Nee de darmen van meisjes verwerken het als rozenblaadjes die ze strooien in hun paradijs met eenhoorns als ze eenmaal op het "toilet" zitten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of het hoopt zich binnen op, je weet het niet
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag vorige week in het Vondelpark zo'n neger bovenop zo'n vrouw haar rug liggen in het zicht van iedereen.
Hard gelachen.
Plausibelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee de darmen van meisjes verwerken het als rozenblaadjes die ze strooien in hun paradijs met eenhoorns als ze eenmaal op het "toilet" zitten.
Vind ik.
Walgelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit geloofde ik ook altijd
totdat ik in de auto zat en er een lucht voorbij kwam waarop een koe nog jaloers zou zijn en ze begon te lachen
euh, ik heb het probleem dat naarmate de nacht vordert en ik meer drank op heb, mijn "grens" van aantrekkelijkheid steeds lager wordt. Écht heel erg is het gelukkig nog niet geworden. Maar het is vooral dat ik nogal een ochtenhumeur heb en dan echt geen behoefte heb aan enig menselijk contact.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar komt dan dan omdat ze in nuchtere toestand gewoon erg lelijk blijkt te zijn en je er niks meer mee te maken wil hebben?
Heb je weer aandChr tekort?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee de darmen van meisjes verwerken het als rozenblaadjes die ze strooien in hun paradijs met eenhoorns als ze eenmaal op het "toilet" zitten.
Vind ik.
DM's mag ik niet openbarenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw hosselleven eigenlijk?
Nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ambieer je dat nog wel?
In de theoretische toestand dat jij geen relatie met lokje zou hebben
Hielp niet mee dat ik keihard door het park "big black cock" schreeuwdequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige kennen echt geen schaamte inderdaad
voetballenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zijn eigenlijk die rechthoekjes in de TT.
waaromquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Buiten een auto zou ik het ook laten
Jij bent toch niet zoeen die zegt dat sex pas goed is als je elkaar goed kent enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil iemand vertrouwen voordat ik overga tot vuige dingen.
ik hoop dat mij dit nooit gaat overkomenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
euh, ik heb het probleem dat naarmate de nacht vordert en ik meer drank op heb, mijn "grens" van aantrekkelijkheid steeds lager wordt. Écht heel erg is het gelukkig nog niet geworden. Maar het is vooral dat ik nogal een ochtenhumeur heb en dan echt geen behoefte heb aan enig menselijk contact.
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DM's mag ik niet openbaren
Single forevergod
Had je weer aandChr tekort?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hielp niet mee dat ik keihard door het park "big black cock" schreeuwde
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zijn eigenlijk die rechthoekjes in de TT.
niks mis meequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil iemand vertrouwen voordat ik overga tot vuige dingen.
Vooral spekkies vormen op een gegeven moment echt een potentieele groep. Gelukkig nog nooit echt naast een zeekoe wakker gewordenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik hoop dat mij dit nooit gaat overkomen
kkviesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
O
Waarom niet een scheet laten in de auto
Ik ben er zo een die weet dat het seks is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zoeen die zegt dat sex pas goed is als je elkaar goed kent enzozo'n onzin.
De socialere versie van Stijn zijn is dan ook niet spectaculair moeilijk meen ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jij komt op mij altijd over als de socialere versie van Stijn.
Iedereen slaapt al om half 2?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou gvd mn lach in he, kan zo iedereen wakker maken
Hmm misschien is je browser al tijden niet geupdatequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow. Waarom kan ik dat niet zien? :$
ik kreeg een: ga van die kut computer *gebrabbel* naar mijn hoofd na het plaatjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou gvd mn lach in he, kan zo iedereen wakker maken
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De socialere versie van Stijn zijn is dan ook niet spectaculair moeilijk meen ik
gaan die chicks ook direct weg of denken ze na 1 nacht neuken dat je een relatie met ze wilquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vooral spekkies vormen op een gegeven moment echt een potentieele groep. Gelukkig nog nooit echt naast een zeekoe wakker geworden
Ik snap haar wel ja, hou je kop en laat haar slapenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kreeg een: ga van die kut computer *gebrabbel* naar mijn hoofd na het plaatje
maar ze slaapt weer
slaapgodin
Eergisteren nogquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm misschien is je browser al tijden niet geupdate
oh ik ging er vanuit dat je in een of ander studentenhuis woondequote:
Ik zou dan nog harder lachen, door dat soort reacties.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kreeg een: ga van die kut computer *gebrabbel* naar mijn hoofd na het plaatje
maar ze slaapt weer
slaapgodin
Neinquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh ik ging er vanuit dat je in een of ander studentenhuis woonde
oh nee, ik doe nu juist extra zachtjesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan nog harder lachen, door dat soort reacties.
Ik hoef geen 30+'er, bedanktquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het Faxie gaat lukken om Opso écht te hosselen
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het Faxie gaat lukken om Opso écht te hosselen
Heb je weer aandChr tekort?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vooral spekkies vormen op een gegeven moment echt een potentieele groep. Gelukkig nog nooit echt naast een zeekoe wakker geworden
Ja daarom ben jij degene met een vriendin en ik niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh nee, ik doe nu juist extra zachtjes
zo ben ik
Ik zou beide willen meetenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jij komt op mij altijd over als de socialere versie van Stijn.
er is ook gewoon een middenwegquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gaan die chicks ook direct weg of denken ze na 1 nacht neuken dat je een relatie met ze wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |