Hmm misschien is je browser al tijden niet geupdatequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow. Waarom kan ik dat niet zien? :$
ik kreeg een: ga van die kut computer *gebrabbel* naar mijn hoofd na het plaatjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou gvd mn lach in he, kan zo iedereen wakker maken
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De socialere versie van Stijn zijn is dan ook niet spectaculair moeilijk meen ik
gaan die chicks ook direct weg of denken ze na 1 nacht neuken dat je een relatie met ze wilquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vooral spekkies vormen op een gegeven moment echt een potentieele groep. Gelukkig nog nooit echt naast een zeekoe wakker geworden
Ik snap haar wel ja, hou je kop en laat haar slapenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kreeg een: ga van die kut computer *gebrabbel* naar mijn hoofd na het plaatje
maar ze slaapt weer
slaapgodin
Eergisteren nogquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm misschien is je browser al tijden niet geupdate
oh ik ging er vanuit dat je in een of ander studentenhuis woondequote:
Ik zou dan nog harder lachen, door dat soort reacties.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kreeg een: ga van die kut computer *gebrabbel* naar mijn hoofd na het plaatje
maar ze slaapt weer
slaapgodin
Neinquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh ik ging er vanuit dat je in een of ander studentenhuis woonde
oh nee, ik doe nu juist extra zachtjesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan nog harder lachen, door dat soort reacties.
Ik hoef geen 30+'er, bedanktquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het Faxie gaat lukken om Opso écht te hosselen
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het Faxie gaat lukken om Opso écht te hosselen
Heb je weer aandChr tekort?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vooral spekkies vormen op een gegeven moment echt een potentieele groep. Gelukkig nog nooit echt naast een zeekoe wakker geworden
Ja daarom ben jij degene met een vriendin en ik niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh nee, ik doe nu juist extra zachtjes
zo ben ik
Ik zou beide willen meetenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jij komt op mij altijd over als de socialere versie van Stijn.
er is ook gewoon een middenwegquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gaan die chicks ook direct weg of denken ze na 1 nacht neuken dat je een relatie met ze wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |