was volgens mij ook gwn een grote trollactie van hemquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi hoor, klagen over notes die je krijgt terwijl je loopt te klagen over notes die je hebt gekregen toen je liep te klagen over notes enzovoorts
kinderliefde, tienerliefdje, struggles, toch bij elkaar, eind goed al goedquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik las het, hoe the fuck eigenlijk?Wat is het verhaal eigenlijk lol
Je moeder?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
wie komt hier nou stoer doen in onze sc
Angry Birds word ook een film van gemaaktquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
Wat is de link waar je kunt zien hoeveel notes je hebt
Infiltratie in mijn dorp.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Da's om de hoek.
Ik zat vorige week met mooi weer nog trouwens bij de Bataaf, dat zit daar ook heerlijk
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
En niemand geeft wat om die notesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi hoor, klagen over notes die je krijgt terwijl je loopt te klagen over notes die je hebt gekregen toen je liep te klagen over notes enzovoorts
fok.notes.nl/chloroformquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
Usernotes van Chloroformquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
Bij abonnementen aanklikken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef Chloroform het volgende:
Noteceptionquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
was volgens mij ook gwn een grote trollactie van hem
Wat heb je? Ik kom voor je schoonmakenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verder gaan met hopen dat ik van m'n blessure af ben en het huis een beetje opruimen.
Ja hoezoquote:
Laatste keer dat ik keek zat ik op 28 nu op 47quote:
Ik haal Bart erbijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Infiltratie in mijn dorp.
ik stuur Stevenmac op je af.
netjesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek zat ik op 28 nu op 47
omg wow ik zit op 46quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek zat ik op 28 nu op 47
deze planeet moet nu stuk. hoe kan ditquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als je die van je kloons er bij op telt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |