is nog wel eens bij mij thuis gewest
Ik word misselijk als ik veel van die standjes ziequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb ff vluchtig gekeken maar volgens mij kun je alles van deze site als man-man ook wel doen
http://www.allesoverseks.(...)-bestaan-er-allemaal
Hahaha jij neukt fokstersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Keer op een meet gezien. Gevalletje goede hoek bij foto'squote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon dekens erover als je straks een lekkere chick hebt gefixtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word misselijk als ik veel van die standjes zie
Nou nou.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zij is knap jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:20 schreef Faxie het volgende:
Die Djedje was toch wel een lekker ding? Of zit ik nu mensen door de war te halen?
Het gaat om het innerlijk. Zoals opso heeft een mooi innerlijk. De rest is kut.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:20 schreef Faxie het volgende:
Die Djedje was toch wel een lekker ding? Of zit ik nu mensen door de war te halen?
Licht uit en in het donker, en daarna nooit meer over praten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon dekens erover als je straks een lekkere chick hebt gefixt
Het verkeerde gat gaat hij niet zomaar in.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders steek je hem toch zo in het verkeerde gat
Ze gaan bij allebei de gaten er toch niet zomaar in?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het verkeerde gat gaat hij niet zomaar in.
Want? Jij stopt al je dates in een kelder waar ze nooit meer uit komen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat ik een van de weinige fokkers ben waarvan dat nooit bekend gaat worden
Bij de ene toch wel een heel stuk makkelijker hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan bij allebei de gaten er toch niet zomaar in?
Kon je er niks vanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat ik een van de weinige fokkers ben waarvan dat nooit bekend gaat worden
Moet jij eens opletten als je te dicht in de buurt van Pax komtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nou, sommige vrouwenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Want? Jij stopt al je dates in een kelder waar ze nooit meer uit komen?
jaquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zal het eens onderzoeken als ik ooit een meisje weet te regelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij de ene toch wel een heel stuk makkelijker hoor.
Ik ben al een paar keer vrij dicht bij Pax geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten als je te dicht in de buurt van Pax komt
Niet aangerand?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer vrij dicht bij Pax geweest
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Licht uit en in het donker, en daarna nooit meer over praten.
ONS lijkt me de ergste aids. Dat je daar wakker word en dan ongemakkelijk weg moet daar of zij. Nee dat ga ik nooit doen
alvast 1 tip: 9/10 willen geen anaal, dus kan even duren voordat je een vergelijking kan makenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zal het eens onderzoeken als ik ooit een meisje weet te regelen
Allebei rondjes tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Er is alsnog wel een groot verschil tussen beide
En je leeft nog?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer vrij dicht bij Pax geweest
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten als je te dicht in de buurt van Pax komt
Jij denkt dat ik in de ochtend maar enige vorm van activiteit kan ondernemenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]maak dan nog even een ontbijtje voor die meid
Sterretjequote:
Haha dat je dan met je brakke kop een eitje probeert te bakken ofzo. Kun je beter een beetje awkward doen alsof je nog slaapt en wachten tot ze weg gaatquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]maak dan nog even een ontbijtje voor die meid
Gelukkig poepen vrouwen niet, dus hoef ik me geen zorgen te maken over poep aan mijn piem0lquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
alvast 1 tip: 9/10 willen geen anaal, dus kan even duren voordat je een vergelijking kan maken
klopt, dat scheeltquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig poepen vrouwen niet, dus hoef ik me geen zorgen te maken over poep aan mijn piem0l
Of het hoopt zich binnen op, je weet het nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig poepen vrouwen niet, dus hoef ik me geen zorgen te maken over poep aan mijn piem0l
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in de ochtend maar enige vorm van activiteit kan ondernemen
Dan ben ik chagrijnig en wil ik mensen doodmaken.
ik ken dit gevoelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in de ochtend maar enige vorm van activiteit kan ondernemen
Dan ben ik chagrijnig en wil ik mensen doodmaken.
dit geloofde ik ook altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sterretje
En bij veel vrouwen een gapend gat, kuthoere
Maar komt dat dan omdat ze in nuchtere toestand gewoon erg lelijk blijkt te zijn en je er niks meer mee te maken wil hebben?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Haha dat je dan met je brakke kop een eitje probeert te bakken ofzo. Kun je beter een beetje awkward doen alsof je nog slaapt en wachten tot ze weg gaat
Godverquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit geloofde ik ook altijd
totdat ik in de auto zat en er een lucht voorbij kwam waarop een koe nog jaloers zou zijn en ze begon te lachen
Ik zag vorige week in het Vondelpark zo'n neger bovenop zo'n vrouw haar rug liggen in het zicht van iedereen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sterretje
En bij veel vrouwen een gapend gat, kuthoere
Nee de darmen van meisjes verwerken het als rozenblaadjes die ze strooien in hun paradijs met eenhoorns als ze eenmaal op het "toilet" zitten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of het hoopt zich binnen op, je weet het niet
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag vorige week in het Vondelpark zo'n neger bovenop zo'n vrouw haar rug liggen in het zicht van iedereen.
Hard gelachen.
Plausibelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee de darmen van meisjes verwerken het als rozenblaadjes die ze strooien in hun paradijs met eenhoorns als ze eenmaal op het "toilet" zitten.
Vind ik.
Walgelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit geloofde ik ook altijd
totdat ik in de auto zat en er een lucht voorbij kwam waarop een koe nog jaloers zou zijn en ze begon te lachen
euh, ik heb het probleem dat naarmate de nacht vordert en ik meer drank op heb, mijn "grens" van aantrekkelijkheid steeds lager wordt. Écht heel erg is het gelukkig nog niet geworden. Maar het is vooral dat ik nogal een ochtenhumeur heb en dan echt geen behoefte heb aan enig menselijk contact.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar komt dan dan omdat ze in nuchtere toestand gewoon erg lelijk blijkt te zijn en je er niks meer mee te maken wil hebben?
Heb je weer aandChr tekort?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee de darmen van meisjes verwerken het als rozenblaadjes die ze strooien in hun paradijs met eenhoorns als ze eenmaal op het "toilet" zitten.
Vind ik.
DM's mag ik niet openbarenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw hosselleven eigenlijk?
Nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ambieer je dat nog wel?
In de theoretische toestand dat jij geen relatie met lokje zou hebben
Hielp niet mee dat ik keihard door het park "big black cock" schreeuwdequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige kennen echt geen schaamte inderdaad
voetballenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zijn eigenlijk die rechthoekjes in de TT.
waaromquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Buiten een auto zou ik het ook laten
Jij bent toch niet zoeen die zegt dat sex pas goed is als je elkaar goed kent enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil iemand vertrouwen voordat ik overga tot vuige dingen.
ik hoop dat mij dit nooit gaat overkomenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
euh, ik heb het probleem dat naarmate de nacht vordert en ik meer drank op heb, mijn "grens" van aantrekkelijkheid steeds lager wordt. Écht heel erg is het gelukkig nog niet geworden. Maar het is vooral dat ik nogal een ochtenhumeur heb en dan echt geen behoefte heb aan enig menselijk contact.
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DM's mag ik niet openbaren
Single forevergod
Had je weer aandChr tekort?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hielp niet mee dat ik keihard door het park "big black cock" schreeuwde
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zijn eigenlijk die rechthoekjes in de TT.
niks mis meequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil iemand vertrouwen voordat ik overga tot vuige dingen.
Vooral spekkies vormen op een gegeven moment echt een potentieele groep. Gelukkig nog nooit echt naast een zeekoe wakker gewordenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik hoop dat mij dit nooit gaat overkomen
kkviesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
O
Waarom niet een scheet laten in de auto
Ik ben er zo een die weet dat het seks is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zoeen die zegt dat sex pas goed is als je elkaar goed kent enzozo'n onzin.
De socialere versie van Stijn zijn is dan ook niet spectaculair moeilijk meen ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jij komt op mij altijd over als de socialere versie van Stijn.
Iedereen slaapt al om half 2?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou gvd mn lach in he, kan zo iedereen wakker maken
Hmm misschien is je browser al tijden niet geupdatequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow. Waarom kan ik dat niet zien? :$
ik kreeg een: ga van die kut computer *gebrabbel* naar mijn hoofd na het plaatjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou gvd mn lach in he, kan zo iedereen wakker maken
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De socialere versie van Stijn zijn is dan ook niet spectaculair moeilijk meen ik
gaan die chicks ook direct weg of denken ze na 1 nacht neuken dat je een relatie met ze wilquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vooral spekkies vormen op een gegeven moment echt een potentieele groep. Gelukkig nog nooit echt naast een zeekoe wakker geworden
Ik snap haar wel ja, hou je kop en laat haar slapenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kreeg een: ga van die kut computer *gebrabbel* naar mijn hoofd na het plaatje
maar ze slaapt weer
slaapgodin
Eergisteren nogquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm misschien is je browser al tijden niet geupdate
oh ik ging er vanuit dat je in een of ander studentenhuis woondequote:
Ik zou dan nog harder lachen, door dat soort reacties.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kreeg een: ga van die kut computer *gebrabbel* naar mijn hoofd na het plaatje
maar ze slaapt weer
slaapgodin
Neinquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh ik ging er vanuit dat je in een of ander studentenhuis woonde
oh nee, ik doe nu juist extra zachtjesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan nog harder lachen, door dat soort reacties.
Ik hoef geen 30+'er, bedanktquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het Faxie gaat lukken om Opso écht te hosselen
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het Faxie gaat lukken om Opso écht te hosselen
Heb je weer aandChr tekort?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vooral spekkies vormen op een gegeven moment echt een potentieele groep. Gelukkig nog nooit echt naast een zeekoe wakker geworden
Ja daarom ben jij degene met een vriendin en ik niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh nee, ik doe nu juist extra zachtjes
zo ben ik
Ik zou beide willen meetenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jij komt op mij altijd over als de socialere versie van Stijn.
er is ook gewoon een middenwegquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gaan die chicks ook direct weg of denken ze na 1 nacht neuken dat je een relatie met ze wil
Oeh een dominante vrouw. Daten?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden, Stijn II
chromegodquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Internet Explorer
Alweer een probleem opgelost
iedereen kan een vriendin krijgen, ook jijquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom ben jij degene met een vriendin en ik niet.
Ik kop hem zelf even in.
Mobiel fokken mehquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
chromegod
alles synchroniseren met mobiele browser god
oh ik ging er vanuit dat je in een of ander studentenhuis woondequote:
met mijn ochtendhumeur zijn mijn weinig subtiele hints dat ze moet optyfen wel vrij snel duidelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gaan die chicks ook direct weg of denken ze na 1 nacht neuken dat je een relatie met ze wil
oh ik bedoelde niet eens per se fok maar ook al je geschiedenis en accounts van alle websitesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mobiel fokken meh
Komt ook omdat ik een kuttelefoon heb
Het gaat er ook vooral om dat je een vriendin kan krijgen die je zelf ook ziet zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
iedereen kan een vriendin krijgen, ook jij
er eentje vinden die het langer met je uit gaat houden, daar zit de uitdaging
nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij niet op oudere mannen valt
ook nee.quote:
Hier wil ik wel ja op zeggen, ben je blond?quote:
Deezertje kan daar wel eens moeite mee krijgen jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat iedereen een vriendin kan krijgen eigenlijk.
Iedereen behalve jrquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is wel vrij tof op zich jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik bedoelde niet eens per se fok maar ook al je geschiedenis en accounts van alle websites
Ja. Tevens heb ik ook blauwe ogen en ben ik langquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee.
[..]
ook nee.
[..]
Hier wil ik wel ja op zeggen, ben je blond?
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
stijn ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja. Tevens heb ik ook blauwe ogen en ben ik lang
Trouwen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja. Tevens heb ik ook blauwe ogen en ben ik lang
Deezertje gaat het nog wel lukken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deezertje kan daar wel eens moeite mee krijgen ja
Jawelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee.
[..]
ook nee.
[..]
Hier wil ik wel ja op zeggen, ben je blond?
Aangezien er in Nederland meer mannen dan vrouwen zijn in de meeste categorien, is dat mathematisch juist.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Jij hoeft alleen mijn naam te weten.quote:
Helaasquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Stijn nooit FOK! meets zal willen houden.
Jij hebt een opening, maar ik heb geen zin.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen mijn naam te weten.Dan weet je wat je moet schreeuwen tijdens de seks
Roepen om een pityfuck op een forumpjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezertje gaat het nog wel lukken.
Syndroom daarentegen.
Ik zal aan zijn lippen hangen als Stijn begint aan zijn monoloog hoe we het Nederlandse voetbal gaan redden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas
Zou wel lekker serieus gepraat over voetbal worden dan
Als jij een hamburger was noemde ik je macbeautyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt een opening, maar ik heb geen zin.
damn cold as icequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt een opening, maar ik heb geen zin.
Als jij een vrouw was noemde ik je susan boyle schoonheidquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Nouri het volgende:
[..]
Als jij een hamburger was noemde ik je macbeauty
Iedereen moet solidair zijn met syndroom hè.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roepen om een pityfuck op een forumpje
Misschien sluit hij dan af met een monoloog over dat darten een sport isquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal aan zijn lippen hangen als Stijn begint aan zijn monoloog hoe we het Nederlandse voetbal gaan redden.
Ik geloof dat ik dan wel vrij benquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind 22 juli een prachtige datum
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij een vrouw was noemde ik je susan boyle schoonheid
Deezertje zocht ook alleen een date omdat hij dit weekend niks te doen had maar werd mad omdat hij dacht dat die meid hem misschien zag als voor even en tijdelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen moet solidair zijn met syndroom hè.
Maar andersom hoeft dat nietAlleen premium girls goed genoeg voor hem
Ik zou dan bijna hopen dat GGMM ook naar die meet komt, maar die haat sociaal contact al helemaal volgens mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien sluit hij dan af met een monoloog over dat darten een sport is
Waz jouw probleem danquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uiterlijk is bij mij het probleem niet vind ik
mijn hardeschijf is overledenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die site van zijn korfbalclub is nu beveiligd
Ik mis zijn foto
Een mix van ons zou bazenhosselaar zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uiterlijk is bij mij het probleem niet vind ik
Mani kan er ook wel bij als we naar Leiden gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan bijna hopen dat GGMM ook naar die meet komt, maar die haat sociaal contact al helemaal volgens mij.
Ik heb het topic open staan en ga het nu eventjes lezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deezertje zocht ook alleen een date omdat hij dit weekend niks te doen had maar werd mad omdat hij dacht dat die meid hem misschien zag als voor even en tijdelijk
ik ben wel benieuwd hoe die is ja, met z'n grote mond altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan bijna hopen dat GGMM ook naar die meet komt, maar die haat sociaal contact al helemaal volgens mij.
Te laf om vrouwen aan te spreken, niet kunnen smalltalken, snel de interesse verliezen bij vrouwenquote:
Lichtjes in mijn mond gekotst hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga maar eens. Toedels![]()
Extra kusjes voor Opso![]()
![]()
![]()
![]()
Hou gewoon je mond eensquote:
Man man man faxiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Klinkt niet onherkenbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te laf om vrouwen aan te spreken, niet kunnen smalltalken, snel de interesse verliezen bij vrouwen
Jammerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn hardeschijf is overleden
ik had zo een mooie fotosjoep daar van
Jij bent toch al een bazenhosselaar?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Nouri het volgende:
[..]
Een mix van ons zou bazenhosselaar zijn
Niet zo doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lichtjes in mijn mond gekotst hoor
Adieeuuu
Vrijheid van meningsuiting, we zijn in Nederlandquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond eens
Dat moeten jullie in Turkije ook gewoon
dit boeit echt niemadnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mani komt wel ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mani kan er ook wel bij als we naar Leiden gaan
Als ik beter uiterlijk had helemaalquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Jij bent toch al een bazenhosselaar?
Ik zou dan echt stuk gaan als hij ineens heel verlegen is irlquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe die is ja, met z'n grote mond altijd
Het zou me niks verbazen eigenlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan echt stuk gaan als hij ineens heel verlegen is irl
Oprotten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, we zijn in Nederland
Krijg zikaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:46 schreef Nouri het volgende:
[..]
Oprotten.
Je neemt je eigen waarden en normen maar mee uit je land
over wie gaat jouw signature tekst?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:46 schreef Nouri het volgende:
[..]
Oprotten.
Je neemt je eigen waarden en normen maar mee uit je land
post een pic van je haar dnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:45 schreef Typisch het volgende:
ik ga over een week naar barcelona
en dan wil ik eigenlijk nog naar de kapper want zon en bruin worden enzo
maar mijn haar is nu juist goed
ik heb echt flinke dilemma's
Ik probeerde het vorige week wel in het park, maar als ik dan een leuk meisje zie die aan het lezen is ofzo wil ik niet gaan vragen wat ze leest want ze zit helemaal niet op een dorstige kerel te wachten dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klinkt niet onherkenbaar
Op dat laatste na
DENKquote:
Mja ik begrijp je strugglequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeerde het vorige week wel in het park, maar als ik dan een leuk meisje zie die aan het lezen is ofzo wil ik niet gaan vragen wat ze leest want ze zit helemaal niet op een dorstige kerel te wachten dan.
muah uiterlijk boeit niet zo heel veel als je leuke uitstraling hebtquote:
hoelang is je haar nu dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:45 schreef Typisch het volgende:
ik ga over een week naar barcelona
en dan wil ik eigenlijk nog naar de kapper want zon en bruin worden enzo
maar mijn haar is nu juist goed
ik heb echt flinke dilemma's
Alleen stonedquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je dronken of stoned of beiden
Als je een bak vol met wurmen een leuke uitstraling vindt hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
muah uiterlijk boeit niet zo heel veel als je leuke uitstraling hebt
heb jij wel volgens mij
Met zijn anti-NEC liederen in Amsterdamquote:
ik ben wel redelijk hetzelfde irl als op FOK! toch?quote:
Doe normaalquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:48 schreef Nouri het volgende:
[..]
Als je een bak vol met wurmen een leuke uitstraling vindt hebben
Wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn anti-NEC liederen in Amsterdam![]()
Boeide echt niemand daar
ja zeker vind ik welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn anti-NEC liederen in Amsterdam![]()
Boeide echt niemand daar
[..]
ik ben wel redelijk hetzelfde irl als op FOK! toch?
Gewoon ons er een keertje overheen zettenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja ik begrijp je struggle
Stand strong together
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:48 schreef Nouri het volgende:
[..]
Als je een bak vol met wurmen een leuke uitstraling vindt hebben
Ach wat kan je gebeurenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon ons er een keertje overheen zetten
Lachen heet datquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Weet niet hoe ik mijn "HAHAHAH" irl tot expressie moet brengen.
Sked was eerst een beetje verlegen maar toen hij wat biertjes op had zong hij over zijn Nijmeegse haat in de Kalverstraat.quote:
Skedgodquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sked was eerst een beetje verlegen maar toen hij wat biertjes op had zong hij over zijn Nijmeegse haat in de Kalverstraat.
Gelachen.
Dolle avond.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sked was eerst een beetje verlegen maar toen hij wat biertjes op had zong hij over zijn Nijmeegse haat in de Kalverstraat.
Gelachen.
Opso wanneer gaan wij meeten?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Goede meet was dat jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelachen.
Dat viel me nog heel erg mee bij jouquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind na de tentamens een prima planquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opso wanneer gaan wij meeten?
Dinnerdate
Moet ik nou altijd dronken of stoned zijn fzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom niet combineren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Moet ik nou altijd dronken of stoned zijn fzo![]()
ik ben meer bang dat het gesprek dan heel ongemakkelijk is en je beide weet dat het niks gaat worden maar dan toch moet doorpraten omdat het raar is om zomaar weg te lopenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach wat kan je gebeuren
Hooguit word je publiekelijk vernederd, boeiend
Ze zegt altijd af op het laatste momentquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opso wanneer gaan wij meeten?
Dinnerdate
Inderdaad, stel dat maar even uit tot na trouwdatumquote:
haha nouja...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit gaat mensen hier nu veel zorgen baren.
Oh shut upquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ze zegt altijd af op het laatste moment
Ach boeiend, daarna zie je haar 9/10 keer niet meerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben meer bang dat het gesprek dan heel ongemakkelijk is en je beide weet dat het niks gaat worden maar dan toch moet doorpraten omdat het raar is om zomaar weg te lopen
de meesten waren heteroquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
heeft iemand paxcon al gehosseld bij een meet?
Wij maken een afspraak en vergeten het dan allebeiquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ze zegt altijd af op het laatste moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |