abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162326362
Soms vraag ik me weleens af hoe afwijkend ik ben, met nauwelijks sociale contacten, maagd, en nooit een vriendin gehad ben je wel anders dan de rest. Als ik op internet kijk lees ik allemaal verhalen van jongeren die een heel actief leven leiden, relaties hebben gehad, samenwonen, met vrienden activiteiten ondernemen, uitgaan, reizen en dat soort dingen.

Dan heb ik echt het gevoel dat ik achterloop met mijn ontwikkeling. :') Ik heb eigenlijk niks te vertellen op dates, slechts enkele keer in het buitenland geweest en mijn algemene kennis is ook minimaal. Wat is eigenlijk normaal en in hoeverre is het van betekenis op een date?

Is het hebben van een passief leven een voor of nadeel? Wat vinden vrouwen van mannen die een passief leven leiden?
pi_162326443
Word actief dan, zo moeilijk is het allemaal dus niet :')
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162326447
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:10 schreef Opsonisatie het volgende:
pi_162326472
Ga sporten (bij voorkeur teamsport). Makkelijkste manier om met mensen in contact te komen en actief bezig te zijn.
pi_162326508
Jij hebt helemaal geen tijd om concreet iets met tips te doen want je zit alleen maae continue passief achter fok om topics en posts van dezelfde strekking te plaatsen.
pi_162326551
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:06 schreef syndroom het volgende:
Is het hebben van een passief leven een voor of nadeel?
dat ligt aan wat je wensen zijn...

Als je daarmee tevreden bent en ook niks meer wil bereiken aan sociale contacten, is dat veder rima..

als je echter toch wel eigenlijk meer mensen wil leren kennen en wilt ervaren hoe het is sociale contacten e hebben f zelfs een relatie, is het gewon zaak zelf wat actiever te worden.

quote:
Wat vinden vrouwen van mannen die een passief leven leiden?
weinig, ze zullen ze niet tot nauwelijks treffen omdat zulke mensen zelf niet actief worden en anderen leren kennen.

het is een beetje hoe mensen denken over kluizenaars die aan de andere kant van de wereld in een grot leven...: Je ziet ze niet en hebt er ook weinig tot niks verder mee te maken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_162326566
Heb je een baan? Begin dan bij je collega's. Maak praatjes met ze.
pi_162326578
Op zich kan je binnen een jaar tijd een actief leven opbouwen, moet je maar net willen.
pi_162326631
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:16 schreef IceMaiden het volgende:
Heb je een baan? Begin dan bij je collega's. Maak praatjes met ze.
Bij elke baan heb je van die mensen die graag 'gezellige' dingen willen doen met collega's.
Uiteindelijk sta je dan met 5 man in het café.
5 Ferrari's op videoband!
pi_162326680
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Bij elke baan heb je van die mensen die graag 'gezellige' dingen willen doen met collega's.
Uiteindelijk sta je dan met 5 man in het café.
Dat is toch een mooi begin?
pi_162326734
quote:
Soms vraag ik me weleens af hoe afwijkend ik ben, met nauwelijks sociale contacten, maagd, en nooit een vriendin gehad ben je wel anders dan de rest. Als ik op internet kijk lees ik allemaal verhalen van jongeren die een heel actief leven leiden, relaties hebben gehad, samenwonen, met vrienden activiteiten ondernemen, uitgaan, reizen en dat soort dingen.
Lekker boeiend hoe afwijkend je bent van het gedeelte waar jij je op wenst te focussen. De vraag is wat jij nu eigenlijk wil.

quote:
Dan heb ik echt het gevoel dat ik achterloop met mijn ontwikkeling. :') Ik heb eigenlijk niks te vertellen op dates, slechts enkele keer in het buitenland geweest en mijn algemene kennis is ook minimaal. Wat is eigenlijk normaal en in hoeverre is het van betekenis op een date?
Als je weet dat je te weinig weet en beleeft, dan is het normaal om daar iets aan te doen als dat je stoort. Is dat hetgeen wat je stoort of wil je eigenlijk geen kut doen om toch kut te kunnen scoren?

quote:
Is het hebben van een passief leven een voor of nadeel? Wat vinden vrouwen van mannen die een passief leven leiden?
Je bent niet blij met jouw leven zo te lezen, dus dan zou je kunnen stellen dat het een nadeel is ja.
Er zijn vrouwen die keigelukkig worden van stille wateren, die verder geen behoefte hebben aan een ruig sociaal leven of verdere ontwikkeling. Maar goed, jij lijkt een ander type te ambieren en ook eigenlijk überhaupt helemaal niet zo geïnteresseerd in vrouwen. Eigenlijk wil je vooral je ego opkrikken en niet meer zo alleen (met je ouders) zijn, niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Scary_Mary op 19-05-2016 16:34:23 ]
pi_162326932
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor sommigen dus wel..
  donderdag 19 mei 2016 @ 16:34:29 #13
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_162326968
Er zijn genoeg mensen die zich in jouw verhaal herkennen. Of dat een voor- of nadeel is bepaal je zelf. Wat normaal is, is ook voor iedereen weer anders.
pi_162327093
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:33 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Voor sommigen dus wel..
Als je actief over je problemen kan klagen, ligt het aan je luiheid.
pi_162327223
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:39 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Als je actief over je problemen kan klagen, ligt het aan je luiheid.
Zo dan; KABOOM !

Zie daar de oorsprong van je problemen TS
pi_162327333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:12 schreef HarveySpecter het volgende:
Ga sporten (bij voorkeur teamsport). Makkelijkste manier om met mensen in contact te komen en actief bezig te zijn.
En dit langer dan twee trainingen volhouden.
pi_162327576
Hoe oud ben je?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162327578
Want de reden dat je geen vriendin/vrienden hebt is omdat je een passief leven leidt en heeft totaal niks te maken met je psyche.

:')
  donderdag 19 mei 2016 @ 17:07:05 #19
455509 OliverNelsonRemix
Niemand is gelijkwaardig.
pi_162327802
quote:

Wat is de reden dat je passief bent en topics opent op Fok ipv actie te ondernemen?
pi_162327833
Als je zelf passief bent en niet veel doet heb je jezelf niet veel te bieden, een vrouw dus al helemaal niet. Dat heeft een toch wel een grote impact op een date ja.

Iemand die veel dingen doet maakt ook meer mee en zal dus ook veel meer te vertellen hebben.
pi_162328115
TS begin eens eerst met actiever worden. Als je steeds maar blijft posten hoe moeilijk het is mensen te ontmoeten en weet ik veel waar je jog meer van baalt dan word het ook niks.

Stap uit je comfort zone en ga leven i.p.v. de godsganselijke dag op FOK! zitten.
  donderdag 19 mei 2016 @ 17:23:51 #22
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162328334
Wat zitten hier toch een paar lamstralen zeg, ongelooflijk. Klagen, zeuren, zeiken. Maar iets doen? Ho maar. Alleen eens in de zoveel tijd weer eens een hersenscheet dumpen en vervolgens weer gaan zitten gamen en je er niet meer mee bezig houden, en na een tijdje weer hetzelfde cirkeltje. Lamstraal, lamstraal, lamstraal! Dat ben je.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_162328522
Ja je bent enorm passief en afwijkend. Doe er wat aan.
  donderdag 19 mei 2016 @ 17:33:51 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162328562
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 17:31 schreef DoubleDip het volgende:
Ja je bent enorm passief en afwijkend. Doe er wat aan.
Of niet, maar zeur er niet steeds over.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162328945
Stel jezelf de vraag waar je over 5 jaar wilt zijn
FOK! is net een groot tijdschrift
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')