Haha, jezus JRquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anus zit toch helemaal achterin die bil en de kut zit bijna op de onderkant buik?
heb je haar nummer voor me?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
die is nog wel eens bij mij thuis gewest
Ik word misselijk als ik veel van die standjes ziequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb ff vluchtig gekeken maar volgens mij kun je alles van deze site als man-man ook wel doen
http://www.allesoverseks.(...)-bestaan-er-allemaal
Hahaha jij neukt fokstersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Keer op een meet gezien. Gevalletje goede hoek bij foto'squote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon dekens erover als je straks een lekkere chick hebt gefixtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word misselijk als ik veel van die standjes zie
Nou nou.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zij is knap jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:20 schreef Faxie het volgende:
Die Djedje was toch wel een lekker ding? Of zit ik nu mensen door de war te halen?
Het gaat om het innerlijk. Zoals opso heeft een mooi innerlijk. De rest is kut.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:20 schreef Faxie het volgende:
Die Djedje was toch wel een lekker ding? Of zit ik nu mensen door de war te halen?
Licht uit en in het donker, en daarna nooit meer over praten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon dekens erover als je straks een lekkere chick hebt gefixt
Het verkeerde gat gaat hij niet zomaar in.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders steek je hem toch zo in het verkeerde gat
Ze gaan bij allebei de gaten er toch niet zomaar in?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het verkeerde gat gaat hij niet zomaar in.
Want? Jij stopt al je dates in een kelder waar ze nooit meer uit komen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat ik een van de weinige fokkers ben waarvan dat nooit bekend gaat worden
Bij de ene toch wel een heel stuk makkelijker hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan bij allebei de gaten er toch niet zomaar in?
Kon je er niks vanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat ik een van de weinige fokkers ben waarvan dat nooit bekend gaat worden
Moet jij eens opletten als je te dicht in de buurt van Pax komtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nou, sommige vrouwenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Want? Jij stopt al je dates in een kelder waar ze nooit meer uit komen?
jaquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zal het eens onderzoeken als ik ooit een meisje weet te regelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij de ene toch wel een heel stuk makkelijker hoor.
Ik ben al een paar keer vrij dicht bij Pax geweestquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten als je te dicht in de buurt van Pax komt
Niet aangerand?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer vrij dicht bij Pax geweest
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Licht uit en in het donker, en daarna nooit meer over praten.
ONS lijkt me de ergste aids. Dat je daar wakker word en dan ongemakkelijk weg moet daar of zij. Nee dat ga ik nooit doen
alvast 1 tip: 9/10 willen geen anaal, dus kan even duren voordat je een vergelijking kan makenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zal het eens onderzoeken als ik ooit een meisje weet te regelen
Allebei rondjes tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Er is alsnog wel een groot verschil tussen beide
En je leeft nog?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer vrij dicht bij Pax geweest
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten als je te dicht in de buurt van Pax komt
Jij denkt dat ik in de ochtend maar enige vorm van activiteit kan ondernemenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]maak dan nog even een ontbijtje voor die meid
Sterretjequote:
Haha dat je dan met je brakke kop een eitje probeert te bakken ofzo. Kun je beter een beetje awkward doen alsof je nog slaapt en wachten tot ze weg gaatquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]maak dan nog even een ontbijtje voor die meid
Gelukkig poepen vrouwen niet, dus hoef ik me geen zorgen te maken over poep aan mijn piem0lquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
alvast 1 tip: 9/10 willen geen anaal, dus kan even duren voordat je een vergelijking kan maken
klopt, dat scheeltquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig poepen vrouwen niet, dus hoef ik me geen zorgen te maken over poep aan mijn piem0l
Of het hoopt zich binnen op, je weet het nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig poepen vrouwen niet, dus hoef ik me geen zorgen te maken over poep aan mijn piem0l
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in de ochtend maar enige vorm van activiteit kan ondernemen
Dan ben ik chagrijnig en wil ik mensen doodmaken.
ik ken dit gevoelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in de ochtend maar enige vorm van activiteit kan ondernemen
Dan ben ik chagrijnig en wil ik mensen doodmaken.
dit geloofde ik ook altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sterretje
En bij veel vrouwen een gapend gat, kuthoere
Maar komt dat dan omdat ze in nuchtere toestand gewoon erg lelijk blijkt te zijn en je er niks meer mee te maken wil hebben?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Haha dat je dan met je brakke kop een eitje probeert te bakken ofzo. Kun je beter een beetje awkward doen alsof je nog slaapt en wachten tot ze weg gaat
Godverquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit geloofde ik ook altijd
totdat ik in de auto zat en er een lucht voorbij kwam waarop een koe nog jaloers zou zijn en ze begon te lachen
Ik zag vorige week in het Vondelpark zo'n neger bovenop zo'n vrouw haar rug liggen in het zicht van iedereen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sterretje
En bij veel vrouwen een gapend gat, kuthoere
Nee de darmen van meisjes verwerken het als rozenblaadjes die ze strooien in hun paradijs met eenhoorns als ze eenmaal op het "toilet" zitten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of het hoopt zich binnen op, je weet het niet
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag vorige week in het Vondelpark zo'n neger bovenop zo'n vrouw haar rug liggen in het zicht van iedereen.
Hard gelachen.
Plausibelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee de darmen van meisjes verwerken het als rozenblaadjes die ze strooien in hun paradijs met eenhoorns als ze eenmaal op het "toilet" zitten.
Vind ik.
Walgelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit geloofde ik ook altijd
totdat ik in de auto zat en er een lucht voorbij kwam waarop een koe nog jaloers zou zijn en ze begon te lachen
euh, ik heb het probleem dat naarmate de nacht vordert en ik meer drank op heb, mijn "grens" van aantrekkelijkheid steeds lager wordt. Écht heel erg is het gelukkig nog niet geworden. Maar het is vooral dat ik nogal een ochtenhumeur heb en dan echt geen behoefte heb aan enig menselijk contact.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar komt dan dan omdat ze in nuchtere toestand gewoon erg lelijk blijkt te zijn en je er niks meer mee te maken wil hebben?
Heb je weer aandChr tekort?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee de darmen van meisjes verwerken het als rozenblaadjes die ze strooien in hun paradijs met eenhoorns als ze eenmaal op het "toilet" zitten.
Vind ik.
DM's mag ik niet openbarenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw hosselleven eigenlijk?
Nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ambieer je dat nog wel?
In de theoretische toestand dat jij geen relatie met lokje zou hebben
Hielp niet mee dat ik keihard door het park "big black cock" schreeuwdequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige kennen echt geen schaamte inderdaad
voetballenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zijn eigenlijk die rechthoekjes in de TT.
waaromquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Buiten een auto zou ik het ook laten
Jij bent toch niet zoeen die zegt dat sex pas goed is als je elkaar goed kent enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil iemand vertrouwen voordat ik overga tot vuige dingen.
ik hoop dat mij dit nooit gaat overkomenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
euh, ik heb het probleem dat naarmate de nacht vordert en ik meer drank op heb, mijn "grens" van aantrekkelijkheid steeds lager wordt. Écht heel erg is het gelukkig nog niet geworden. Maar het is vooral dat ik nogal een ochtenhumeur heb en dan echt geen behoefte heb aan enig menselijk contact.
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DM's mag ik niet openbaren
Single forevergod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |