Vind het wel grappig dat Eend daar bijna niks meer heeft gepost sinds zijn unban hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
oh
nou ja, bij de volgende banregen zal het wel weer opleven
ik sta #4 qua postaantal en ben in jaren niet gebandquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
oh
nou ja, bij de volgende banregen zal het wel weer opleven
eheheh hermann heeft geen levenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik sta #4 qua postaantal en ben in jaren niet geband
omdat jij altijd geforceerd aardig zit te doen tegen iedereenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie hoor maar ik ben 2 jaar achter elkaar verkozen tot beste user, ik zou die verkiezingen niet heel serieus nemen
Heb TR geplaatst want je hebt een doodsverwensing in je sig. Tot ziensquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Het is echt een serieus ding bij sommigen, Jezusquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie hoor maar ik ben 2 jaar achter elkaar verkozen tot beste user, ik zou die verkiezingen niet heel serieus nemen
hou je teringbek vieze fekkitquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat jij altijd geforceerd aardig zit te doen tegen iedereen
word er misselijk van
Dp nooit boos gezien?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat jij altijd geforceerd aardig zit te doen tegen iedereen
word er misselijk van
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ttynquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb TR geplaatst want je hebt een doodsverwensing in je sig. Tot ziens
ja wtfquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is echt een serieus ding bij sommigen, Jezus
Vind één forum wel genoeg.quote:
Eend is weer verdwenenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat Eend daar bijna niks meer heeft gepost sinds zijn unban hier.
Het is net het eurovisie songfestivalquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
al die incrowdkliekjesAllemaal op elkaar stemmen
hoe kun je dat zien?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee eigenlijk vooral als het geen grapjes zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen als er moslimgrapjes worden gemaakt
maar dat tweede is altijdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee eigenlijk vooral als het geen grapjes zijn
en ik dronken ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |