quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Word actief dan, zo moeilijk is het allemaal dus niet
dat ligt aan wat je wensen zijn...quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:06 schreef syndroom het volgende:
Is het hebben van een passief leven een voor of nadeel?
weinig, ze zullen ze niet tot nauwelijks treffen omdat zulke mensen zelf niet actief worden en anderen leren kennen.quote:Wat vinden vrouwen van mannen die een passief leven leiden?
Bij elke baan heb je van die mensen die graag 'gezellige' dingen willen doen met collega's.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:16 schreef IceMaiden het volgende:
Heb je een baan? Begin dan bij je collega's. Maak praatjes met ze.
Dat is toch een mooi begin?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Bij elke baan heb je van die mensen die graag 'gezellige' dingen willen doen met collega's.
Uiteindelijk sta je dan met 5 man in het café.
Lekker boeiend hoe afwijkend je bent van het gedeelte waar jij je op wenst te focussen. De vraag is wat jij nu eigenlijk wil.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:06 schreef syndroom het volgende:
Soms vraag ik me weleens af hoe afwijkend ik ben, met nauwelijks sociale contacten, maagd, en nooit een vriendin gehad ben je wel anders dan de rest. Als ik op internet kijk lees ik allemaal verhalen van jongeren die een heel actief leven leiden, relaties hebben gehad, samenwonen, met vrienden activiteiten ondernemen, uitgaan, reizen en dat soort dingen.
Als je weet dat je te weinig weet en beleeft, dan is het normaal om daar iets aan te doen als dat je stoort. Is dat hetgeen wat je stoort of wil je eigenlijk geen kut doen om toch kut te kunnen scoren?quote:Dan heb ik echt het gevoel dat ik achterloop met mijn ontwikkeling.Ik heb eigenlijk niks te vertellen op dates, slechts enkele keer in het buitenland geweest en mijn algemene kennis is ook minimaal. Wat is eigenlijk normaal en in hoeverre is het van betekenis op een date?
Je bent niet blij met jouw leven zo te lezen, dus dan zou je kunnen stellen dat het een nadeel is ja.quote:Is het hebben van een passief leven een voor of nadeel? Wat vinden vrouwen van mannen die een passief leven leiden?
Voor sommigen dus wel..quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Word actief dan, zo moeilijk is het allemaal dus niet
Zo dan; KABOOM !quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:39 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Als je actief over je problemen kan klagen, ligt het aan je luiheid.
En dit langer dan twee trainingen volhouden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:12 schreef HarveySpecter het volgende:
Ga sporten (bij voorkeur teamsport). Makkelijkste manier om met mensen in contact te komen en actief bezig te zijn.
Wat is de reden dat je passief bent en topics opent op Fok ipv actie te ondernemen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:06 schreef syndroom het volgende:
Soms vraag ik me weleens af hoe afwijkend ik ben, met nauwelijks sociale contacten, maagd, en nooit een vriendin gehad ben je wel anders dan de rest. Als ik op internet kijk lees ik allemaal verhalen van jongeren die een heel actief leven leiden, relaties hebben gehad, samenwonen, met vrienden activiteiten ondernemen, uitgaan, reizen en dat soort dingen.
Dan heb ik echt het gevoel dat ik achterloop met mijn ontwikkeling.Ik heb eigenlijk niks te vertellen op dates, slechts enkele keer in het buitenland geweest en mijn algemene kennis is ook minimaal. Wat is eigenlijk normaal en in hoeverre is het van betekenis op een date?
Is het hebben van een passief leven een voor of nadeel? Wat vinden vrouwen van mannen die een passief leven leiden?
Of niet, maar zeur er niet steeds over.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:31 schreef DoubleDip het volgende:
Ja je bent enorm passief en afwijkend. Doe er wat aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |