SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.comAltijd onderweg naar het avontuur
Riciquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:26 schreef MrSweets het volgende:
wow waar gaat die motor in komen ?
Ze hebben er maar 1tje
RIC natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:26 schreef MrSweets het volgende:
wow waar gaat die motor in komen ?
Ze hebben er maar 1tje
Te vroeg, want dan krijg je verhalen dat Max voorgetrokken wordt en dat moet je ook niet willen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:40 schreef MrSweets het volgende:
Leuk voor hem, slaat die nog n grotere flater als Max voor hem staat.
Hij kan hem beter aan Max geven, dan kan die het daar op gooien
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
zometeen allemaal naar npo1 jongens
was dat niet een sarcastische garp?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Lol, hij heeft het Wilhelmus niet geleerd als Belg![]()
beetje maar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
het is wel een beetje een flauw interview
Ja volgens mij ookquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was dat niet een sarcastische garp?lijkt me dat hij 't prima kent
Blijft gewoon human interest he. Geen sportjournalistiek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef MrSweets het volgende:
vraag dan ff of die denk dat hammilton daar fout zat, hoe hij die situatie had aangepakt etc
Zal ie geen antwoord op geven.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef MrSweets het volgende:
vraag dan ff of die denk dat hammilton daar fout zat, hoe hij die situatie had aangepakt etc
Ja precies, zit gewoon water inquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef MrSweets het volgende:
Altijd wel grappig dat die redbull sporters met zon redbull beker lopen, no way dat daar die gore zooi in zit
Heb je sinds zijn F1 tijd Max ooit zonder RB prullia gezien?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef franklop het volgende:
Reclame code commissie zal niet heel blij zijn haha
niet een uur lang achter elkaar op publieke zenderquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je sinds zijn F1 tijd Max ooit zonder RB prullia gezien?
Ik denk dat er een heleboel oogjes worden dichtgeknepen om Max daar te krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:41 schreef franklop het volgende:
[..]
niet een uur lang achter elkaar op publieke zender
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Alle wereldkampioenen zijn zo normaal gebleven....
Anders heb je n boete van 50k ofzo. is voor de marshals zodat ze hem weg kunnen zettenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarom moet dat stuurtje er weer zo snel op wat ie zei?
zodat ie bestuurbaar is voor marshals enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarom moet dat stuurtje er weer zo snel op wat ie zei?
Dacht dat Lewis ook ooit wereldkampioen was geworden..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Alle wereldkampioenen zijn zo normaal gebleven....
waarom denk je dat ik dit post??quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat Lewis ook ooit wereldkampioen was geworden..
Jammer ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een heleboel oogjes worden dichtgeknepen om Max daar te krijgen.
Vind ik juist een prima ambassadeur voor de sport. Brengt F1 met zijn levensstijl op plekken waar het met saaie huisvaders als Vettel of Rosberg niet zal komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat Lewis ook ooit wereldkampioen was geworden..
Logisch, publiek van Pauw is geen F1 publiek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef franklop het volgende:
Wel heel back to basic hoor, maar wel begrijpelijk gezien de kennis van Pauw en zijn normale publiek
Ik vind dat men negatief is over de verkeerde punten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Logisch, publiek van Pauw is geen F1 publiek.
Ik heb maar een klein stukje gezien maar Max deed het prima.
Hebben die ooit dat paardenracen gedaan tegen elkaar en hoe liep dat af?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind dat men negatief is over de verkeerde punten.
Laten we eerlijk zijn: Humberto Tan gaat nog minder de feiten en diepte in, en blijft op de oppervlakkige emoties spelen ("waar was jij"). Jack van Gelder en Frank Evenblij stelden - zoals door anderen opgemerkt - nog simpelere en irrelevante vragen.
Een Olav Mol en Kalff zijn geen uitblinkers
Moet je eens dat interview van Mol met Ecclestone bekijken. Tenenkrommend.
Daarentegen kan men wel gerust negatief zijn over de vele reclame-uitingen in Pauw en dat er Noord Koreaans is geknipt en geplakt. En natuurlijk is Pauw een vrij arrogant figuur.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_mol_uitgewerkt.html
Dat was toch Allard tegen de vrouw van Schumacher?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hebben die ooit dat paardenracen gedaan tegen elkaar en hoe liep dat af?
Of wassie toen al op zn knarretje gevallen![]()
Alleen als de Mercedessen weer uitvallen maakt Max een kans.quote:
Zowel de coureurs van TR als die van RB maken gebruik van de simulator in Milton Keynes.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:24 schreef Nober het volgende:
Verschilt een Red Bull simulator nou zoveel van de Toro Rosso simulator?
Het enige verschil qua hardware lijkt mij het stuurtje. Dat lijkt me iig logischquote:Op zondag 22 mei 2016 10:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zowel de coureurs van TR als die van RB maken gebruik van de simulator in Milton Keynes.
Qua hardware zit daar dus geen enkel verschil in aangezien het fysiek hetzelfde apparaat is.
[...]
En dan heb je het denk ik wel over (tien)duizenden getallen en soms moeten ze waarschijnlijk gewoon dingen apart programmeren, om maar een voorbeeld te geven, de RB heeft stalen remschijven en de TR aluminium (volgens wikipediaquote:Op zondag 22 mei 2016 12:48 schreef opreis het volgende:
Volgens mij kunnen ze gewoon invoeren hoeveel grip/tractie/vermogen/weet ik het wat de gesimuleerde auto heeft dus lijkt me niet dat de simulator anders is maar alleen de getalletjes die ze invoeren
lol, die van aluminium vliegen gewoon in de fik. ze hebben allemaal koolstofvezel remmenquote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
En dan heb je het denk ik wel over (tien)duizenden getallen en soms moeten ze waarschijnlijk gewoon dingen apart programmeren, om maar een voorbeeld te geven, de RB heeft stalen remschijven en de TR aluminium (volgens wikipedia), dit lijkt me toch wel een verschil geven in het remmen en dat zullen ze niet kunnen simuleren door "remkracht=40" te veranderen in "remkracht=30" ofzo.
Of het gewicht van de auto. Dat zal geen simpel "Weight = 705" voor de RB zijn en "Weight=710" voor de TR. Het zou me niet verbazen als ze elk onderdeel apart modeleren, een plaats geven in de auto en een waarde meegeven om zo het totale gewicht in de juiste verhouding te krijgen, waarna Max voordat hij in de simulator stapt eerst op een weegschaal mag en ze zijn huidige gewicht invullen.
Dat was wel te verwachten na zijn win afgelopen week natuurlijk. Plus zijn slimme acties (en de crash) van vorig jaar in Monacoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:43 schreef Wolve000 het volgende:
Max mag voor de tweede keer op rij aanschuiven bij de persconferentie morgen!
Dat gaat een stuk makkelijker als je denkt, uiteindelijk kun je veel van de onderdelen in een aantal factoren wel afvangen. Vergeet bovendien ook niet dat al die teams sowieso modellen van hun auto hebben liggen. In het ontwerpstadium modelleren ze dat immers allemaal om ontwerpbeslissngen te maken, en tijdens de race natuurlijk om simulaties te maken voor hun bandenstrategie. Immers als je wil kijken wat je rondetijden worden zijn ook vrij veel van die factoren van belang.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
En dan heb je het denk ik wel over (tien)duizenden getallen en soms moeten ze waarschijnlijk gewoon dingen apart programmeren, om maar een voorbeeld te geven, de RB heeft stalen remschijven en de TR aluminium (volgens wikipedia), dit lijkt me toch wel een verschil geven in het remmen en dat zullen ze niet kunnen simuleren door "remkracht=40" te veranderen in "remkracht=30" ofzo.
Of het gewicht van de auto. Dat zal geen simpel "Weight = 705" voor de RB zijn en "Weight=710" voor de TR. Het zou me niet verbazen als ze elk onderdeel apart modeleren, een plaats geven in de auto en een waarde meegeven om zo het totale gewicht in de juiste verhouding te krijgen, waarna Max voordat hij in de simulator stapt eerst op een weegschaal mag en ze zijn huidige gewicht invullen.
Tof, waar ga je zitten op Hockenheim ?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:20 schreef JimmyManna het volgende:
Tickets + hotelletje voor Hockenheim eind juli zijn betaald en bevestigd. We gaan heen!
Innentribune. Ga jij ook?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Tof, waar ga je zitten op Hockenheim ?Stadion gedeelte of bij de hairpin ?
Nee, ik ben jaaaren geleden naar het circuit geweest, vóór en ná de grote verbouwing (De eikelsquote:
Wat betaal je daar ongeveer voor als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:20 schreef JimmyManna het volgende:
Tickets + hotelletje voor Hockenheim eind juli zijn betaald en bevestigd. We gaan heen!
Als teambaas zou ik dat wel naar Max zijn hoofd smijtenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:40 schreef MakkieR het volgende:
Maar waarom eigenlijk zoveel risico's nemen op Q1, bij de laatste 15 eindigen is immers genoeg.
Zonder risico's kom je niet in Q2.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:40 schreef MakkieR het volgende:
Maar waarom eigenlijk zoveel risico's nemen op Q1, bij de laatste 15 eindigen is immers genoeg.
Q1 lijkt me niet zo moeilijk om te halen met een RBR bolide als je Max Verstappen heet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zonder risico's kom je niet in Q2.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:15 schreef MrSweets het volgende:
hier vergooit die het kampioenschap mee.
Kaartje is 219 voor volwassenen. Mijn zoontje gaat voor 49.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat betaal je daar ongeveer voor als ik vragen mag?
Natuurlijk wel. Als hij een seconde langzamer rijdt dat de red bull kan zit hij ook in Q2.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zonder risico's kom je niet in Q2.
Precies. Kijk, die jongen maakt een fout en dat maken ze allemaal wel eens, maar in deze ronde was dat niet nodig. Beetje dom wel. Maar goed, hopelijk gaat het regenen morgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:15 schreef MrSweets het volgende:
Wat een domme fout, hier vergooit die het kampioenschap mee.
Hij had het rustig moeten opbouwen, erg jammer
Alsof Max dit jaar een gooi naar de titel zou kunnen doenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:15 schreef MrSweets het volgende:
Wat een domme fout, hier vergooit die het kampioenschap mee.
Hij had het rustig moeten opbouwen, erg jammer
Dat is allemaal leuk, maar als een ander naar binnen zeilt kan je daar niks aan doen. Nu wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, wie weet had hij morgen bij een top 3 kwalificatie wel in bocht 2 een andere auto in zich gekregen en was het ook einde verhaal, net als met ieder ander. Dit gebeurt. Of niet. Geen coureur zonder DNF in zijn carrière volgens mij, inclusief meervoudig WCs en flops.
Ja het is leuk dat hij de fout toegeeft, maar daar heb je verder niet veel aan. Hij rijdt tot nu toe een drama weekend. Iets anders kan je er niet van maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar daar heb je zo weinig aan als de jongen zelf ook al toegeeft dat het een fout was. Je had een punt gehad als hij de schuld elders zou zoeken.
Max zelf:quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:55 schreef JimmyManna het volgende:
Wanneer je in Q1 zit en je nog geen reden hebt om op de limiet te zitten, moet je dit absoluut niet doen.
Hij zat niet op de limiet volgens hem zelf en had dat wel moeten zitten.quote:Max Verstappen believes his crash in Q1 at the Monaco Grand Prix was as a result of him not being on the limit at the time.
The Red Bull driver clipped the inside barrier at the second part of the Swimming Pool section, breaking his front right track rod and proceeding to go straight on to hit the wall at the exit of the corner. With the incident coming early in qualifying, Verstappen says he should have been pushing harder to avoid such a mistake.
"Pretty simple," Verstappen said. "I turned in a bit too early, slightly touched the inside barrier and broke the track rod, couldn’t steer anymore and just ran straight into the barrier.
"You don’t want that to happen, especially in Q1 when you have a car that is comfortably top 4, so it is not what you want.
"Yes you can call it [a mistake]. Miscalculation. Just turned in a fraction too early, just slightly touched the barrier.
"I was not full risk because if you are on the limit you would lock up or go wide, but I turned in too early, so that means maybe I was not on the limit. I should have been on the limit."
Gewoon gelul. Alle toppers zetten in Q1 geen wereldtijd als eerste neer. Nergens voor nodig. Een bankerlap heet dat. Heel normaal. Zo kom je veilig door Q1 heen. Niks limiet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Max zelf:
[..]
Hij zat niet op de limiet volgens hem zelf en had dat wel moeten zitten.
Dat deed hij ook en maakte daarbij een fout die hij misschien als hij op de limiet had gezeten niet gemaakt had.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:13 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Gewoon gelul. Alle toppers zetten in Q1 geen wereldtijd als eerste neer. Nergens voor nodig. Een bankerlap heet dat. Heel normaal. Zo kom je veilig door Q1 heen. Niks limiet.
We zullen het nooit weten. Maar zeggen dat je op de limiet moet zitten is niet waar, Max. En het was niet z'n eerste fout he.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat deed hij ook en maakte daarbij een fout die hij misschien als hij op de limiet had gezeten niet gemaakt had.
Altijd een leuk teken dat iemand uitgeluld isquote:
Waar slaat dat nou weer op? Als iemand in de muur kleunt ga ik ervan uit dat hij op de limiet reed. Als iemand dan zegt van niet, geloof ik hem op zijn woord. Het zou gekjer zijn als ik zou blijvrn beweren dat hij het wel deed. Als jij dat draaien noemt... Okee. Ik weet wie het zegt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Altijd een leuk teken dat iemand uitgeluld is.
Domme fout van Max maar eerst claimen dat hij niet op de limit moet rijden en als Max dan zegt dat niet te hebben gedaan dan ineens een draai maken....
Kan toch zijn dat hij door het niet op zijn limiet rijden niet full focus was? Dat is dan natuurlijk nog steeds een blunder.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Altijd een leuk teken dat iemand uitgeluld is.
Domme fout van Max maar eerst claimen dat hij niet op de limit moet rijden en als Max dan zegt dat niet te hebben gedaan dan ineens een draai maken....
Zonder eten om 8 uur naar bed.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:12 schreef Geralt het volgende:
Zou Max slaag van zn pa gehad hebben na die crash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |