Hij zegt geen Hoi.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef Willoow het volgende:
Zullen we kano ergens aan vastbinden en in de fik zetten?
Hij is gewoon zo goed. Gebruikte hem gisteren in NWS in vliegtuigramptopic, dacht iemand nog dat ik serieus wasquote:
Hij zanikte over dat hij notes kreegquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klokov is toch ene die steeds zit te janken in FB
Nee.quote:
Ja.quote:
wie komt hier nou stoer doen in onze scquote:
Is mijn linequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is gewoon zo goed. Gebruikte hem gisteren in NWS in vliegtuigramptopic, dacht iemand nog dat ik serieus was
hij begonquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
doe eens niet zo stoer tegen kano fuck jullie
Desalnietemin geldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan ze gewoon lezen hè. Maar dan zou ik er in de afgelopen zeven dagen nog een gekregen moeten hebben en vgm heb ik me wel redelijk gedragen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Desalnietemin geldt hetzelfde.
Je bent wel een lieverd dus ik ga er van uit dat alles goed zit.
Ja ik las het, hoe the fuck eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef PeZu het volgende:
we leven op dit moment in een wereld waarin fruit ninja een live action familie komdie film wordt
Mooi hoor, klagen over notes die je krijgt terwijl je loopt te klagen over notes die je hebt gekregen toen je liep te klagen over notes enzovoortsquote:
Da's om de hoek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik maak binnenkort een selfie op dezelfde plek als jij.
JA BIJ DE ZAANSE SCHANS.
Verder gaan met hopen dat ik van m'n blessure af ben en het huis een beetje opruimen.quote:
wellesquote:
Trouwen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |