Jij denkt dat ik in de ochtend maar enige vorm van activiteit kan ondernemenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]maak dan nog even een ontbijtje voor die meid
Sterretjequote:
Haha dat je dan met je brakke kop een eitje probeert te bakken ofzo. Kun je beter een beetje awkward doen alsof je nog slaapt en wachten tot ze weg gaatquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]maak dan nog even een ontbijtje voor die meid
Gelukkig poepen vrouwen niet, dus hoef ik me geen zorgen te maken over poep aan mijn piem0lquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
alvast 1 tip: 9/10 willen geen anaal, dus kan even duren voordat je een vergelijking kan maken
klopt, dat scheeltquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig poepen vrouwen niet, dus hoef ik me geen zorgen te maken over poep aan mijn piem0l
Of het hoopt zich binnen op, je weet het nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig poepen vrouwen niet, dus hoef ik me geen zorgen te maken over poep aan mijn piem0l
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in de ochtend maar enige vorm van activiteit kan ondernemen
Dan ben ik chagrijnig en wil ik mensen doodmaken.
ik ken dit gevoelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in de ochtend maar enige vorm van activiteit kan ondernemen
Dan ben ik chagrijnig en wil ik mensen doodmaken.
dit geloofde ik ook altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sterretje
En bij veel vrouwen een gapend gat, kuthoere
Maar komt dat dan omdat ze in nuchtere toestand gewoon erg lelijk blijkt te zijn en je er niks meer mee te maken wil hebben?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Haha dat je dan met je brakke kop een eitje probeert te bakken ofzo. Kun je beter een beetje awkward doen alsof je nog slaapt en wachten tot ze weg gaat
Godverquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit geloofde ik ook altijd
totdat ik in de auto zat en er een lucht voorbij kwam waarop een koe nog jaloers zou zijn en ze begon te lachen
Ik zag vorige week in het Vondelpark zo'n neger bovenop zo'n vrouw haar rug liggen in het zicht van iedereen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sterretje
En bij veel vrouwen een gapend gat, kuthoere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |