houdt ie lekker zichzelf voor de gekquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Haha de tandarts ziet dat je dat niet doet, drm vraagt ze het ook
goede aankoop hoor, ik las dat ze ool interesse hadden in Carrick die transfervrij is straks. Twee jaar te laat maar voor op de bank wel een sterke speler voor erbij natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
David Ornstein @bbcsport_david 2 u2 uur geleden
Arsenal close to signing Gladbach mdf Granit Xhaka. Agreement reached on £30m deal, in London to finalise terms, medical this weekend #AFC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
nou en geen gaatjes en doet ze vooraf, ik heb gewoon gewonnen van de tandartsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Haha de tandarts ziet dat je dat niet doet, drm vraagt ze het ook
ben trots op jequote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou en geen gaatjes en doet ze vooraf, ik heb gewoon gewonnen van de tandarts
Is complete onzin. Daily mirror was het geloof ik? allemaal troep. Beste aankoop sinds jaren dit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goede aankoop hoor, ik las dat ze ool interesse hadden in Carrick die transfervrij is straks. Twee jaar te laat maar voor op de bank wel een sterke speler voor erbij natuurlijk
Hahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liep ook zo deur uit met fuck jullie haha![]()
Eindelijk keer gewonnen
Als dat geen tweede plaats wordtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is complete onzin. Daily mirror was het geloof ik? allemaal troep. Beste aankoop sinds jaren dit.Eindelijk weer een echte regisseur/leider met ballen op het middenveld.
En zo vroeg ook pff, wat een genot.
Ben trots op jequote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig maarquote:
Daarom typte ik het ookquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn we dit jaar al geworden hoor.
Omdat verbonden voelenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:11 schreef deadprez het volgende:
waarom spreken mensen vaak over 'we' als ze het over een voetbalclub hebben
dat is een gevoelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:11 schreef deadprez het volgende:
Hij heeft ze toch aangemoedigd voor de tvquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:11 schreef deadprez het volgende:
hmm okéquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij heeft ze toch aangemoedigd voor de tv
binding met de club, de club is van ons en wij horen bij de clubquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:11 schreef deadprez het volgende:
Stink je zo hard dat die oude je niet meer wildequote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:11 schreef HPLC het volgende:
Ben al ruim een jaar niet bij tandarts geweest, moet er nog steeds 1 zoeken![]()
Zelden zo gelachenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stink je zo hard dat die oude je niet meer wilde
wel!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb niets bereikt om trots op te zijn
Kan me er idd weinig bij voorstellen tbhquote:
En als ze verliezen is het ze hebben verlorenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:11 schreef deadprez het volgende:
wheheh vaak wel idd, al denk ik dat dat voor prof niet opgaatquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En als ze verliezen is het ze hebben verloren
6 jaar seizoenskaart, al 10 jaar naar de club dus hjbquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij heeft ze toch aangemoedigd voor de tv
FC Emmen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
6 jaar seizoenskaart, al 10 jaar naar de club dus hjb
Je was nog FOK!chick van het jaar 2015quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oja paar keer gewonnen van jou met curven
hahaha ja stommerdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oja paar keer gewonnen van jou met curven
Ik doe het wel weerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:13 schreef MAHL het volgende:
R&P / Passief
Iemand van de dames hier die deze jongeman wil pityfucken?
hele mood verpest danquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
wheheh vaak wel idd, al denk ik dat dat voor prof niet opgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |