Ik geloof dat ik dan wel vrij benquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind 22 juli een prachtige datum
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij een vrouw was noemde ik je susan boyle schoonheid
Deezertje zocht ook alleen een date omdat hij dit weekend niks te doen had maar werd mad omdat hij dacht dat die meid hem misschien zag als voor even en tijdelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen moet solidair zijn met syndroom hè.
Maar andersom hoeft dat nietAlleen premium girls goed genoeg voor hem
Ik zou dan bijna hopen dat GGMM ook naar die meet komt, maar die haat sociaal contact al helemaal volgens mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien sluit hij dan af met een monoloog over dat darten een sport is
Waz jouw probleem danquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uiterlijk is bij mij het probleem niet vind ik
mijn hardeschijf is overledenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die site van zijn korfbalclub is nu beveiligd
Ik mis zijn foto
Een mix van ons zou bazenhosselaar zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uiterlijk is bij mij het probleem niet vind ik
Mani kan er ook wel bij als we naar Leiden gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan bijna hopen dat GGMM ook naar die meet komt, maar die haat sociaal contact al helemaal volgens mij.
Ik heb het topic open staan en ga het nu eventjes lezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deezertje zocht ook alleen een date omdat hij dit weekend niks te doen had maar werd mad omdat hij dacht dat die meid hem misschien zag als voor even en tijdelijk
ik ben wel benieuwd hoe die is ja, met z'n grote mond altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan bijna hopen dat GGMM ook naar die meet komt, maar die haat sociaal contact al helemaal volgens mij.
Te laf om vrouwen aan te spreken, niet kunnen smalltalken, snel de interesse verliezen bij vrouwenquote:
Lichtjes in mijn mond gekotst hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga maar eens. Toedels![]()
Extra kusjes voor Opso![]()
![]()
![]()
![]()
Hou gewoon je mond eensquote:
Man man man faxiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Klinkt niet onherkenbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te laf om vrouwen aan te spreken, niet kunnen smalltalken, snel de interesse verliezen bij vrouwen
Jammerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn hardeschijf is overleden
ik had zo een mooie fotosjoep daar van
Jij bent toch al een bazenhosselaar?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Nouri het volgende:
[..]
Een mix van ons zou bazenhosselaar zijn
Niet zo doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lichtjes in mijn mond gekotst hoor
Adieeuuu
Vrijheid van meningsuiting, we zijn in Nederlandquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond eens
Dat moeten jullie in Turkije ook gewoon
dit boeit echt niemadnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |