dat is loppequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet wiens kloon jij bent maar normaal doen tegen mijn zus voordat ik je anus met de kracht van the father, the mother, the maiden, the crone, the warrior, the smith en the stranger openscheur
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toen had ik helemaal een kankerkop
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet wiens kloon jij bent maar normaal doen tegen mijn zus voordat ik je anus met de kracht van the father, the mother, the maiden, the crone, the warrior, the smith en the stranger openscheur
Hallo Haagsquote:
doorlopend in m'n baardquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe doe jij je bakkebaarden altijd?ik vind altijd wel mooi in puntje zo
Loppequote:
yess, met jou?quote:
oh mmgquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:03 schreef Yiha3 het volgende:
gewoon je bek houden der mann, of ik verkracht je hondjes en snij hun keeltjes over
pls doe niet zo stoerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:03 schreef Yiha3 het volgende:
gewoon je bek houden der mann, of ik verkracht je hondjes en snij hun keeltjes over
TRquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:03 schreef Yiha3 het volgende:
ik denk zelfs mijn 15 jarige poes ookquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
die honden scheuren je compleet aan stukken man
Doe normaal debielquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:03 schreef Yiha3 het volgende:
Doe normaal, debielquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:03 schreef Yiha3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |