abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:17:17 #1
395200 deadprez
One more rail
pi_162360513
ja

[ Bericht 89% gewijzigd door deadprez op 20-05-2016 19:17:24 ]
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:17:49 #2
138448 PeZu
Suspended animation
pi_162360524
one lobi post O+
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_162360525
@SE: alsof vrienden niet mogen beoordelen of je knap bent of niet ;s
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:18:04 #4
395200 deadprez
One more rail
pi_162360530
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:17 schreef PeZu het volgende:
one lobi post O+
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_162360532
Ik haat lobi
pi_162360540
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik haat lobi
Echt he, zo zoetsappig
pi_162360545
volgens mij vinden alle rellen ook in de Lobi-delen plaats
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:18:42 #8
395200 deadprez
One more rail
pi_162360547
hommels
Stop the violence
Down with the hate
pi_162360550
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:17 schreef HPLC het volgende:
alleen sc'ers stemmen das wel beetje karig

Ik had 0 stemmen zal nooit vergeten en nooit vergeven

:(
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:18:52 #10
138448 PeZu
Suspended animation
pi_162360552
quote:
waarom zou je dat onder vrienden willen doen :D
pi_162360558
quote:
Je mag het tagje hebben
pi_162360562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:18 schreef HPLC het volgende:
volgens mij vinden alle rellen ook in de Lobi-delen plaats
doe ik expres
pi_162360565
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Had er ook maar 1
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:19:20 #14
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_162360569
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

wie zie je nog in de spits komen dan?
Morata zou mooi zijn, als dat lukt tenminste. En Götze kan je ook niet laten liggen voor 20m, dan zou het een volmaakte window zijn. Alle drie 23, dus toekomst is dan veiliggesteld. _O_
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:19:28 #15
138448 PeZu
Suspended animation
pi_162360574
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik haat lobi
mensen zonder lobi ;(
pi_162360575
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:18 schreef PeZu het volgende:

[..]

waarom zou je dat onder vrienden willen doen :D
Gewoon, beetje stoken toch
pi_162360577
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ik had op je gestemd hoor
pi_162360579
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:19 schreef SideEffect het volgende:

[..]

Je mag het tagje hebben
ik wil ook een tagje!
pi_162360596
quote:

[..]

Je mag het tagje hebben
Heb al autismetagje
pi_162360607
quote:

[..]

Ik had op je gestemd hoor
oja jij wel O+ dan
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:20:17 #21
138448 PeZu
Suspended animation
pi_162360611
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:19 schreef HPLC het volgende:

[..]

Gewoon, beetje stoken toch
ooh zijn daar vrienden voor :o
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:20:34 #22
395200 deadprez
One more rail
pi_162360621
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

ik wil ook een tagje!
KLB-borderliner
Stop the violence
Down with the hate
pi_162360633
De afgelopen week voelt alsof ik gestraft word voor alle nare dingen die ik ooit heb gedaan.
pi_162360634
quote:
beetje te veel bloot
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:21:40 #25
138448 PeZu
Suspended animation
pi_162360656
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:21 schreef Oberkullie het volgende:
De afgelopen week voelt alsof ik gestraft word voor alle nare dingen die ik ooit heb gedaan.
heet je earl?
pi_162360657
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

ik wil ook een tagje!
Welke?
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:22:00 #27
395200 deadprez
One more rail
pi_162360666
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:21 schreef PeZu het volgende:

[..]

heet je earl?
my name is earl _O_
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:22:30 #28
138448 PeZu
Suspended animation
pi_162360686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:22 schreef deadprez het volgende:

[..]

my name is earl _O_
die show O+
pi_162360706
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:19 schreef HPLC het volgende:

[..]

Heb al autismetagje
Die krijg je automatisch als je je registreert op fok
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:23:02 #30
395200 deadprez
One more rail
pi_162360707
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:22 schreef PeZu het volgende:

[..]

die show O+
yeh _O_ alleen jammer van het plotselinge einde
Stop the violence
Down with the hate
pi_162360719
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:21 schreef Oberkullie het volgende:
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:21 schreef PeZu het volgende:

[..]

heet je earl?
Fuck man moet ik al mijn exen langs tot mijn karma weer opgekrikt is ;(
pi_162360749
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:24:20 #34
395200 deadprez
One more rail
pi_162360761
gvd hermann :')
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:24:32 #35
138448 PeZu
Suspended animation
pi_162360765
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:

[..]

yeh _O_ alleen jammer van het plotselinge einde
ja in raising hope zie je op een tv een newsflash dat een mam in camden eindelijk kllaar is met zijn lijst, het plan was door te gaan maar ja te goede show die worden gecancelled terwijl we mogen geniet van melissa en joey O+
pi_162360773
Hermannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
pi_162360778
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
gvd hermann :')
mag ik mijn enthousiasme niet laten zien
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:25:52 #38
395200 deadprez
One more rail
pi_162360809
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:24 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

heb opeens 20000 rijen aan i's op m'n scherm verdomme
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:26:14 #39
406136 Le_Professeur
pi_162360828

nieuwe crush hoor
pi_162360829
quote:

[..]

Je sig :')
Noemt Niels je nou een varken
pi_162360837
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:24 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja in raising hope zie je op een tv een newsflash dat een mam in camden eindelijk kllaar is met zijn lijst, het plan was door te gaan maar ja te goede show die worden gecancelled terwijl we mogen geniet van melissa en joey O+
dit zei de maker op reddit

I had always had an ending to Earl and I’m sorry I didn’t get the chance to see it happen. You’ve got a show about a guy with a list so not seeing him finish it is a bummer. But the truth is, he wasn’t ever going to finish the list. The basic idea of the ending was that while he was stuck on a really hard list item he was going to start to get frustrated that he was never going to finish it. Then he runs into someone who had a list of their own and Earl was on it. They needed to make up for something bad they had done to Earl. He asks them where they got the idea of making a list and they tell him that someone came to them with a list and that person got the idea from someone else. Earl eventually realizes that his list started a chain reaction of people with list and that he’s finally put more good into the world than bad. So at that point he was going to tear up his list and go live his life. Walk into the sunset a free man. With good karma.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:26:29 #42
395200 deadprez
One more rail
pi_162360840
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]

nieuwe crush hoor
wat een gaytje
Stop the violence
Down with the hate
pi_162360847
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:22 schreef SideEffect het volgende:

[..]

Die krijg je automatisch als je je registreert op fok
Dacht op 450
pi_162360862
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:23 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Fuck man moet ik al mijn exen langs tot mijn karma weer opgekrikt is ;(
Dus je blijft binnen haha
pi_162360872
quote:
Gast
pi_162360874
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:26 schreef SideEffect het volgende:

[..]

Je sig :')
Noemt Niels je nou een varken
ja maar die man zit ook al de hele dag aan het bier
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:27:30 #47
395200 deadprez
One more rail
pi_162360891
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:27 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

je moet zijn woorden niet verdraaien hermann
Stop the violence
Down with the hate
pi_162360893
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:26 schreef HPLC het volgende:

[..]

Dacht op 450
Autipas
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:27:45 #49
138448 PeZu
Suspended animation
pi_162360899
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:26 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

I had always had an ending to Earl and I’m sorry I didn’t get the chance to see it happen. You’ve got a show about a guy with a list so not seeing him finish it is a bummer. But the truth is, he wasn’t ever going to finish the list. The basic idea of the ending was that while he was stuck on a really hard list item he was going to start to get frustrated that he was never going to finish it. Then he runs into someone who had a list of their own and Earl was on it. They needed to make up for something bad they had done to Earl. He asks them where they got the idea of making a list and they tell him that someone came to them with a list and that person got the idea from someone else. Earl eventually realizes that his list started a chain reaction of people with list and that he’s finally put more good into the world than bad. So at that point he was going to tear up his list and go live his life. Walk into the sunset a free man. With good karma.
ja dat was tof van meneer garcia
pi_162360900
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:27 schreef MAHL het volgende:

[..]

Gast
:)
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:28:04 #51
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162360913
quote:

[..]

Wat moet je nou elke dag met alleen maar bier
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_162360917
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:26 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

Wacht nog steeds op het einde van Stargate ;( Dat we nooit zullen krijgen.
pi_162360926
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:28 schreef Willoow het volgende:

[..]

zelfs dp mixt het nog een beetje met druks
pi_162360928
quote:

[..]

:)
Dankzij jou is een hele matige 'vrouw' KLB-chick 2015.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:28:51 #55
395200 deadprez
One more rail
pi_162360939
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:28 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

zelfs dp mixt het nog een beetje met druks
en ik drink overdag niet
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:29:11 #56
395200 deadprez
One more rail
pi_162360951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:28 schreef MAHL het volgende:

[..]

je bent zelf een matige vrouw
Stop the violence
Down with the hate
pi_162360952
are you senile
pi_162360961
quote:

[..]

Wacht nog steeds op het einde van Stargate ;( Dat we nooit zullen krijgen.
rip
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_162360963
quote:

[..]

helemaal niks matigs aan
pi_162360981
450 is dood
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:29:53 #61
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162360984
quote:

[..]

:') ^2
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_162360988
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:29 schreef SideEffect het volgende:
450 is dood
Guus ook
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:30:24 #63
395200 deadprez
One more rail
pi_162361011
quote:
450 is dood
al tijden toch
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361015
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

rip
Echt he. Als ze nou nog gewoon één seizoen hadden gekregen om de boel een beetje goed af te sluiten, maar nee hoor :')
pi_162361022
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:30 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

Guus ook
Is ook de schuld van Guus
Moest hij mij maar mod maken
pi_162361024
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:28 schreef Willoow het volgende:

[..]

Genieten van de leef
pi_162361030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:29 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

helemaal niks matigs aan
Dat zegt iedereen maar niemand heeft ooit foto's gezien :')
pi_162361033
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:

[..]

al tijden toch
er werden iedere dag nog wel een paar posts gemaak maar nu is het steeds stil
pi_162361037
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:

[..]

al tijden toch
Nee viel wel mee maar nu is het echt dood
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:31:04 #70
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361039
quote:
450 is dood
Fantastisch
pi_162361043
quote:

[..]

je bent zelf matig
pi_162361049
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:30 schreef MAHL het volgende:

[..]

dat jij geen pics hebt gezien betekent niet dat de rest niks heeft gezien
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:31:30 #73
395200 deadprez
One more rail
pi_162361059
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:30 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

er werden iedere dag nog wel een paar posts gemaak maar nu is het steeds stil
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef SideEffect het volgende:

[..]

Nee viel wel mee maar nu is het echt dood
oh

nou ja, bij de volgende banregen zal het wel weer opleven :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361067
quote:

[..]

Denk ook niet dat je die zo krijgt
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:32:25 #75
395200 deadprez
One more rail
pi_162361093
quote:

[..]

weenie hoor maar ik ben 2 jaar achter elkaar verkozen tot beste user, ik zou die verkiezingen niet heel serieus nemen
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361096
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

[..]

oh

Vind het wel grappig dat Eend daar bijna niks meer heeft gepost sinds zijn unban hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2016 19:32:47 ]
pi_162361103
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef Willoow het volgende:

[..]

Fantastisch
Wrm zit jij niet op 450
pi_162361112
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

[..]

oh

ik sta #4 qua postaantal en ben in jaren niet geband
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:33:14 #79
395200 deadprez
One more rail
pi_162361128
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:32 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

eheheh hermann heeft geen leven
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361133
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:32 schreef deadprez het volgende:

[..]

weenie hoor maar ik ben 2 jaar achter elkaar verkozen tot beste user, ik zou die verkiezingen niet heel serieus nemen
omdat jij altijd geforceerd aardig zit te doen tegen iedereen

word er misselijk van
pi_162361135
quote:

[..]

Heb TR geplaatst want je hebt een doodsverwensing in je sig. Tot ziens
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:33:22 #82
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361136
quote:

[..]

Het is echt een serieus ding bij sommigen, Jezus
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:33:40 #83
395200 deadprez
One more rail
pi_162361148
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

word er misselijk van
hou je teringbek vieze fekkit
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:33:48 #84
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361152
quote:

[..]

word er misselijk van
Dp nooit boos gezien?
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:33:50 #85
138448 PeZu
Suspended animation
pi_162361154
quote:

[..]

:D
pi_162361157
al die incrowdkliekjes :r Allemaal op elkaar stemmen
pi_162361159
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:

[..]

Heb TR geplaatst want je hebt een doodsverwensing in je sig. Tot ziens
ttyn
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:33:57 #88
395200 deadprez
One more rail
pi_162361162
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef Willoow het volgende:

[..]

Het is echt een serieus ding bij sommigen, Jezus
ja wtf :')
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:34:14 #89
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361173
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:32 schreef SideEffect het volgende:

[..]

Wrm zit jij niet op 450
Vind één forum wel genoeg.
pi_162361176
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:

[..]

Vind het wel grappig dat Eend daar bijna niks meer heeft gepost sinds zijn unban hier.
Eend is weer verdwenen
pi_162361179
quote:

[..]

ttyn
Eh ok
pi_162361181
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef Willoow het volgende:

[..]

Dp nooit boos gezien?
alleen als er moslimgrapjes worden gemaakt
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 19:34:23 #93
88815 The_Emotion
98.3
pi_162361185
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
al die incrowdkliekjes :r Allemaal op elkaar stemmen
Het is net het eurovisie songfestival
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_162361193
quote:

[..]

hoe kun je dat zien?
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:34:46 #95
395200 deadprez
One more rail
pi_162361203
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:34 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

nee eigenlijk vooral als het geen grapjes zijn

en ik dronken ben
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361205
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:34 schreef Willoow het volgende:

[..]

Vind één forum wel genoeg.
Je hoeft hier niet te posten
pi_162361209
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

hoe kun je dat zien?
bij members daar bovenin ja toch
pi_162361212
baaaadingaaaaa
pi_162361215
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:34 schreef Remqo het volgende:

[..]

Het is net het eurovisie songfestival
Alleen hoef ik niet te playbacken
pi_162361219
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:34 schreef deadprez het volgende:

[..]

nee eigenlijk vooral als het geen grapjes zijn

en ik dronken ben
maar dat tweede is altijd
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:35:25 #102
395200 deadprez
One more rail
pi_162361231
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:35 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

maar dat tweede is altijd
valt reuze mee
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:35:28 #103
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361232
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef deadprez het volgende:

[..]

ja wtf :')
Hoe kan dp beste user zijn? Hallooo niemand heeft hem in het echt gezien, dus kan je ook niet weten of ie echt aardig is.
pi_162361234
quote:

[..]

bij members daar bovenin ja toch
aah ja nee ok
pi_162361241
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

KLB-borderliner
:s nou zeg hso? :s
pi_162361242
quote:
nee ik zie het niet

niet geklikt
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:35:49 #107
395200 deadprez
One more rail
pi_162361252
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:35 schreef Willoow het volgende:

[..]

Hoe kan dp beste user zijn? Hallooo niemand heeft hem in het echt gezien, dus kan je ook niet weten of ie echt aardig is.
:D
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:36:01 #108
395200 deadprez
One more rail
pi_162361257
ik heb ook niet geklikt
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361258
quote:
een schildpaddenhoofd?
pi_162361265
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:21 schreef SideEffect het volgende:

[..]

Welke?
kies jij maar
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:36:14 #111
138448 PeZu
Suspended animation
pi_162361273
quote:
niet klikken mensen is een virus
pi_162361274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

een schildpaddenhoofd?
nope
(she/her)
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:36:17 #113
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361277
quote:

[..]

Weet niet waarom, maar moest lachen.
pi_162361279
sta op 9
pi_162361285
fylax gebruikt de KLB SC tegenwoordig alleen om reclame te maken voor zijn advertenties of topics, zou een ban op moeten staan
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:36:45 #116
395200 deadprez
One more rail
pi_162361293
Toch geklikt, gelachen om post van hyaenidae
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:36:49 #117
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361296
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:34 schreef HPLC het volgende:

[..]

Je hoeft hier niet te posten
Jij ook niet.
pi_162361298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:36 schreef HPLC het volgende:
sta op 9
geef is linkje :@
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 19:36:56 #119
88815 The_Emotion
98.3
pi_162361301
quote:
Een dikke sigaar in een muur
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_162361309
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

nope
JA ZEG DAN
pi_162361315
quote:

[..]

wa bende tog ook een debiel
pi_162361319
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
fylax gebruikt de KLB SC tegenwoordig alleen om reclame te maken voor zijn advertenties of topics, zou een ban op moeten staan
www.xhamster.com
pi_162361325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:37 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

wa bende tog ook een debiel
dat ben ik inderdaad ja sorry daarvoor nog
pi_162361326
quote:

[..]

zie mijn vorige post
pi_162361328
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:37 schreef HPLC het volgende:

[..]

www.xhamster.com
die hebben hun eigen porno reality show gemaakt _O_
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:37:44 #126
395200 deadprez
One more rail
pi_162361330
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:37 schreef HPLC het volgende:

[..]

www.xhamster.com
linken naar pron tr
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361331
quote:

[..]

hjb
pi_162361335
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:36 schreef Willoow het volgende:

[..]

Jij ook niet.
Wel hoor. Krijg betaald van Danny om de views hoog te houden
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:38:00 #129
395200 deadprez
One more rail
pi_162361339
quote:

[..]

:') :') :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361346
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:37 schreef deadprez het volgende:

[..]

linken naar pron tr
je mag ook linken naar google en daar kun je ook porno vinden
pi_162361350
quote:

[..]

Vind het bijna jammer dat ik geen porno meer kijk
pi_162361357
quote:

[..]

Wat moet ik me daar bij voorstellen? GTST met geneuk erin?
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:38:39 #133
395200 deadprez
One more rail
pi_162361366
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:38 schreef HPLC het volgende:

[..]

game of thrones dus?
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361376
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

kies jij maar
Leukste KLB-user
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:38:54 #135
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361377
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Vind het bijna jammer dat ik geen porno meer kijk
Waarom niet?
pi_162361379
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:38 schreef deadprez het volgende:

[..]

game of thrones dus?
haha preutse man gespot
pi_162361383
quote:

[..]

xHamster launched The Sex Factor this week, a 10-episode series seeing sixteen wannabe porn stars battle it out. It follows the format of the talent shows you find on the major networks, with rounds of judging, people getting sent home each week and catty pieces-to-camera about fellow contestants, but features some challenges you're unlikely to find on The X Factor et al, like competitive blow jobs and orgasm faking.
pi_162361390
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:38 schreef deadprez het volgende:

[..]

game of thrones dus?
oppassen jij
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:39:14 #139
395200 deadprez
One more rail
pi_162361392
quote:

[..]

haha preutse man gespot
is gwn goeie omschrijving van got
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:39:21 #140
395200 deadprez
One more rail
pi_162361395
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:39 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

oppassen jij
:7
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361400
ik verdien ook een award bij de volgende verkiezingen. desnoods manipuleer ik de stemming
pi_162361406
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:38 schreef SideEffect het volgende:

[..]

Leukste KLB-user
hoopte op liefste kut
pi_162361413
'The contestants compete in increasingly explicit challenges to win their share of a $1M prize along with instant porn superstardom,' xHamster wrote of the show

zou ook wel meedoen
pi_162361415
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:38 schreef Willoow het volgende:

[..]

Waarom niet?
porno wordt steeds realistischer. Straks ook vr porno
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:40:17 #145
395200 deadprez
One more rail
pi_162361426
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

dus?
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:40:26 #146
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361430
quote:

[..]

Dat is er toch al?
pi_162361442
quote:

[..]

dus je stopt omdat het beter wordt? pardon
pi_162361444
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:40 schreef Willoow het volgende:

[..]

Dat is er toch al?
gvd
pi_162361449
mahl?
pi_162361451
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

xHamster launched The Sex Factor this week, a 10-episode series seeing sixteen wannabe porn stars battle it out. It follows the format of the talent shows you find on the major networks, with rounds of judging, people getting sent home each week and catty pieces-to-camera about fellow contestants, but features some challenges you're unlikely to find on The X Factor et al, like competitive blow jobs and orgasm faking.
wow
pi_162361468
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:40 schreef Willoow het volgende:

[..]

Dat is er toch al?
helaas wel, soms zie ik een filmpje dat me leuk lijkt en is het opeens zo'n rare ronde VR film ding
pi_162361478
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:40 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

dus je stopt omdat het beter wordt? pardon
nee dat s niet de reden

Kijk op your brain on porn.com
pi_162361486
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:41 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

nee dat s niet de reden

nee ik fap liever
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:41:58 #154
395200 deadprez
One more rail
pi_162361488
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:41 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

nee dat s niet de reden

dat klinkt als een site van christengekkies
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361490
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

hoopte op liefste kut
Kut :')
Liefste/leukste je mag het allemaal
pi_162361495
pffff moet ik m'n haar doen gvd
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:42:31 #157
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361510
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:41 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

helaas wel, soms zie ik een filmpje dat me leuk lijkt en is het opeens zo'n rare ronde VR film ding
Ik zag vroeger zo'n film waarin mensen alleen maar virtual reality sex hadden met elkaar.
pi_162361526
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
pffff moet ik m'n haar doen gvd
Niet kaal zijn :')
pi_162361537
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:42 schreef Willoow het volgende:

[..]

Ik zag vroeger zo'n film waarin mensen alleen maar virtual reality sex hadden met elkaar.
"Zo'n film"
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 19:43:20 #160
88815 The_Emotion
98.3
pi_162361545
quote:

[..]

Demolition Man
- Ian Malcolm
pi_162361547
quote:

[..]

Lekker hoor. Vroeger altijd stiekem Latin Lover kijken. Deadprez herkent dit
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:43:45 #162
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361562
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:43 schreef SideEffect het volgende:

[..]

"Zo'n film"
Weet niet meer hoe die heet.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:43:56 #163
395200 deadprez
One more rail
pi_162361569
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Lekker hoor. Vroeger altijd stiekem Latin Lover kijken. Deadprez herkent dit
:D die shit was echt zo fucking slecht hè :') op sbs6 ofzo kwam dat altijd toch?
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361579
quote:

[..]

ik hoop dat je straks met zo'n VR bril op zelf kunt kiezen met wie je wilt neuken en het gevoel gesimuleerd wordt

dan kies ik dp
pi_162361589
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:43 schreef Willoow het volgende:

[..]

Weet niet meer hoe die heet.
Vrporn
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:44:32 #166
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361596
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:43 schreef Remqo het volgende:

[..]

Demolition Man
Dat zou wel kunnen.
pi_162361599
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:41 schreef SideEffect het volgende:

[..]

Kut :')
Liefste/leukste je mag het allemaal
te laat ben al sad
pi_162361605
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:44 schreef Willoow het volgende:

[..]

Dat zou wel kunnen.
Arnold _O_

toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2016 19:45:01 ]
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 19:45:15 #169
88815 The_Emotion
98.3
pi_162361618
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Arnold _O_
Stallone.
Ken je klassiekers
- Ian Malcolm
pi_162361626
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

ik hoop dat je straks met zo'n VR bril op zelf kunt kiezen met wie je wilt neuken en het gevoel gesimuleerd wordt

dan kies ik dp

Nou, de opwinding hoor
pi_162361627
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:45 schreef Remqo het volgende:

[..]

Stallone.
Ken je klassiekers
ja gvd, zat nog te twijfelen :@
pi_162361632
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:45 schreef HPLC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou, de opwinding hoor
ewaa mmg
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:45:49 #173
395200 deadprez
One more rail
pi_162361638
"klassiekers"
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361639
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

te laat ben al sad
Ja ik zie heet aan je PI
Je moet je die roos van gisteravond even op je hoed zetten
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:45:58 #175
395200 deadprez
One more rail
pi_162361643
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nou, de opwinding hoor
Dead Prez _O_
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:46:07 #176
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361653
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Arnold _O_

toch?
Weet allemaal niet meer, ik was 6 ofzo.. ik heb alleen dat onthouden met die vr seks :')
pi_162361663
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nou, de opwinding hoor
ben echt helemaal klaar met jou
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 19:46:38 #178
88815 The_Emotion
98.3
pi_162361673
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ja gvd, zat nog te twijfelen :@
Ze kunnen allebei niet praten, dat scheelt weer
- Ian Malcolm
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:46:53 #179
395200 deadprez
One more rail
pi_162361684
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:46 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ze kunnen allebei niet praten, dat scheelt weer
En niet acteren. En maken allebei kutfilms.
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361688
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ewaa mmg
pi_162361708
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:

[..]

jackie chan _O_
pi_162361714
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:46 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

ben echt helemaal klaar met jou
Had de discussie een jaar geleden al gewonnen
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:47:29 #183
395200 deadprez
One more rail
pi_162361715
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:47 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

jackie chan _O_
dat is wel ene baas ja
Stop the violence
Down with the hate
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 19:47:40 #184
88815 The_Emotion
98.3
pi_162361724
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijke pulp
- Ian Malcolm
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:47:51 #185
395200 deadprez
One more rail
pi_162361735
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:47 schreef Remqo het volgende:

[..]

meh
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:48:04 #186
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361743
Ik kan ook niet praten, daarom typ ik.. Haha
pi_162361761
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:47 schreef HPLC het volgende:

[..]

Had de discussie een jaar geleden al gewonnen
nee, dat had ik gewonnen hoor

haha je hebt hoor niet gebruikt
pi_162361774
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:47 schreef deadprez het volgende:

[..]

dat is wel ene baas ja
rush hour 2 iets van 20x gezien als kind
pi_162361780
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:48 schreef Willoow het volgende:
Ik kan ook niet praten, daarom typ ik.. Haha
rare sig
pi_162361790
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:47 schreef Remqo het volgende:

[..]

vind je van die film dat stallone een agent is in de toekomst en dat dennis rodman of wesley snipes crimineel is? :D
pi_162361798
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:43 schreef deadprez het volgende:

[..]

:D die shit was echt zo fucking slecht hè :') op sbs6 ofzo kwam dat altijd toch?
je had ook die show met die rechter :D
pi_162361807
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:48 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

rare sig
Jij bent raar met je nietszeggende opmerkingen
pi_162361808
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

sex court :7
pi_162361817
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:49:54 #195
395200 deadprez
One more rail
pi_162361820
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

hm dat zegt me zo niks
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361829
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

hm dat zegt me zo niks
omdat jij linkshandig bent
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:50:08 #197
395200 deadprez
One more rail
pi_162361831
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:49 schreef spiritusbus het volgende:
[ afbeelding ]
haal me foto weg ;s
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361833
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:49 schreef SideEffect het volgende:

[..]

Jij bent raar met je nietszeggende opmerkingen
sorry hoor
pi_162361841
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

maar ik hoor niks als mensen typen
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:50:26 #200
395200 deadprez
One more rail
pi_162361843
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

sex court :7
oh ja _O-
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361851
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:

[..]

haal me foto weg ;s
moment, ben bijna klaar met fappen.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:50:47 #202
395200 deadprez
One more rail
pi_162361861
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:50 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

moment, ben bijna klaar met fappen.
heheh
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361862
Maar dp wij keken dat. De zestienjarige van nu kijken Double anal public disgrace

The Times they Are a changin'

;(
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 19:50:50 #204
88815 The_Emotion
98.3
pi_162361863
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

vind je van die film dat stallone een agent is in de toekomst en dat dennis rodman of wesley snipes crimineel is? :D
Ik vind die scene waar Stallone in de toekomst virtuele sex heeft met Sandra Bullock wel geil.
- Ian Malcolm
pi_162361885
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
Maar dp wij keken dat. De zestienjarige van nu kijken Double anal public disgrace

;(
for the better
pi_162361905
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:50 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik vind die scene waar Stallone in de toekomst virtuele sex heeft met Sandra Bullock wel geil.
pics
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:51:33 #207
395200 deadprez
One more rail
pi_162361907
quote:

;(
16? ik was 11 ofzo toen ik die shit keek

maar ja idd, kleine fielaksjes die 30 tabs porno en camchicks open hebben staan
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361933
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:45 schreef SideEffect het volgende:

[..]

Ja ik zie heet aan je PI
Je moet je die roos van gisteravond even op je hoed zetten
wat is jouw favoriete bloem?
pi_162361947
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

hm dat zegt me zo niks
zo'n Chick beet altijd tijdens het pijpen. Haar Boy klaagde haar toen aan en moest ze bij de rechtzaak een banaan pijpen waar ze een stuk vanaf beet. Toen werd ze veroordeeld en moest ze die Boy pijpen zonder te bijten
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:52:34 #210
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162361956
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:50 schreef Remqo het volgende:

[..]

Remqo kijkkt vp, sws
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 19:52:43 #211
88815 The_Emotion
98.3
pi_162361963
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:51 schreef HPLC het volgende:

[..]

pics
hier een video
- Ian Malcolm
pi_162361968
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:52 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

zo'n Chick beet altijd tijdens het pijpen. Haar Boy klaagde haar toen aan en moest ze bij de rechtzaak een banaan pijpen waar ze een stuk vanaf beet. Toen werd ze veroordeeld en moest ze die Boy pijpen zonder te bijten
eh ok
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:52:56 #213
395200 deadprez
One more rail
pi_162361973
quote:

[..]

had het al gegoogled ja, heb ik ook weleens gezien :')

en sexetera ofzo had je ook nog
Stop the violence
Down with the hate
pi_162361993
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:52 schreef deadprez het volgende:

[..]

haha ja op veronica :')
pi_162362003
quote:

[..]

gerechtigheid
pi_162362006
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:52 schreef deadprez het volgende:

[..]

dat vond ik wat minder
pi_162362013
quote:

;(
bob dylan _O_
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:54:00 #218
395200 deadprez
One more rail
pi_162362016
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

dat vond ik wat minder
het was allemaal bagger :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362017
allemaal oversekste viespeuken hier
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:54:19 #220
395200 deadprez
One more rail
pi_162362028
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
allemaal oversekste viespeuken hier
ga je porno sorteren nerdje
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362041
pffff moet echt kapper boys
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:54:54 #222
395200 deadprez
One more rail
pi_162362052
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
dan doe je dat
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362053
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:

[..]

ga je porno sorteren nerdje
beetje tijdverspilling om iets te sorteren wat al gesorteerd is zaadsnuiver
pi_162362064
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:52 schreef Remqo het volgende:

[..]

hier een video
You are a savage creature ;(
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:55:09 #225
395200 deadprez
One more rail
pi_162362069
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:54 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

beetje tijdverspilling om iets te sorteren wat al gesorteerd is zaadsnuiver
niet zo bijdehand
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362086
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ook maar weet niet wat ik ermee wil
pi_162362091
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:

[..]

niet zo bijdehand
beter bijdehand dan maar 1 hand
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:55:57 #228
395200 deadprez
One more rail
pi_162362102
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

gwn opskeer
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362104
Gewoon de braadsleelook, kerel krijgt overal complimenten
pi_162362109
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:55 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

beter bijdehand dan maar 1 hand
2/10, omdat ik al een biertje heb gedronken
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:56:22 #231
406136 Le_Professeur
pi_162362115
quote:

[..]

mohawk
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:56:42 #232
406136 Le_Professeur
pi_162362127
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
Gewoon de braadsleelook, kerel krijgt overal complimenten
dat is zo'n net- niet krakers look toch?
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:56:48 #233
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162362130
quote:

[..]

Lang groeien
pi_162362140
Halloow
Zonder wrijving geen glans
pi_162362145
Boys en girls
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:57:22 #236
395200 deadprez
One more rail
pi_162362149
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

bij krakerslook stel ik me meer dreads en weggeschoren stukken voor
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362151
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:56 schreef HPLC het volgende:

[..]

2/10, omdat ik al een biertje heb gedronken
dat doe je verkeerd, je moet een biertje tegen je kop slaan
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:57:30 #238
395200 deadprez
One more rail
pi_162362156
ewa haags
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:57:37 #239
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162362159
Hoi haags
pi_162362165
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Halloow
GODVERDOMME
pi_162362172
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Dacht kamperlook
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:58:07 #242
395200 deadprez
One more rail
pi_162362173
wat is haxball opeens weer levendig trouwens, krijg elke avond weer meerdere quote alerts
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362177
Stenen met ouders.
pi_162362187
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:57 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

dat doe je verkeerd, je moet een biertje tegen je kop slaan
Hoe kan ik nou vocht tegen m'n kop slaan
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:58:33 #245
395200 deadprez
One more rail
pi_162362188
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:58 schreef Stompzinnig het volgende:
Stenen met ouders.
ewaa

we hadden het nog over jouw topics vandaag
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:58:39 #246
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162362191
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
wat is haxball opeens weer levendig trouwens, krijg elke avond weer meerdere quote alerts
:r

Weg ermee

:r :r

Kankerspel
pi_162362192
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
jouw schuld dat we überhaupt gestopt zijn
pi_162362197
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:58 schreef HPLC het volgende:

[..]

Hoe kan ik nou vocht tegen m'n kop slaan
invriezen
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 19:58:52 #249
88815 The_Emotion
98.3
pi_162362198
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:58 schreef Stompzinnig het volgende:
Stenen met ouders.
Ewa, welkom terug in Klub suc
- Ian Malcolm
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:58:54 #250
395200 deadprez
One more rail
pi_162362200
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:58 schreef Willoow het volgende:

[..]

Weg ermee

Kankerspel
ja heb er ook wel een beetje genoeg van :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362204
quote:

[..]

Weg ermee

Kankerspel
TR
pi_162362209
quote:

[..]

Weg ermee

Kankerspel
btje op je taal letten jij
  vrijdag 20 mei 2016 @ 19:59:15 #253
395200 deadprez
One more rail
pi_162362212
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

jouw schuld dat we überhaupt gestopt zijn
waarom is dat nou weer mijn schuld
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362216
zoveel kotssmileys in 1 post kan echt niet hoor
pi_162362218
quote:

[..]

heb ik ook beetje :@ wat heb je nu dan
pi_162362222
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

wat is jouw favoriete bloem?
Dahlia's O+
pi_162362227
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:

[..]

dan doe je dat
ten eerste moeite
ten tweede kan ik daar 2 gr pep van halen :r
pi_162362231
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef deadprez het volgende:

[..]

omdat je links bent
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:00:02 #259
395200 deadprez
One more rail
pi_162362237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ten eerste moeite
_O-
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362239
quote:

[..]

ten eerste moeite
Gewoon tondeuse
pi_162362241
quote:

[..]

Weg ermee

Kankerspel
Wowooww willoow
pi_162362245
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:26 schreef HPLC het volgende:

[..]

Dus je blijft binnen haha
Hahahaha :D

FU klootzak
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:00:27 #263
395200 deadprez
One more rail
pi_162362250
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:

[..]

omdat je links bent
doe niet alsof jij niet op GL stemt
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362258
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:

[..]

Gewoon tondeuse
heb ik 1 keer gedaan. nooit weer ;(
pi_162362260
Jo, dp en remker en hupluc en de rest! Herman natuurlijk nog.
pi_162362263
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:00 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Hahahaha :D

FU klootzak
Jezus, twee uur terug
pi_162362271
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:

[..]

doe niet alsof jij niet op GL stemt
Was alleen omdat ik mijn leesbril was vergeten
pi_162362274
quote:

[..]

heb ik ook beetje :@ wat heb je nu dan
had zo standaard zij kort boven langer en dat is nu allemaal langer gegroeid

Denk dat ik zijkanten weer kort doe en boven alleen beetje puntjes
pi_162362278
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:57 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

GODVERDOMME
?
pi_162362279
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:00 schreef Stompzinnig het volgende:
Yo klappie
pi_162362282
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:00 schreef Stompzinnig het volgende:
Hoi stompzinnig aka rozevla
pi_162362284
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

heb ik 1 keer gedaan. nooit weer ;(
Te mooi?
pi_162362286
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

had zo standaard zij kort boven langer en dat is nu allemaal langer gegroeid

Denk dat ik zijkanten weer kort doe en boven alleen beetje puntjes
hoe doe jij je bakkebaarden altijd? :@ ik vind altijd wel mooi in puntje zo
pi_162362294
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

btje op je taal letten jij
weet niet wiens kloon jij bent maar normaal doen tegen mijn zus voordat ik je anus met de kracht van the father, the mother, the maiden, the crone, the warrior, the smith en the stranger openscheur
pi_162362297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:

[..]

Te mooi?
toen had ik helemaal een kankerkop
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:01:58 #276
395200 deadprez
One more rail
pi_162362299
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

weet niet wiens kloon jij bent maar normaal doen tegen mijn zus voordat ik je anus met de kracht van the father, the mother, the maiden, the crone, the warrior, the smith en the stranger openscheur
dat is loppe
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362310
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

toen had ik helemaal een kankerkop
:') _O-
pi_162362311
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef deadprez het volgende:

[..]

je stopte met hosten
pi_162362312
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:

[..]

dat is loppe
Hey DP :)
pi_162362313
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:02:33 #281
395200 deadprez
One more rail
pi_162362319
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hey DP :)
Hallo Haags :)
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362322
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

hoe doe jij je bakkebaarden altijd? :@ ik vind altijd wel mooi in puntje zo
doorlopend in m'n baard
pi_162362323
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:

[..]

dat is loppe
what the fuck's a loppe
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:02:52 #284
395200 deadprez
One more rail
pi_162362335
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:02 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

what the fuck's a loppe
Loppe
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362336
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hallo Haags :)
Alles goed?
pi_162362340
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

doorlopend in m'n baard
oeh sexy
pi_162362345
HAAAAAAAAGS KWARTIERTJE!!!
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:03:11 #288
395200 deadprez
One more rail
pi_162362351
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Alles goed?
yess, met jou?
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362354
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Loppe
nog nooit van gehoord
pi_162362355
Kan al raden wat de volgende TT wordt ;(
pi_162362367
gewoon je bek houden der mann, of ik verkracht je hondjes en snij hun keeltjes over
pi_162362371
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:03 schreef Yiha3 het volgende:
gewoon je bek houden der mann, of ik verkracht je hondjes en snij hun keeltjes over
oh mmg
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:04:04 #293
395200 deadprez
One more rail
pi_162362379
quote:
pls doe niet zo stoer
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362383
quote:
TR
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:04:19 #295
395200 deadprez
One more rail
pi_162362390
die honden scheuren je compleet aan stukken man
Stop the violence
Down with the hate
pi_162362396
Hoe snij je keeltjes over?
pi_162362403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
die honden scheuren je compleet aan stukken man
ik denk zelfs mijn 15 jarige poes ook
pi_162362405
quote:
Doe normaal debiel
pi_162362407
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAGS KWARTIERTJE!!!
_O_
  vrijdag 20 mei 2016 @ 20:04:47 #300
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162362410
quote:
Doe normaal, debiel
pi_162362412
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:03 schreef deadprez het volgende:

[..]

yess, met jou?
Zeker man, lekker weekend :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')