Kijk even in het bed van je moederquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
Over blauwen gesproken, waar is frankgod?
Jeetje, hilarisch hoor kano.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk even in het bed van je moeder
HAHAHA
Al tijden niet meerquote:
zelden zo gelachenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHAHA
ik zoek je op bij de kanoverenigingquote:
Niet verkeerd.quote:
HAHAHAquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHAHA
Dit kan ik niet bevestigen noch ontkennen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe maar, heb er al lang geen meer gehad volgens mij.
Wat jat je m'n linequote:
flikker opquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHAHA
Gaan we al trouwen danquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:36 schreef Crip het volgende:
morgen opmaken voor bruiloft, omg so spannund.
Zelfs jouw negergrapje was nog hilarischerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
Wel he?quote:
Ja, en die was al geforceerdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zelfs jouw negergrapje was nog hilarischer
GoT stijl.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef Willoow het volgende:
Zullen we kano ergens aan vastbinden en in de fik zetten?
ja, aan braddiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef Willoow het volgende:
Ik maak binnenkort een selfie op dezelfde plek als jij.quote:
Samen met de fokstokquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef Willoow het volgende:
Ik kan ze gewoon lezen hè. Maar dan zou ik er in de afgelopen zeven dagen nog een gekregen moeten hebben en vgm heb ik me wel redelijk gedragen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit kan ik niet bevestigen noch ontkennen.
Doe eens niet zo stoer :Squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
HAHAHA
Nee, alleen opmaken. ;oquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet verkeerd.
Al plannen voor dit weekend?
Hij zegt geen Hoi.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef Willoow het volgende:
Hij is gewoon zo goed. Gebruikte hem gisteren in NWS in vliegtuigramptopic, dacht iemand nog dat ik serieus wasquote:
Hij zanikte over dat hij notes kreegquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klokov is toch ene die steeds zit te janken in FB
Nee.quote:
Ja.quote:
wie komt hier nou stoer doen in onze scquote:
Is mijn linequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is gewoon zo goed. Gebruikte hem gisteren in NWS in vliegtuigramptopic, dacht iemand nog dat ik serieus was
hij begonquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
doe eens niet zo stoer tegen kano fuck jullie
Desalnietemin geldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan ze gewoon lezen hè. Maar dan zou ik er in de afgelopen zeven dagen nog een gekregen moeten hebben en vgm heb ik me wel redelijk gedragen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Desalnietemin geldt hetzelfde.
Je bent wel een lieverd dus ik ga er van uit dat alles goed zit.
Ja ik las het, hoe the fuck eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef PeZu het volgende:
we leven op dit moment in een wereld waarin fruit ninja een live action familie komdie film wordt
Mooi hoor, klagen over notes die je krijgt terwijl je loopt te klagen over notes die je hebt gekregen toen je liep te klagen over notes enzovoortsquote:
Da's om de hoek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik maak binnenkort een selfie op dezelfde plek als jij.
JA BIJ DE ZAANSE SCHANS.
Verder gaan met hopen dat ik van m'n blessure af ben en het huis een beetje opruimen.quote:
wellesquote:
Trouwen?quote:
was volgens mij ook gwn een grote trollactie van hemquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi hoor, klagen over notes die je krijgt terwijl je loopt te klagen over notes die je hebt gekregen toen je liep te klagen over notes enzovoorts
kinderliefde, tienerliefdje, struggles, toch bij elkaar, eind goed al goedquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik las het, hoe the fuck eigenlijk?Wat is het verhaal eigenlijk lol
Je moeder?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
wie komt hier nou stoer doen in onze sc
Angry Birds word ook een film van gemaaktquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
Wat is de link waar je kunt zien hoeveel notes je hebt
Infiltratie in mijn dorp.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Da's om de hoek.
Ik zat vorige week met mooi weer nog trouwens bij de Bataaf, dat zit daar ook heerlijk
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
En niemand geeft wat om die notesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi hoor, klagen over notes die je krijgt terwijl je loopt te klagen over notes die je hebt gekregen toen je liep te klagen over notes enzovoorts
fok.notes.nl/chloroformquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
Usernotes van Chloroformquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
Bij abonnementen aanklikken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
Noteceptionquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
was volgens mij ook gwn een grote trollactie van hem
Wat heb je? Ik kom voor je schoonmakenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verder gaan met hopen dat ik van m'n blessure af ben en het huis een beetje opruimen.
Ja hoezoquote:
Laatste keer dat ik keek zat ik op 28 nu op 47quote:
Ik haal Bart erbijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Infiltratie in mijn dorp.
ik stuur Stevenmac op je af.
netjesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek zat ik op 28 nu op 47
omg wow ik zit op 46quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek zat ik op 28 nu op 47
deze planeet moet nu stuk. hoe kan ditquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als je die van je kloons er bij op telt?quote:
Lijkt net zo hèquote:
Er is een fout opgetredenquote:
ga je moeder voor de gek houden hommeltjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou, pep? wil het ook wel een keer doen namelijk
Omg zeg iets stouts tegen mequote:
Ik wil het eigenlijk ook wel wetenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga je moeder voor de gek houden hommeltje
Paar 100?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En als je die van je kloons er bij op telt?
godverdomme wat ga je mij verslaanquote:
gewoon, lekker wakker in kleine hoeveelheden en kneiterstrak bij grotere hoeveelhedenquote:
Scheld iemand uitquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is snelste manier om note te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |