SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.comAltijd onderweg naar het avontuur
Riciquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:26 schreef MrSweets het volgende:
wow waar gaat die motor in komen ?
Ze hebben er maar 1tje
RIC natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:26 schreef MrSweets het volgende:
wow waar gaat die motor in komen ?
Ze hebben er maar 1tje
Te vroeg, want dan krijg je verhalen dat Max voorgetrokken wordt en dat moet je ook niet willen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:40 schreef MrSweets het volgende:
Leuk voor hem, slaat die nog n grotere flater als Max voor hem staat.
Hij kan hem beter aan Max geven, dan kan die het daar op gooien
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
zometeen allemaal naar npo1 jongens
was dat niet een sarcastische garp?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Lol, hij heeft het Wilhelmus niet geleerd als Belg![]()
beetje maar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
het is wel een beetje een flauw interview
Ja volgens mij ookquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was dat niet een sarcastische garp?lijkt me dat hij 't prima kent
Blijft gewoon human interest he. Geen sportjournalistiek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef MrSweets het volgende:
vraag dan ff of die denk dat hammilton daar fout zat, hoe hij die situatie had aangepakt etc
Zal ie geen antwoord op geven.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef MrSweets het volgende:
vraag dan ff of die denk dat hammilton daar fout zat, hoe hij die situatie had aangepakt etc
Ja precies, zit gewoon water inquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef MrSweets het volgende:
Altijd wel grappig dat die redbull sporters met zon redbull beker lopen, no way dat daar die gore zooi in zit
Heb je sinds zijn F1 tijd Max ooit zonder RB prullia gezien?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef franklop het volgende:
Reclame code commissie zal niet heel blij zijn haha
niet een uur lang achter elkaar op publieke zenderquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je sinds zijn F1 tijd Max ooit zonder RB prullia gezien?
Ik denk dat er een heleboel oogjes worden dichtgeknepen om Max daar te krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:41 schreef franklop het volgende:
[..]
niet een uur lang achter elkaar op publieke zender
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Alle wereldkampioenen zijn zo normaal gebleven....
Anders heb je n boete van 50k ofzo. is voor de marshals zodat ze hem weg kunnen zettenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarom moet dat stuurtje er weer zo snel op wat ie zei?
zodat ie bestuurbaar is voor marshals enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarom moet dat stuurtje er weer zo snel op wat ie zei?
Dacht dat Lewis ook ooit wereldkampioen was geworden..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Alle wereldkampioenen zijn zo normaal gebleven....
waarom denk je dat ik dit post??quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat Lewis ook ooit wereldkampioen was geworden..
Jammer ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een heleboel oogjes worden dichtgeknepen om Max daar te krijgen.
Vind ik juist een prima ambassadeur voor de sport. Brengt F1 met zijn levensstijl op plekken waar het met saaie huisvaders als Vettel of Rosberg niet zal komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat Lewis ook ooit wereldkampioen was geworden..
Logisch, publiek van Pauw is geen F1 publiek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef franklop het volgende:
Wel heel back to basic hoor, maar wel begrijpelijk gezien de kennis van Pauw en zijn normale publiek
Ik vind dat men negatief is over de verkeerde punten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Logisch, publiek van Pauw is geen F1 publiek.
Ik heb maar een klein stukje gezien maar Max deed het prima.
Hebben die ooit dat paardenracen gedaan tegen elkaar en hoe liep dat af?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind dat men negatief is over de verkeerde punten.
Laten we eerlijk zijn: Humberto Tan gaat nog minder de feiten en diepte in, en blijft op de oppervlakkige emoties spelen ("waar was jij"). Jack van Gelder en Frank Evenblij stelden - zoals door anderen opgemerkt - nog simpelere en irrelevante vragen.
Een Olav Mol en Kalff zijn geen uitblinkers
Moet je eens dat interview van Mol met Ecclestone bekijken. Tenenkrommend.
Daarentegen kan men wel gerust negatief zijn over de vele reclame-uitingen in Pauw en dat er Noord Koreaans is geknipt en geplakt. En natuurlijk is Pauw een vrij arrogant figuur.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_mol_uitgewerkt.html
Dat was toch Allard tegen de vrouw van Schumacher?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hebben die ooit dat paardenracen gedaan tegen elkaar en hoe liep dat af?
Of wassie toen al op zn knarretje gevallen![]()
Alleen als de Mercedessen weer uitvallen maakt Max een kans.quote:
Zowel de coureurs van TR als die van RB maken gebruik van de simulator in Milton Keynes.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:24 schreef Nober het volgende:
Verschilt een Red Bull simulator nou zoveel van de Toro Rosso simulator?
Het enige verschil qua hardware lijkt mij het stuurtje. Dat lijkt me iig logischquote:Op zondag 22 mei 2016 10:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zowel de coureurs van TR als die van RB maken gebruik van de simulator in Milton Keynes.
Qua hardware zit daar dus geen enkel verschil in aangezien het fysiek hetzelfde apparaat is.
[...]
En dan heb je het denk ik wel over (tien)duizenden getallen en soms moeten ze waarschijnlijk gewoon dingen apart programmeren, om maar een voorbeeld te geven, de RB heeft stalen remschijven en de TR aluminium (volgens wikipediaquote:Op zondag 22 mei 2016 12:48 schreef opreis het volgende:
Volgens mij kunnen ze gewoon invoeren hoeveel grip/tractie/vermogen/weet ik het wat de gesimuleerde auto heeft dus lijkt me niet dat de simulator anders is maar alleen de getalletjes die ze invoeren
lol, die van aluminium vliegen gewoon in de fik. ze hebben allemaal koolstofvezel remmenquote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
En dan heb je het denk ik wel over (tien)duizenden getallen en soms moeten ze waarschijnlijk gewoon dingen apart programmeren, om maar een voorbeeld te geven, de RB heeft stalen remschijven en de TR aluminium (volgens wikipedia), dit lijkt me toch wel een verschil geven in het remmen en dat zullen ze niet kunnen simuleren door "remkracht=40" te veranderen in "remkracht=30" ofzo.
Of het gewicht van de auto. Dat zal geen simpel "Weight = 705" voor de RB zijn en "Weight=710" voor de TR. Het zou me niet verbazen als ze elk onderdeel apart modeleren, een plaats geven in de auto en een waarde meegeven om zo het totale gewicht in de juiste verhouding te krijgen, waarna Max voordat hij in de simulator stapt eerst op een weegschaal mag en ze zijn huidige gewicht invullen.
Dat was wel te verwachten na zijn win afgelopen week natuurlijk. Plus zijn slimme acties (en de crash) van vorig jaar in Monacoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:43 schreef Wolve000 het volgende:
Max mag voor de tweede keer op rij aanschuiven bij de persconferentie morgen!
Dat gaat een stuk makkelijker als je denkt, uiteindelijk kun je veel van de onderdelen in een aantal factoren wel afvangen. Vergeet bovendien ook niet dat al die teams sowieso modellen van hun auto hebben liggen. In het ontwerpstadium modelleren ze dat immers allemaal om ontwerpbeslissngen te maken, en tijdens de race natuurlijk om simulaties te maken voor hun bandenstrategie. Immers als je wil kijken wat je rondetijden worden zijn ook vrij veel van die factoren van belang.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
En dan heb je het denk ik wel over (tien)duizenden getallen en soms moeten ze waarschijnlijk gewoon dingen apart programmeren, om maar een voorbeeld te geven, de RB heeft stalen remschijven en de TR aluminium (volgens wikipedia), dit lijkt me toch wel een verschil geven in het remmen en dat zullen ze niet kunnen simuleren door "remkracht=40" te veranderen in "remkracht=30" ofzo.
Of het gewicht van de auto. Dat zal geen simpel "Weight = 705" voor de RB zijn en "Weight=710" voor de TR. Het zou me niet verbazen als ze elk onderdeel apart modeleren, een plaats geven in de auto en een waarde meegeven om zo het totale gewicht in de juiste verhouding te krijgen, waarna Max voordat hij in de simulator stapt eerst op een weegschaal mag en ze zijn huidige gewicht invullen.
Tof, waar ga je zitten op Hockenheim ?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:20 schreef JimmyManna het volgende:
Tickets + hotelletje voor Hockenheim eind juli zijn betaald en bevestigd. We gaan heen!
Innentribune. Ga jij ook?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Tof, waar ga je zitten op Hockenheim ?Stadion gedeelte of bij de hairpin ?
Nee, ik ben jaaaren geleden naar het circuit geweest, vóór en ná de grote verbouwing (De eikelsquote:
Wat betaal je daar ongeveer voor als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:20 schreef JimmyManna het volgende:
Tickets + hotelletje voor Hockenheim eind juli zijn betaald en bevestigd. We gaan heen!
Als teambaas zou ik dat wel naar Max zijn hoofd smijtenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:40 schreef MakkieR het volgende:
Maar waarom eigenlijk zoveel risico's nemen op Q1, bij de laatste 15 eindigen is immers genoeg.
Zonder risico's kom je niet in Q2.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:40 schreef MakkieR het volgende:
Maar waarom eigenlijk zoveel risico's nemen op Q1, bij de laatste 15 eindigen is immers genoeg.
Q1 lijkt me niet zo moeilijk om te halen met een RBR bolide als je Max Verstappen heet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zonder risico's kom je niet in Q2.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:15 schreef MrSweets het volgende:
hier vergooit die het kampioenschap mee.
Kaartje is 219 voor volwassenen. Mijn zoontje gaat voor 49.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat betaal je daar ongeveer voor als ik vragen mag?
Natuurlijk wel. Als hij een seconde langzamer rijdt dat de red bull kan zit hij ook in Q2.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zonder risico's kom je niet in Q2.
Precies. Kijk, die jongen maakt een fout en dat maken ze allemaal wel eens, maar in deze ronde was dat niet nodig. Beetje dom wel. Maar goed, hopelijk gaat het regenen morgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:15 schreef MrSweets het volgende:
Wat een domme fout, hier vergooit die het kampioenschap mee.
Hij had het rustig moeten opbouwen, erg jammer
Alsof Max dit jaar een gooi naar de titel zou kunnen doenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:15 schreef MrSweets het volgende:
Wat een domme fout, hier vergooit die het kampioenschap mee.
Hij had het rustig moeten opbouwen, erg jammer
Dat is allemaal leuk, maar als een ander naar binnen zeilt kan je daar niks aan doen. Nu wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, wie weet had hij morgen bij een top 3 kwalificatie wel in bocht 2 een andere auto in zich gekregen en was het ook einde verhaal, net als met ieder ander. Dit gebeurt. Of niet. Geen coureur zonder DNF in zijn carrière volgens mij, inclusief meervoudig WCs en flops.
Ja het is leuk dat hij de fout toegeeft, maar daar heb je verder niet veel aan. Hij rijdt tot nu toe een drama weekend. Iets anders kan je er niet van maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar daar heb je zo weinig aan als de jongen zelf ook al toegeeft dat het een fout was. Je had een punt gehad als hij de schuld elders zou zoeken.
Max zelf:quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:55 schreef JimmyManna het volgende:
Wanneer je in Q1 zit en je nog geen reden hebt om op de limiet te zitten, moet je dit absoluut niet doen.
Hij zat niet op de limiet volgens hem zelf en had dat wel moeten zitten.quote:Max Verstappen believes his crash in Q1 at the Monaco Grand Prix was as a result of him not being on the limit at the time.
The Red Bull driver clipped the inside barrier at the second part of the Swimming Pool section, breaking his front right track rod and proceeding to go straight on to hit the wall at the exit of the corner. With the incident coming early in qualifying, Verstappen says he should have been pushing harder to avoid such a mistake.
"Pretty simple," Verstappen said. "I turned in a bit too early, slightly touched the inside barrier and broke the track rod, couldn’t steer anymore and just ran straight into the barrier.
"You don’t want that to happen, especially in Q1 when you have a car that is comfortably top 4, so it is not what you want.
"Yes you can call it [a mistake]. Miscalculation. Just turned in a fraction too early, just slightly touched the barrier.
"I was not full risk because if you are on the limit you would lock up or go wide, but I turned in too early, so that means maybe I was not on the limit. I should have been on the limit."
Gewoon gelul. Alle toppers zetten in Q1 geen wereldtijd als eerste neer. Nergens voor nodig. Een bankerlap heet dat. Heel normaal. Zo kom je veilig door Q1 heen. Niks limiet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Max zelf:
[..]
Hij zat niet op de limiet volgens hem zelf en had dat wel moeten zitten.
Dat deed hij ook en maakte daarbij een fout die hij misschien als hij op de limiet had gezeten niet gemaakt had.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:13 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Gewoon gelul. Alle toppers zetten in Q1 geen wereldtijd als eerste neer. Nergens voor nodig. Een bankerlap heet dat. Heel normaal. Zo kom je veilig door Q1 heen. Niks limiet.
We zullen het nooit weten. Maar zeggen dat je op de limiet moet zitten is niet waar, Max. En het was niet z'n eerste fout he.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat deed hij ook en maakte daarbij een fout die hij misschien als hij op de limiet had gezeten niet gemaakt had.
Altijd een leuk teken dat iemand uitgeluld isquote:
Waar slaat dat nou weer op? Als iemand in de muur kleunt ga ik ervan uit dat hij op de limiet reed. Als iemand dan zegt van niet, geloof ik hem op zijn woord. Het zou gekjer zijn als ik zou blijvrn beweren dat hij het wel deed. Als jij dat draaien noemt... Okee. Ik weet wie het zegt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Altijd een leuk teken dat iemand uitgeluld is.
Domme fout van Max maar eerst claimen dat hij niet op de limit moet rijden en als Max dan zegt dat niet te hebben gedaan dan ineens een draai maken....
Kan toch zijn dat hij door het niet op zijn limiet rijden niet full focus was? Dat is dan natuurlijk nog steeds een blunder.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Altijd een leuk teken dat iemand uitgeluld is.
Domme fout van Max maar eerst claimen dat hij niet op de limit moet rijden en als Max dan zegt dat niet te hebben gedaan dan ineens een draai maken....
Zonder eten om 8 uur naar bed.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:12 schreef Geralt het volgende:
Zou Max slaag van zn pa gehad hebben na die crash
Als je de beelden erbij ziet probeerde ie de bocht zo snel mogelijk af te snijden en raakte daarbij nét de vangrail, zo heel hard was die tik ook niet, 1-2 centimeter minder ruime en hij had misschien de snelste ronde gehad.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Max zelf:
[..]
Hij zat niet op de limiet volgens hem zelf en had dat wel moeten zitten.
Dat denk ik niet. Hij was op dat moment bijna een seconde langzamer dan Vettel, die toen de snelste was.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je de beelden erbij ziet probeerde ie de bocht zo snel mogelijk af te snijden en raakte daarbij nét de vangrail, zo heel hard was die tik ook niet, 1-2 centimeter minder ruime en hij had misschien de snelste ronde gehad.
Er was ooit een courreur die gevraagd werd iets rustiger te rijden op Monaco, een paar rondes later hing hij erdoor in de kreukels en dat was ook niet de minste.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:26 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Maar zeggen dat je op de limiet moet zitten is niet waar, Max. En het was niet z'n eerste fout he.
Maar goed. Paar puntjes zijn niet onmogelijk. Zeker niet met regen. Maar wel graag uit de muur blijven nu ;-)
Had ie soms een gele helm? ;-)quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Er was ooit een courreur die gevraagd werd iets rustiger te rijden op Monaco, een paar rondes later hing hij erdoor in de kreukels en dat was ook niet de minste.
Toch leek het erop dat hij wel heel hard door de chicane ging hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Hij was op dat moment bijna een seconde langzamer dan Vettel, die toen de snelste was.
Die Red Bull doet het gewoon heel goed in dat gedeelte.quote:Op zondag 29 mei 2016 00:11 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Toch leek het erop dat hij wel heel hard door de chicane ging hoor.
Ric zat op dat moment 1.3 sec voor P16, die was daar net gepasseerd. Volgens mij reed Max dus een prima ronde. Jammer van de fout maar dat hoort erbij en hij kan wel een potje breken. Hij lijkt mij ook niet iemand die zich hierdoor van de wijs laat brengen. Het zou desondanks toch wel heel erg lekker zijn als hij een goede race rijdt en flinke punten kan scoren.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die Red Bull doet het gewoon heel goed in dat gedeelte.
Maar hij zat op dat moment 1.4s onder P16 (Ericsson), die op 2.3 seconde van P1 (Vettel) stond. Dus was hij daar 0.9 sec langzamer dan Vettel.
maakte na de tunnel ook al een foutje volgens mijquote:Op zondag 29 mei 2016 11:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die Red Bull doet het gewoon heel goed in dat gedeelte.
Maar hij zat op dat moment 1.4s onder P16 (Ericsson), die op 2.3 seconde van P1 (Vettel) stond. Dus was hij daar 0.9 sec langzamer dan Vettel.
Binnen no time van plek 20 naar 11. Uithuilen en weer focussen op Canadaquote:Op zondag 29 mei 2016 15:09 schreef marcodej het volgende:
Niet te vaak doen dit, kan gebeuren. Maar tot dan toe een prima race neergelegd.
En jij haalt je kick uit hem afschrijven na 1 slecht weekend. Sneu trolletje.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:14 schreef PSVCL het volgende:
Groot gemaakt na 1 gelukkige overwinning.
Word gewoon als zijn vader.
Dat was niet zo uniek als sommigen denkenquote:
Niet echt, tot nu toe is hij pas 3 keer door zijn eigen fout uitgevallen (2 crashes in Monaco en 1 spin in de Britse GP vorig jaar).quote:Op zondag 29 mei 2016 15:32 schreef MakkieR het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de verhouding tussen de concurrenten van Max Verstappen, crashed nou hij meer of minder een heel seizoen dan zijn concurrenten.
Vettel maakte dezelfde fout, alleen was het toen droog en die wist hem daardoor uit de muur te houden. Bij Verstappen was het buiten de lijn nog nat en gleed daardoor de muur in.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:17 schreef MrSweets het volgende:
Erg rare fout weer, net als ik de kwalificatie.
Als je niet weet wie dit doet zou je zeggen dat het onervarenheid is, en misschien is het dat ook wel.
Dit circuit kan je echt helemaal niets, heel krap allemaal geen enkele ruimte voor n foutje
Baku is de helft van Monaco.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:17 schreef MrSweets het volgende:
Erg rare fout weer, net als ik de kwalificatie.
Als je niet weet wie dit doet zou je zeggen dat het onervarenheid is, en misschien is het dat ook wel.
Dit circuit kan je echt helemaal niets, heel krap allemaal geen enkele ruimte voor n foutje
Belachelijk dat ze dit soort circuits toelaten, Monaco heeft grote historie daar valt wat voor te zeggen. Maar dat Baku is 10x niks.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Baku is de helft van Monaco.
[ afbeelding ]
dus ik vraag me af hoe dat een spannende race kan worden, het lijkt dat het een optocht gaat worden.
dit is maar een heel klein stukje. De rest is een stuk ruimer.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:00 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze dit soort circuits toelaten, Monaco heeft grote historie daar valt wat voor te zeggen. Maar dat Baku is 10x niks.
Idd een optocht erg jammer je wilt graag een race zien.
Ben ik mee eens, de meeste coureurs van 10 tot 20 zijn de mindere goden op die van Bottas na dan. Alleen al met de kracht van zijn motor schiet je er voorbij.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat was niet zo uniek als sommigen denken
Is dit echt waar de F1 bolides tussendoor moet manoeuvreren in een race?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Baku is de helft van Monaco.
[ afbeelding ]
dus ik vraag me af hoe dat een spannende race kan worden, het lijkt dat het een optocht gaat worden.
jaquote:Op zondag 29 mei 2016 17:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Is dit echt waar de F1 bolides tussendoor moet manoeuvreren in een race?
oh wow dat is ook serieus een stukje van de baan, wowwwquote:Op zondag 29 mei 2016 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dit is maar een heel klein stukje. De rest is een stuk ruimer.
Hamilton & Bieberquote:Op zondag 29 mei 2016 18:15 schreef Drugshond het volgende:
Hamelton is een lul, maar erg veel respect hoe hij die banden heel heeft kunnen houden. Erg goed gereden.
Iedereen verwacht direct een WK van hem natuurlijk...quote:Op zondag 29 mei 2016 16:34 schreef JimmyManna het volgende:
Er komen weer allemaal droeftoeters uit holen kruipen na een slecht weekend, zie ik.
Ik ook...quote:Op zondag 29 mei 2016 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Max ging?
Had ie al.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hij is wel de jongste coureur die crasht in Monaco, toch weer een record erbij.
lijkt me logisch ..quote:Op maandag 30 mei 2016 16:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Horner is nog steeds blij met Max
http://nl.motorsport.com/(...)eert-hiervan-741991/
Dat. En als niet, dan moeten ze dat nog steeds niet zeggenquote:
twitter:redbullNED twitterde op maandag 30-05-2016 om 10:39:50Werknemer van de maand krijgt eigen blikje. #racemetmax #geeftjevleugels #F1 https://t.co/GtntwWeQRR reageer retweet
Superslim natuurlijk met de aankomende race dagen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:42 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]twitter:redbullNED twitterde op maandag 30-05-2016 om 10:39:50Werknemer van de maand krijgt eigen blikje. #racemetmax #geeftjevleugels #F1 https://t.co/GtntwWeQRR reageer retweet
Geen idee, maar die in het midden heet Max Verstappenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:16 schreef leolinedance het volgende:
Iemand enig idee hoe deze rechtse chick heet?
[ afbeelding ]
Die heb ik op vinyl in de kast staanquote:
Victor Reinierquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:16 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
IK heb die rommel eigenlijk nog nooit gedronken. Waar smaakt het eigenlijk naar?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:42 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]twitter:redbullNED twitterde op maandag 30-05-2016 om 10:39:50Werknemer van de maand krijgt eigen blikje. #racemetmax #geeftjevleugels #F1 https://t.co/GtntwWeQRR reageer retweet
Limonade.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
IK heb die rommel eigenlijk nog nooit gedronken. Waar smaakt het eigenlijk naar?
Stierenpis met suikerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
IK heb die rommel eigenlijk nog nooit gedronken. Waar smaakt het eigenlijk naar?
Zou me niet verbazen als ze uit de stal van "meiden van holland" komt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:16 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
slutto 1quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:16 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
Wel eens in de trein ofzo gezeten en iemand trok een paar meter verder zo'n blikje open waarna je een penetrante zoetzure lucht te ruiken krijgt? Stel je dat voor maar dan wat extremer.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stierenpis met (ontiegelijk veel) suiker
stemt ze PVV ja?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:16 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste keer was 13 augustus 2008 dus ik kan dat niet helemaal meer reproduceren.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:03 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Wel eens in de trein ofzo gezeten en iemand trok een paar meter verder zo'n blikje open waarna je een penetrante zoetzure lucht te ruiken krijgt? Stel je dat voor maar dan wat extremer.
M'n oren, wat doe je.quote:
quote:
Pronte tetten hoor, kunnen we die ergens nakend aanschouwen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:16 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, ben nogsteeds naar haar op zoek.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Pronte tetten hoor, kunnen we die ergens nakend aanschouwen?
Hoezo dat? Hij is net als Vettel slachtoffer van een slechte call. Eentje die voor hem heel slecht uitpakte.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat een pannenkoek is die Raikkonen zeg. Beter gaat Max naar Ferrari.
je kan toch ook max twitteren?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:16 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
Liever niet. Ik verwacht volgend jaar dat de Red Bull beter is dan de Ferrari met de nieuwe regels. Meer aerodynamica is RB op het lijf geschreven.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat een pannenkoek is die Raikkonen zeg. Beter gaat Max naar Ferrari.
rosberg complimenteerde Verstappen ook in het post-race interview. Ik had zelf ook verwacht dat ROS er zo voorbij zou zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dacht echt dat Max kansloos was toen Rosberg er zo snel naartoe reed. Klasse gedaan.
En hij bevestigt minimaal gelijkwaardig te zijn aan ricciardo, waar nogal aan getwijfeld werd.
Ja ik achtte 'm ook kansloos zoveel sneller als Rosberg ging. Maar ik vergat even twee dingen :quote:Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dacht echt dat Max kansloos was toen Rosberg er zo snel naartoe reed. Klasse gedaan.
En hij bevestigt minimaal gelijkwaardig te zijn aan ricciardo, waar nogal aan getwijfeld werd.
Bottas is boven zichzelf uitgestegen. Max heeft gewoon een prima race gereden en heeft het maximale eruit gehaald.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:13 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
4e plek is goed.
Achter Bottas eindigen is niet goed.
Bottas ook maar 1 stopquote:Op maandag 13 juni 2016 11:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bottas is boven zichzelf uitgestegen. Max heeft gewoon een prima race gereden en heeft het maximale eruit gehaald.
Gewoon goede strategiegok/-belissing die werkte voor Williams. Die 3e plek is net zo goed als de gok/beslissing die in Spanje Max de overwinning bracht.quote:
Nee de Williams is goed in slechte weersituaties.. De Williams lijkt kou en weinig grip lekker te vinden. Kan nog wat worden als ze in Maleisië en Singapore komenquote:Op maandag 13 juni 2016 11:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bottas is boven zichzelf uitgestegen. Max heeft gewoon een prima race gereden en heeft het maximale eruit gehaald.
In Monaco hebben we gezien wat er dan gebeurtquote:Op maandag 13 juni 2016 12:35 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee de Williams is goed in slechte weersituaties.. De Williams lijkt kou en weinig grip lekker te vinden. Kan nog wat worden als ze in Maleisië en Singapore komen
Dat en lange rechte stukken, die de Williams wel liggen. Ze hebben meer moeite met hoge downforce circuits.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:35 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee de Williams is goed in slechte weersituaties.. De Williams lijkt kou en weinig grip lekker te vinden. Kan nog wat worden als ze in Maleisië en Singapore komen
Precies, Williams had eindelijk een keer de goede strategiequote:Op maandag 13 juni 2016 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon goede strategiegok/-belissing die werkte voor Williams. Die 3e plek is net zo goed als de gok/beslissing die in Spanje Max de overwinning bracht.
Ik verbaas me anders steeds over hoe volwassen Max overkomt op zijn leeftijd.quote:"Zijn intelligentie en volwassenheid zijn voortreffelijk. Dat heb ik nooit eerder gezien bij een 17-jarige. Max Verstappen gedraagt zich bijvoorbeeld meer als een tiener. In de auto is Max extreem goed, maar in gesprek is hij nog een jongen. Maar de volwassenheid van Lance is verrassend.”
Burnquote:“Om eerlijk te zijn denk ik dat Verstappen geweldige mentale veerkracht heeft getoond”, aldus de RBR-teambaas in gesprek met onder meer Motorsport.com. “Monaco was een moeilijk weekend voor hem maar de wijze waarop hij hier terugslaat, het vertrouwen dat hij had, was geweldig. Monaco heeft totaal geen invloed op hem gehad. Het was een behoorlijk volwassen race voor iemand die meneer Wolff omschrijft als ‘niet zo volwassen als hij dacht’. Hij kwam behoorlijk volwassen over op mij toen hij de zeer ervaren rijder van Wolff achter zich hield.”
Het klopt wel wat Toto zegt, maar volwassenheid buiten de auto lijkt me toch een stukkie minder belangrijk dan volwassenheid in de auto. Echt bewonderenswaardig inderdaad hoe Verstappen met druk on kan gaan. In tegenstelling tot Weltschmerz ben ik echter niet verrast dat Max zo goed heeft gepresteerd onder deze druk.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:48 schreef VacaLoca het volgende:
Haha, Toto Wolff over Canadees talent Lance Stroll (17):
[..]
Ik verbaas me anders steeds over hoe volwassen Max overkomt op zijn leeftijd.
Maar prachtige reactie Horner:
[..]
Burn
http://nl.motorsport.com/(...)race-van-max-777391/
Ik denk dat "hij is nog een jongen in gesprek" meer komt uit een nuchterheid en bescheidenheid. Hij heeft niet de neiging om mooie volwassen zakelijke praatjes te houden. Lekker korte antwoorden; niet lullen maar poetsen.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het klopt wel wat Toto zegt, maar volwassenheid buiten de auto lijkt me toch een stukkie minder belangrijk dan volwassenheid in de auto. Echt bewonderenswaardig inderdaad hoe Verstappen met druk on kan gaan. In tegenstelling tot Weltschmerz ben ik echter niet verrast dat Max zo goed heeft gepresteerd onder deze druk.
op ebay krijgt ie er veel meer voor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:48 schreef Sotchi2014 het volgende:
Omg
https://www.rtvnh.nl/nieu(...)andtekening-van-max-
[ afbeelding ]
Dat krijg je met tokkievolk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:19 schreef Fopje het volgende:
Echt irritant al die advertenties op marktplaats. Ik ben ook bij een signeersessie geweest in Zandvoort. Zoveel man die een handtekening willen, en dan zijn er zo veel van die honden die er gewoon puur geld mee willen verdienen. Dildo's.
"Kaat en Calista waren ontroostbaar. Maar wethouder Gerard Kuipers heeft toch een handtekening van hun raceheld weten te scoren."quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:48 schreef Sotchi2014 het volgende:
Omg
[ afbeelding ]
Sowieso die vader. Wat ben je dan voor eikel. Bewaar gewoon joh. Geef je kinderen 10 euro en is iedereen blij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
"Kaat en Calista waren ontroostbaar. Maar wethouder Gerard Kuipers heeft toch een handtekening van hun raceheld weten te scoren."
Week later voor een tientje op marktplaats
Weet niet wie meer pauper is. Die koters of hun vader die het voor ze op MP zet
das zo'n type, die zijn kids gebruikt voor emo chantage om van alles voor elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sowieso die vader. Wat ben je dan voor eikel. Bewaar gewoon joh. Geef je kinderen 10 euro en is iedereen blij.
De afbeelding doet het niet bij mij. Ik begrijp uit de reacties dat de pa van deze meisjes de foto met handtekening meteen op Marktplaats heeft gezet? Triest zeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:48 schreef Sotchi2014 het volgende:
Omg
[ afbeelding ]
"Officiële max handtekening heeft mijn dochter gekregen maar wilt graag wat euro in haar potje." voor 10 euro op MP.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:39 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
De afbeelding doet het niet bij mij.
Wat erg...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
"Officiële max handtekening heeft mijn dochter gekregen maar wilt graag wat euro in haar potje." voor 10 euro op MP.
En dan plaatje van dat handtekeningkaartje uit dat rtvnh filmpje erbij
Heel erg treurig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
"Officiële max handtekening heeft mijn dochter gekregen maar wilt graag wat euro in haar potje." voor 10 euro op MP.
En dan plaatje van dat handtekeningkaartje uit dat rtvnh filmpje erbij
http://www.f1today.net/nl(...)-voor-lewis-hamiltonquote:Op maandag 13 juni 2016 14:48 schreef VacaLoca het volgende:
Haha, Toto Wolff over Canadees talent Lance Stroll (17):
[..]
Ik verbaas me anders steeds over hoe volwassen Max overkomt op zijn leeftijd.
Maar prachtige reactie Horner:
[..]
Burn
http://nl.motorsport.com/(...)race-van-max-777391/
Welke is meestal beter?quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:23 schreef Fopje het volgende:
Voor de liefhebber: Zowel Minichamps als Spark hebben beide een 1 op 18 en een 1 op 43 model aangekondigd van de overwinning in Spanje.
Twee voor mijquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:23 schreef Fopje het volgende:
Voor de liefhebber: Zowel Minichamps als Spark hebben beide een 1 op 18 en een 1 op 43 model aangekondigd van de overwinning in Spanje.
Ik vind Minichamps mooier. Vooral met 1 op 18.quote:
Ik heb er overal netjes 1 van besteld.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee voor mij
Één om te houden en één om later als Max WDC is te verkopen
Kan je ons wat op de hoogte houden met waar te bestellen en wanneer? Vind ze nog steeds te duur maar deze mag ik niet missen...quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:23 schreef Fopje het volgende:
Heb vorige week Max in de spark op gehaald (STR 1:18).quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:24 schreef Waffle het volgende:
[..]
Kan je ons wat op de hoogte houden met waar te bestellen en wanneer? Vind ze nog steeds te duur maar deze mag ik niet missen...
Die is ook een stuk duurder. ¤199 tegen ¤ 159quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vind Minichamps mooier. Vooral met 1 op 18.
Maar wel een flink stuk mooierquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die is ook een stuk duurder. ¤199 tegen ¤ 159
Die heb ik ook binnengekregen ja, kwaliteit valt me een beetje tegen. Leek wel een speelgoedauto. Komt misschien ook omdat de zwarte velgen die in Hongarije gebruikt zijn zwart zijn, straalt toch minder uitquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb vorige week Max in de spark op gehaald (STR 1:18).
Sure.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:24 schreef Waffle het volgende:
[..]
Kan je ons wat op de hoogte houden met waar te bestellen en wanneer? Vind ze nog steeds te duur maar deze mag ik niet missen...
Heb die van de Max fanclub (limited edition) in de vitrine op de plaat staan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar wel een flink stuk mooier
[..]
Die heb ik ook binnengekregen ja, kwaliteit valt me een beetje tegen. Leek wel een speelgoedauto. Komt misschien ook omdat de zwarte velgen die in Hongarije gebruikt zijn zwart zijn, straalt toch minder uit
Ja aan de ene kant jammer dat daar niet zo'n certificaat bij zatquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb die van de Max fanclub (limited edition) in de vitrine op de plaat staan.
Deze is idd losgeschroefd en staat naast de tv.
Op die gelimiteerde versie komt nog een handtekening.
http://www.gpworld.nl/artikel.php?artikelID=6436quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Spanje van Minichamps zit er helemaal niet tussen
Nice. Ben ook beniewd naar die met sneeuwkettingen. Hoop ook dat ze er een mooie case bij doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:04 schreef MaGNeT het volgende:
Heb de 1:43 Barcelona besteld + die met de sneeuwkettingen
Fixed that for you.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:40 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
LiefdeGeilheid maakt echt blind.
Ik denk dat hij andersom bedoeld. De jongedame is verblindt, door het snelle F1-wereldje.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 05:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Fixed that for you.
Geloof niet dat Max er huisje-boompje-beestje mee wilt doen
Die jongen wilde gewoon eens een keertje neuqen met een blonde snol waar hij Nederlands mee kan praten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 05:44 schreef CrashO het volgende:
Fixed that for you.
Geloof niet dat Max er huisje-boompje-beestje mee wilt doen
Die wilde ik net posten...quote:
Mooie bril heeft hij, zit wel een beetje scheef. Verder verbazingwekkend wat voor een onzin hij uitkraamt.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:37 schreef Anton91 het volgende:
Zal wel in een auto hebben gereden zoals de Mercedes van nu
Zuur niet misschien, maar het is wel complete onzin dat Max snelheid mist in de race. Hij is in vrijwel elke gereden race consequent sneller dan zijn teamgenoot.quote:
Misschien is hij wel sneller omdat zijn teamgenoot sneller is en hierdoor sneller zijn banden verslijt en daardoor weer langzamer is. Het zou voor Max dus fijn zijn als hij met zijn bandenspaarrijden toch nog wat snelheid weet te winnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zuur niet misschien, maar het is wel complete onzin dat Max snelheid mist in de race. Hij is in vrijwel elke gereden race consequent sneller dan zijn teamgenoot.
mja, Max doet het al heel goed en is in races ruim sneller dan teamgenoot Ricciardo. Nog meer proberen te winnen is lastigquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien is hij wel sneller omdat zijn teamgenoot sneller is en hierdoor sneller zijn banden verslijt en daardoor weer langzamer is. Het zou voor Max dus fijn zijn als hij met zijn bandenspaarrijden toch nog wat snelheid weet te winnen.
Nee de laatste paar races was hij continue sneller dan zijn teamgenoot op vergelijkbare banden. zijn teamgenoot rookte ook nog eens sneller zijn banden op. Pas als zijn teamgenoot op frisse banden reed en Max op oude banden was zijn teamgenoot sneller. Je zag ook in de laatste race dat Riciardo tijdelijk na zijn laatste pits iets sneller was terwijl de laatste 10 rondjes van de race weer allemaal voor max waren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien is hij wel sneller omdat zijn teamgenoot sneller is en hierdoor sneller zijn banden verslijt en daardoor weer langzamer is. Het zou voor Max dus fijn zijn als hij met zijn bandenspaarrijden toch nog wat snelheid weet te winnen.
Max is bewust langzamer op momenten dat zijn teamgenoot nog langzamer rijdt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo ferm stellen dat Max snelheid mist is wel heel debiel. Wat voor slakken zijn de rest dan?quote:
Is ook onzin.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zo ferm stellen dat Max snelheid mist is wel heel debiel. Wat voor slakken zijn de rest dan?
En wat een irrationeel gejank over dat Max overal mee weg komt.
DUS LIGT HET AAN DE AUTO EN NIET AAN MAX!!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 09:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Is ook onzin.
Er kwam maar 1 auto in de buurt van Mercedes afgelopen race.
Jack weet ook wel dat hij dan geen interview gehad zou hebben. Oké, een hilarisch momentje met een zich omdraaiende Villeneuve, maar daarna nooit meer. Want geen enkele F1 celibrity heeft zin in kritische vragen nav zijn uitspraken. Zo werkt het daar nu eenmaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:13 schreef edraket31 het volgende:
Zwak interview...... Jack Plooij laat 'm maar wat roepen zonder ook maar ergens tegenin te gaan en de woorden van Villenuve te weerleggen met feiten of meningen van al die andere experts erbij te halen. Had veel meer ingezeten als Plooij een beetje ballen zou hebben......
Een beetje handige interviewer weet die vragen wel zo te formuleren dat ze niet aanvallend overkomen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Jack weet ook wel dat hij dan geen interview gehad zou hebben. Oké, een hilarisch momentje met een zich omdraaiende Villeneuve, maar daarna nooit meer. Want geen enkele F1 celibrity heeft zin in kritische vragen nav zijn uitspraken. Zo werkt het daar nu eenmaal.
Ik denk eerder een gebrek aan kunde bij Plooij.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:40 schreef AnneX het volgende:
Aan de andere kant...
kan ik mij voorstellen dat Jack zó verbijsterd was over de onzinnige opmerkingen, dat hij het aan Jacques zelve overliet om zich volledig voor schut te zetten
Dat is vertekend door de diskwalificatie van Schumacher. Echter, door de latere prestaties van Villeneuve en Williams durf ik te zeggen dat de 97 bak mijlenver voor lag op de rest op circuits waar cornering enigszins belangrijk was. Behalve in de regen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:08 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Het jaar waarin hij won, stond zijn teamgenoot 2e. Het jaar waarin hij 2e werd, was zijn teammate 1e..
Volgens mij is het altijd een kunstwerk met daarin een ferrari verwerkt. De kunstenaar van Ricciardo had weinig inspiratie, denk ik. Alhoewel zijn award wel beter op de schoorsteenmantel past, natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:40 schreef Ener-G het volgende:
Kreeg RIC nou alleen maar het autootje, en Max de auto plus berg?
En zo te zien nummer 18, het nummer waarmee Bandini reed toen hij omkwam in Monacoquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij is het altijd een kunstwerk met daarin een ferrari verwerkt. De kunstenaar van Ricciardo had weinig inspiratie, denk ik. Alhoewel zijn award wel beter op de schoorsteenmantel past, natuurlijk.
Jack is gewoon zwak. Laat hem maar zijn werk doen. Het was tenenkrommend wat hij een paar weken geleden tegen ROS zei.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:13 schreef edraket31 het volgende:
Zwak interview...... Jack Plooij laat 'm maar wat roepen zonder ook maar ergens tegenin te gaan en de woorden van Villenuve te weerleggen met feiten of meningen van al die andere experts erbij te halen. Had veel meer ingezeten als Plooij een beetje ballen zou hebben......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |