Baku is de helft van Monaco.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:17 schreef MrSweets het volgende:
Erg rare fout weer, net als ik de kwalificatie.
Als je niet weet wie dit doet zou je zeggen dat het onervarenheid is, en misschien is het dat ook wel.
Dit circuit kan je echt helemaal niets, heel krap allemaal geen enkele ruimte voor n foutje
Belachelijk dat ze dit soort circuits toelaten, Monaco heeft grote historie daar valt wat voor te zeggen. Maar dat Baku is 10x niks.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Baku is de helft van Monaco.
[ afbeelding ]
dus ik vraag me af hoe dat een spannende race kan worden, het lijkt dat het een optocht gaat worden.
dit is maar een heel klein stukje. De rest is een stuk ruimer.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:00 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze dit soort circuits toelaten, Monaco heeft grote historie daar valt wat voor te zeggen. Maar dat Baku is 10x niks.
Idd een optocht erg jammer je wilt graag een race zien.
Ben ik mee eens, de meeste coureurs van 10 tot 20 zijn de mindere goden op die van Bottas na dan. Alleen al met de kracht van zijn motor schiet je er voorbij.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat was niet zo uniek als sommigen denken
Is dit echt waar de F1 bolides tussendoor moet manoeuvreren in een race?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Baku is de helft van Monaco.
[ afbeelding ]
dus ik vraag me af hoe dat een spannende race kan worden, het lijkt dat het een optocht gaat worden.
jaquote:Op zondag 29 mei 2016 17:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Is dit echt waar de F1 bolides tussendoor moet manoeuvreren in een race?
oh wow dat is ook serieus een stukje van de baan, wowwwquote:Op zondag 29 mei 2016 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dit is maar een heel klein stukje. De rest is een stuk ruimer.
Hamilton & Bieberquote:Op zondag 29 mei 2016 18:15 schreef Drugshond het volgende:
Hamelton is een lul, maar erg veel respect hoe hij die banden heel heeft kunnen houden. Erg goed gereden.
Iedereen verwacht direct een WK van hem natuurlijk...quote:Op zondag 29 mei 2016 16:34 schreef JimmyManna het volgende:
Er komen weer allemaal droeftoeters uit holen kruipen na een slecht weekend, zie ik.
Ik ook...quote:Op zondag 29 mei 2016 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Max ging?
Had ie al.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hij is wel de jongste coureur die crasht in Monaco, toch weer een record erbij.
lijkt me logisch ..quote:Op maandag 30 mei 2016 16:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Horner is nog steeds blij met Max
http://nl.motorsport.com/(...)eert-hiervan-741991/
Dat. En als niet, dan moeten ze dat nog steeds niet zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |