Geen talkshowtjequote:Op maandag 23 mei 2016 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we geen talkshow komende maanden dan, of komen die vrome broeders weer opdraven?
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:13 schreef sp3c het volgende:
gedaan
ik wist niet wat ik bij organisatie moest zeggen dus daar heb ik 'weinig' ingevuld
Terechte klacht.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:07 schreef timmmmm het volgende:
LIF / De boeven van de farmaceutische industrie - Actie
Hebben we allemaal al getekend?
Yoki en zijn baard zijn het hier mee eensquote:Op maandag 23 mei 2016 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Drukke kutkinderen wordt niemand vrolijk van.
Ik hou het bij een touwquote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef Specularium het volgende:
Ik heb al thee met koekjes voor Humberto Simons.
Moet ze maar eens een normale pruik nemen.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Simons heeft het ook altijd alleen maar over mensen die onaardig tegen haar zijn he, en nooit over wat er nu daadwerkelijk aan de hand is. Ze komt niet vertellen over haar politieke doelen of ambities. Daar doet ze niet aan, ze moppert alleen dat mensen haar niet lief vinden
Ik heb 'chaotisch' ingevuld.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:13 schreef sp3c het volgende:
gedaan
ik wist niet wat ik bij organisatie moest zeggen dus daar heb ik 'weinig' ingevuld, misschien kan mijn werk het morgen ook ff invullen, die hebben wel veel organisatie
fokistochpotverdikkemegeenfacebook
Ik wacht tot ze weer kaal isquote:Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ze maar eens een normale pruik nemen.
zo noemt mani zijn moeder mijn kleine generaal altijdquote:Op maandag 23 mei 2016 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft sp3c weer iets over je moeder gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |