SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ja stomme n en m zitten naast elkaar op het toetsenbordquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Fogel, kan je er umami van maken in de TT?
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
Lou Reed - Perfect Day![]()
Alhoewel Lucky daar geloof ik vandaag anders over dacht
Ts, unami...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja stomme n en m zitten naast elkaar op het toetsenbord
Fogel kan dat vast wel
Overweldigend vloeibare smakenquote:
Trustequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Zaterdag, mooie dag om te gaan pitten!
Adios!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Zaterdag, mooie dag om te gaan pitten!
Adios!
Doet zequote:
Dank heer Fogel voor de M in de TTquote:
Maar het zonnetje schijnt wel lekker.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:01 schreef Karzai het volgende:
wel droog dus niet zo erg, ga je nog wat leuks doen vandaag Melting?
Ook lekker.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:15 schreef Karzai het volgende:
weinig spannends moet eigenlijk wat kleding kopen en kan wel een paar nieuwe schoenen gebruiken. Misschien even een terrasje pakken als het zonnetje nog door komt
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:18 schreef Karzai het volgende:
als het zonnetje weg blijft geen terrasje ik ga zo even naar c en A ik heb nog een vvv bon. Zal ook moeders eens bellen die is vorige week aangereden door een scooter arm uit de kom
Nee. Helaas niet.quote:
Moet ik zo ook nog doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zo eef boodschappen doen, wat later dan normaal eilk
En vanmiddag bij je moeder eten?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:44 schreef Karzai het volgende:
ik hoef eigenlijk niks te halen ik heb brood avondeten
Zeker wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:47 schreef Karzai het volgende:
misschien of morgen even samen naar de film, gaat waarschijnlijk regenen dus een perfecte dag daarvoor
Die zegt me niets.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:51 schreef Karzai het volgende:
eentje die we samen wel leuk vinden denk ik, men and chicken
Ah.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deense film van de regisseur van de butchers en adams apples, komische films
Goedemorgenquote:
doorgaans doe ik ze meteen om 800quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet ik zo ook nog doen.
9 uur is een mooie tijd.
quote:
Goede morgen dame en heerquote:
Als weeronline het zegt dan is het waarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:27 schreef MadMaster het volgende:
Die 24 graden vandaag, ik geloof er niet in...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:27 schreef MadMaster het volgende:
Die 24 graden vandaag, ik geloof er niet in...
Als het maar droog blijft, vandaag BBQ bij/na het honkbal...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als weeronline het zegt dan is het waar
Maar accuweather komt niet verder dan 21 graden
Oh, dan gaat het zeer lokaal regenenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het maar droog blijft, vandaag BBQ bij/na het honkbal...
Naar verwachting komen er 150 personen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dan gaat het zeer lokaal regenen
Nee hoor, het blijft droog
Waarom zou je aan A'dam denken? Dat doe ik nooitquote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oké, wat moet er mee vandaag, denk na en niet aan A'dam proberen te denken. Pfoeh, moeilijk. Als 1e telefoon en reservesleutel klaarleggen.
Die mensen hebben het steenkoud joh.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom zou je aan A'dam denken? Dat doe ik nooit
Muziek meenemen
IJsschotsen drijven door de grachten...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die mensen hebben het steenkoud joh.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
IJsschotsen drijven door de grachten...
Ik kan al gewoon over het IJ naar A'dam-Noord lopenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal bij de BBQ ook een koek en zopie tent plaatsen...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan al gewoon over het IJ naar A'dam-Noord lopen
Ze hebben het hek van een of ander Belgisch klooster weer open laten staan?quote:
Maar dan niet met een wolkendekenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze dit Open Lucht Museum eens gaan overdekken...
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel meer dan één...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk om onderkoeling hoor. Er drijft een lijk door de grachten van Ven A'dam.
Moeilijke conversatie...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In ieder geval hoeveel graden het hier inmiddels is.
lijkt wel of je een beetje zenuwachtig bentquote:
Wereldreis naar de grote stad?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:03 schreef just me het volgende:
[..]
lijkt wel of je een beetje zenuwachtig bent
Neuh, meer last van een overlopend hoofd.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:03 schreef just me het volgende:
[..]
lijkt wel of je een beetje zenuwachtig bent
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, meer last van een overlopend hoofd.
ik heb al pilletjes en oorspray gekocht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:55 schreef ToT het volgende:
[..]Die allergie hadden de meesten in het begin.
Net als tegen mijn gothic shows!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb al pilletjes en oorspray gekocht.
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:58 schreef Karzai het volgende:
zo even kijken wat louis en z'n mannen doen
Wie is de rest?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Goedenavond heer Vout en de rest.
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kraak en Smaak, als je niet beter wist, zou je denken dat Vout is gestart.
Ze zijn zeker geld aan het uitdelen door het hele land en wij zijn de enige 2 die van niets wisten.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn zeker geld aan het uitdelen door het hele land en wij zijn de enige 2 die van niets wisten.
Nàh, ik vermoed dat er ineens vanuit het niets 67 man online komen op het laatste moment.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Zou het? Dat ze ons niets vertellen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nàh, ik vermoed dat er ineens vanuit het niets 67 man online komen op het laatste moment.
Jij niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Driekwart van Nederland zit in de tuin dode diertjes te knagen. Er hang gewoon mist van alle brandende kolen.
quote:
Nee, ik ben trouwe Vout volgeling en die moeten een eed afleggen, want op dagen dat Vout draait mag er geen vlees geroosterd mag worden. Rauw eten mag wel, maar alleen bij heldere hemel.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ben trouwe Vout volgeling en die moeten een eed afleggen, want op dagen dat Vout draait mag er geen vlees geroosterd mag worden. Rauw eten mag wel, maar alleen bij heldere hemel.En noten, die mogen ook.
Potverquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ben trouwe Vout volgeling en die moeten een eed afleggen, want op dagen dat Vout draait mag er geen vlees geroosterd mag worden. Rauw eten mag wel, maar alleen bij heldere hemel.En noten, die mogen ook.
Hoi Muis.quote:
Dan zou ik maar eens als de sodemieter de regels gaan lezen. Het niet nakomen daarvan is niet best voor je gemoedstoestand.quote:
Hé Voutquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi Muis.
Weet jij wat Lucky gedronken heeft?
Dronken van geluk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi Muis.
Weet jij wat Lucky gedronken heeft?
Ik rooster niet op dagen dat ik moet draaien.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens als de sodemieter de regels gaan lezen. Het niet nakomen daarvan is niet best voor je gemoedstoestand.Staan enórme straffen op. 1 kipfilet roosteren kost je al een grote teen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé Vout
Ik denk dat ie stiekem aan de schrobbelèr heeft gezeten
Daarom gooi ik nog even een steak op de BBQ...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |